غذاساز از تجهیزات آماده سازی مواد اولیه غذایی در آشپزخانه های صنعتی می باشد که قادر است مواد خوراکی با هر نوع سختی را بسیار سریع وآسان به شکلهای خرد شده، رنده شده، آسیاب شده، له شده و پوره شده در بیاورد.

یکی از دستگاه های تولید ایران، غذا ساز براکس می باشد که از نظر کیفیت و کارایی با نمونه های خارجی برابری می کند اما به دلیل تولید داخل بودن دارای قیمت مقرون به صرفه تری می باشد. از اینرو از بهترین گزینه ها جهت استفاده در رستوران ها، فست فودها، شیرینی پزی ها، بیمارستان ها، هتل ها و سایر آشپزخانه ها با حجم کاری بالا بشمار میرود.

تمامی مدلهای غذا ساز براکس دارای مخزن سطلی شکل (با ظرفیتهای مختلف) هستند به غیر از یک مدل که دارای مخزن بشقابی می باشد و تفاوت عمده آن با مدلهای سطلی در این است که موتور زیر مخزن قرار نگرفته است، به همین دلیل گرمای موتور به هیچ وجه به مخزن منتقل نمی شود. 

 بدنه، مخزن و تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ در انواع دستگاه غذا ساز براکس به مصرف کنندگان اجازه می دهد براحتی آنها را با آب شستشو دهند. البته در ساخت بدنه مدل بشقابی از آلومینیوم آنودایز شده استفاده شده که این آلیاژ نیز در مقابل زنگ زدگی و پوسیدگی ایمن است.

دستگاه غذا ساز براکس دارای مزایای بسیاری می باشد که تعدادی از آنها عبارتند از امکان تنظیم سرعت چرخش تیغه، دارا بودن موتور پر قدرت تهویه دار با قابلیت کار کردن در ساعتهای متوالی بدون داغ کردن، رعایت استانداردهای بهداشتی و ایمنی در ساخت، امکان شستشو و نظافت آسان دستگاه و استفاده از برق تک فاز شهری.  

جهت آشنایی با سایر مزایا و قابلیتهای مدلهای مختلف غذا ساز براکس حتما به سایت فروشگاه کابان تجهیز سر بزنید.

 

غذاساز یکی از دستگاه های پرکاربردی آشپزخانه های صنعتی می باشد که برای کارهای مختلفی از قبیل میکس کردن، له كردن، پوره كردن و خرد كردن مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.  غذاساز الکتروکار ، یکی از متنوع ترین و بهترین غذاسازهای ایرانی می باشد که فرایند آشپزی را در آشپزخانه های صنعتی از قبیل رستوران ها، فست فودها، تالارها، هتل ها، بیمارستان ها و غیره آسان کرده و به کاری لذت بخش تبدیل می کند.  

با توجه به اینکه این دستگاه همه فن حریف توانایی آماده کردن مقدار زیادی مواد غذایی در کم ترین زمان ممکن را دارد و تمامی کارها را به صورت اتوماتیک انجام می دهد، بنابراین در صرفه جویی در زمان،  انرژی و هزینه ها سهم زیادی دارد. 

انواع غذاساز الکتروکار به شکل رومیزی طراحی و تولید می شوند و بر اساس ظرفیت مخزن (6 تا 18 لیتری) دارای بازدهی های مختلفی می باشند.  

جنس بدنه، مخزن ریختن مواد خوراکی، تیغه و غیره در غذاساز الکتروکار از استیل می باشد که هم در تماس با مواد غذایی، رطوبت و آب زنگ نمی زنند و هم اینکه در مقابل حرارت، ضربه و خط و خش مقاوم هستند. البته این آلیاژ از چسبیدن مواد غذایی به سطح بدنه و قطعات جلوگیری می کند و پاکسازی آسان آنها را نیز ممکن می سازد. بنابراین استیل ضد زنگ موجب رعایت اصول بهداشتی می شود و  طول عمر غذاساز الکتروکار را افزایش می دهد.  

پایه های ضد لغزش، نرم کار کردن و نداشتن هیچگونه صدای اضافی، قابلیت تمیز شدن و شست و شو با آب ، داشتن میکروسوئیچ ایمنی، مجهز شدن به سیستم تهویه موتور، از دیگر ویژگیهای انواع دستگاه غذاساز الکتروکار می باشند.

چنانچه قصد خرید دستگاه غذاساز را دارید، کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی شما برای انتخابی ایده آل می باشند.

همبرگر غذای محبوبی است که درست کردن آن کار راحتی می باشد و توسط دستگاه همبرگر زن در عرض چند دقیقه آماده می شود. این دستگاه که به آن همبرگر ساز نیز می گویند، برای فرم دادن به گوشت و تولید همبرگر طراحی و تولید می گردد و قابلیت تولید همبرگر از انواع گوشت های چرخ شده مانند گوشت گوساله، گاو، مرغ و حتی ماهی را دارد و از تجهیزات ضروری در فست فودها و آشپزخانه های صنعتی بشمار میرود.

بدون استفاده از دستگاه همبرگر زن در ساندویچی ها، رستوران ها و فست فودها نمی توان همبرگرهایی یکدست و بهداشتی در اختیار مشتریان قرار داد.

انواع دستگاه همبرگر زن با توجه به مکانیزم و کارکردی که دارند به سه گروه زیر دسته بندی می شوند:

دستگاه همبرگر زن دستی: این دسته نیازی به نیروی برق ندارد و فقط با قرار دادن  مقداری گوشت درون محفظه ی دستگاه و  سپس فشار دادن اهرم موجود توسط دست، گوشت های چرخ کرده فرم همبرگر می گیرند. مسلما دستگاه همبرگر زن دستی بازدهی کمتری نسبت به مدلهای برقی دارد و جهت استفاده در مکانهایی که حجم کار کمی دارند مانند ساندویچی ها و فست فودهای کوچک، مناسب می باشد.

دستگاه همبرگر زن نیمه اتوماتیک: این مدلها نیز بدون نیروی برق کار می کنند اما پیشرفته تر از مدلهای دستی هستند و دخالت دست کمتر می شود.

دستگاه همبرگر زن برقی: این همبرگر زن ها با نیروی برق کار می کنند و با سرعت و بازدهی بالا توانایی برطرف کردن نیاز محیطهای نیمه صنعتی و صنعتی را دارند و از رستوران ها گرفته تا کارخانجات تولید و بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند.  

از قابلیتهای دستگاه همبرگر زن برقی می توان به ثابت ماندن طعم  و یکدست بودن تمامی همبرگر ها، قابلیت تنظیم وزن و ضخامت همبرگر و امکان زدن سلفون به برگر موارد زیر اشاره نمود.

کابان تجهیز مجموعه ای از بهترین دستگاه های همبرگر زن دستی و برقی را با قیمت مناسب در اختیار شما خریداران عزیز قرار میدهد.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 219
نمایش همه
علاقه مندی ها ()