دستگاه یخ در بهشت سه مخزن یکی از تجهیزات برودتی آشپزخانه صنعتی، آبمیوه فروشی، بستنی فروشی،کافی شاپ و سلف سرویس ها بشمار میرود که با ترکیب آبمیوه یا شربت، شکر و یخ و خنک نگه داشتن آنها، نوشیدنی خنک تابستانی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. یخ در بهشت در فصل تابستان یا در مناطق شرجی و گرم مانند جنوب کشورمان طرفداران زیادی دارد که توسط این دستگاه به صورت کاملا بهداشتی بدون دخالت دست آماده می گردد.

همانگونه که از نام دستگاه یخ در بهشت سه مخزن مشخص است، دارای سه مخزن برای ریختن مواد اولیه می باشد که یخ در بهشت اماده شده نیز از همین مخزن توسط شیرهای تعبیه شده درون لیوان ریخته می شود. هر مخزن می تواند برای درست کردن یک نوع یخ در بهشت مورد استفاده قرار بگیرد. مخزن ها با گنجایش های مختلف تولید می شوند که بسته به میزان کار می توان ظرفیت مناسب را انتخاب کرد. جنس مخزن ها از ترکیب پلی کربنات و کریستال تشکیل شده است، به همین دلیل دارای شفافیت زیادی میباشد و  البته کاملا ضد خش و نشکن است.

در برخی مدلهای دستگاه یخ در بهشت سه مخزن ، به ازای هر مخزن یک موتور قرار داده است که این امتیاز بسیار بزرگی می باشد، به دلیل اینکه میتوان از هر مخزن بطور جداگانه استفاده کرد و هر وقت نیاز بود مخزن را خاموش یا روشن کرد تا فشار کمتری به دستگاه وارد شود .در برخی دیگر هر سه مخزن دارای یک موتور هستند.

به منظور جلو گیری از ریزش پسماند در زیر هر کدام از شیر های مخازن یک ظرف مخصوص قرار داده شده و از ریختن اضافات یخ در بهشت بر روی زمین جلوگیری می کند.

جهت آشنایی بیشتر با قابلیتها و مشخصات فنی دستگاه یخ در بهشت سه مخزن می توانید یا به وبسایت فروشگاه کابان تجهیز مراجعه کنید و یا با کارشناسان این مجموعه در تماس تلفنی باشید.

دستگاه یخ در بهشت تک مخزن : کابان تجهیز

یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی ها در گرمای تابستان، یخ در بهشت می باشد که توسط دستگاه یخ در بهشت ساز تولید می گردد. حتما این دستگاه را در آبمیوه فروشی ها دیده اید که شربتهایی با رنگها و طعم های مختلف درون آن به شکل یخ در آمده اند.

پایه اصلی یخ در بهشت آبمیوه یا شربت، شکر و آب است که با ریختن آنها درون دستگاه یخ در بهشت می توان نوشیدنی خنک تابستانی در اختیار مشتریان قرار داد.

دستگاه یخ در بهشت می تواند تک مخزن، دو مخزن یا سه مخزن باشد که هر مخزن، گنجایش 10 تا 30 لیتر را دارد.

دستگاه یخ در بهشت تک مخزن از دو قسمت اصلی تشکیل شده است: یکی مخزن که محل ریختن آبمیوه و شربت است و در بالای دستگاه قرار می گیرد و بخش پایینی که مخزن روی آن قرار می گیرد، قسمت سرد کننده می باشد و با دارا بودن کمپرسور در واقع وظیفه تبدیل مایعات به یخ را برعهده دارد. 

این دستگاه یکی از تجهیزات کافی شاپ‌ها، بستنی فروشی‌ها، آبمیوه‌فروشی‌ها، رستورانها، هایپرمارکت و هتل ها بشمار میرود و بدون دخالت دست و به صورت کاملا بهداشتی نوشیدنی خنک و خوشمزه آماده می‌کند.   

مخزن دستگاه یخ در بهشت تک مخزن از جنس پلی کربنات شفاف و نشکن است تا نوشیدنی های خوش رنگ قابل دیدن باشند و شیوه کار آنها به دو صورت پمپی و پارویی می باشد. این دستگاه با مخلوط کردن یکنواخت مواد، محصولی یکدست در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

جنس بدنه قسمت سردکننده دستگاه یخ در بهشت تک مخزن از استیل ضدزنگ می باشد تا در تماس با آب میوه ها یا اسید آنها واکنشی نشان ندهد.

پس از اماده شدن یخ در بهشت، از طریق شیری که بر روی مخزن دستگاه یخ در بهشت تک مخزن قرار دارد، داخل لیوان ریخته شده و سرو می شود.  

جهت خرید دستگاه یخ در بهشت تک مخزن می توانید از طریق سایت فروشگاه کابان تجهیز به شکل آنلاین اقدام کنید تا در وقت و زمان صرفه جویی کرده باشید.

دستگاه یخ در بهشت دو مخزن : کابان تجهیز

یخ در بهشت یکی از نوشیدنی های محبوب مخصوصا در میان کودکان در فصل گرما می باشد که به دلیل درست شدن از انواع آبمیوه و شربت هم خوش طعم است و هم به خاطر یخ بودن، تشنگی را برطرف می کند. این نوشیدنی مطبوع تابستانی توسط دستگاه یخ در بهشت ساز با مخلوط کردن آبمیوه، شکر و یخ بدست می آید که با داشتن رنگهای چشم نواز موجب جذب مشتری می گردد.

دستگاه یخ در بهشت  بر اساس تعداد مخزنی که نوشیدنی درون آن ریخته می شود، به دسته های تک مخزن، دو مخزن و سه مخزن دسته بندی می گردد که در ادامه به بررسی دستگاه یخ در بهشت دو مخزن می پردازیم.  

از لحاظ مکانیزم مخلوط کردن مایعات، دستگاه یخ در بهشت دو مخزن در انواع پمپی و پارویی وجود دارد که مدل پمپی برای نوشیدنی‌های بدون گاز همگن مناسب است ولی مدل پارویی برای نوشیدنی های که دارای پالپ یا دانه هستند بهترین کاربرد را دارد.  

جنس مخزن این دستگاه تماما از پلی کربنات است که هم با مواد داخل مخزن واکنش شیمیایی نشان نمیدهد، هم نشکن است و همینطور به دلیل شفاف بودن، مواد داخل را قابل مشاهده می کند.

یکی از مزایای دستگاه یخ در بهشت دو مخزن این است که در هر مخزن که به صورت جداگانه کار می کنند، می توان دو نوشیدنی متفاوت درست کرد که بازدهی بهتری دارد.

قسمت زیر مخزن که موتور درون آن قرار می گیرد از جنس استیل ضدزنگ است که به خاطر رسانا بودن، گرمای تولید شده توسط موتور خارج شده و به شربت آسیبی نمیرساند. از طرف دیگر شستشوی بدنه به راحتی با یک دستمال نم دار و کمی مایع ظرفشویی امکان پذیر میشود .

این دستگاه با سایزها و مدل های مختلف در آبمیوه فروشی ها، هتل ها، رستوران ها، سلف سرویس ها و…کاربرد دارد.

دستگاه یخ در بهشت دو مخزن را می توانید در وبسایت فروشگاه کابان تجهیز به شکل آنلاین خریداری نمایید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()