امروزه اکثر فروشگاه های بزرگ، میادین میوه و تره بار، کارخانجات، بازار آهن آلات و مشاغل این چنینی نیازمند به خرید باسکول هستند و به همین دلیل قصد داریم موضوع این پست را به معرفی دستگاه باسکول اختصاص دهیم. باسکول یکی از کاربردی ترین دستگاه های توزین به شمار می رود که بیشترین کاربرد آن در زمینۀ توزین اقلام سنگین است. همانطور که می دانید، این نوع دستگاه در گذشته با عنوان باسکول سنگی مورد استفاده قرار گرفته می شدند ولی با گذشت زمان، تولید کنندگان دستگاه های توزین توانسته اند بر قابلیت های این دستگاه بی افزایند. هم اکنون از طریق فروشگاه تراز محک می توانید اقدام به  خرید باسکول فروشگاهی و باسکول صنعتی در مدل های پیشرفته و با قابلیت های جدید نمائید.

خرید باسکول ثابت فروشگاهی

اگر هم اکنون به دنبال خرید ترازوی فروشگاهی و باسکول هستید، توصیه می کنیم نگاهی دقیق بر مشخصات فنی دستگاه داشته باشید چون نقش اساسی بر روی عملکرد آن خواهید داشت. اهداف خیلی از مراکز نسبت به خرید باسکول، تأمین دستگاه برای مصارف در محیط های کارگاهی می باشد. به طور کلی توزین وسایل سنگین از طریق این دستگاه امکانپذیر است و توصیه می کنیم جهت انتخاب و خرید باسکول ثابت و متحرک به مراکز معتبر مراجعه نمائید.

باسکول دیجیتالی با مشخصات فنی متفاوت تولید و عرضه می شوند چون حجم فعالیت بر انتخاب مدل باسکول تأثیرگذار است. در حال حاضر به سهولت می توانید اقدام به خرید باسکول دیجیتالی با قابلیت های شمارش اقلام هم وزن، حافظه داخلی، باطری داخلی، صفحه نمایشگر، توزین چند مرحله ای، چاپگر، اتصال به کامپیوتر و شبکه شدن می نمایند. راحت تر از گذشته می توانند کالاهای مختلفی را توسط دستگاه های باسکول اندازه گیری کنند. جهت مشاهدۀ مشخصات فنی مدل های متنوعی از باسکول و دیگر دستگاه های توزین می توانید به فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نمائید.

   فروشگاه تراز محک 

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

شماره های تماس :

02166000074 و 02166000073

 همراه :

09122090477

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 390
نمایش همه
علاقه مندی ها ()