آیفون تصویری تکنما را می توانید از نمایندگی های معتبر فروش این محصول می توانید خریداری نمائید. همانطور که می دانید آیفون دستگاهی است که جهت باز نمودن درب طراحی و مورد استفاده قرار گرفته می شود. جهت خرید آیفون تصویری تکنما ، بررسی مشخصات فنی دستگاه ضرورت دارد. بنابراین هر چه قابلیت های این دستگاه بیشتر باشد، قطعاً کاربردی تر خواهد بود و می توان سطح امنیت ساختمان را بیشتر تأمین نمود. هم اکنون کمپانی تکنما توانسته پس از بررسی وضعیت بازار و پیشرفت تکنولوژی انواع آیفون تصویری تکنما تولید و به بازار عرضه نمایند. با مراجعه به فروشگاه تکنما شاپ به سهولت می توانید از میان محصولات موجود در فروشگاه، کاربردی ترین آیفون تصویری تکنما را با قابلیت های پیشرفته خریداری نمائید.

فروش و پخش آیفون تصویری تکنما

اگر بخواهید یک آیفون تصویری زیبا و با کاربری آسان را خریداری نمائید، می توانید از میان محصولات برند تکنما سفارش دهید. نوع نمایشگر، داشتن حافظه داخلی، برقراری ارتباط داخلی، پشتیبانی از پنل اضافی، داشتن قابلیت صفحه و دکمه لمسی، قابلیت عکس و فیلمبرداری، سایز نمایشگر، داشتن گوشی و مدت زمان گارانتی از موارد مهم و اساسی به شمار می روند که هنگام خرید  آیفون تصویری  تکنما بایستی به طور دقیق آنها را بررسی نموده و سپس با قیمت مناسب خریداری نمائید.

هم اکنون به سهولت می توانید با انتخاب آیفون تصویری تکنما با قابلیت های پیشرفته سطح امنیت محل سکونت خود را چندین برابر نمائید. افزایش سطح امنیت ساختمان به شما کمک می کند که بتوانید زندگی توأم با آرامشی را داشته باشید. از قابلیت های جدید آیفون تصویری تکنما می توان به داشتن کارت حافظۀ داخلی و امکان دایورت نمودن بر روی تلفن ثابت و یا موبایل اشاره نمود. در نتیجه در هر موقعیت می توانید پاسخگوی مراجعه کنندگان به ساختمان خود باشد. جهت بررسی مدل های جدید آیفون تصویری تکنما می توانید به فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ مراجعه نموده و در نهایت انتخاب خود را ثبت و سفارش دهید.

 

    تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09122090477

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 395
نمایش همه
علاقه مندی ها ()