دستگاه میکسر اسپیرال چیست و چه کاربردی دارد؟

میکسر دستگاهی ست که برای همزدن و مخلوط کردن مواد اولیه غذایی و آماده سازی آنها جهت پخت مورد استفاده قرار می گیرد و به آن مخلوط کن نیز گفته می شود. میکسرها بر اساس شکل تیغه و حرکت آن در مخزن دستگاه، انواع مختلفی دارند که یکی از آنها دستگاه میکسر اسپیرال می باشد. در این مدلها شیوه حرکت تیغه روی خمیر به شکل مارپیچی می باشد از اینرو به آن میکسر اسپیرالی گفته می شود.  

این مدل از همزن ها غالبا برای ترکیب آرد و آب، شیر و روغن و سایر مواد غذایی به منظور تهیه خمیری یکدست برای پخت نان و شیرینی مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل ورز دادن خمیر در جهات مختلف، بافتی نرم را ایجاد می کند.

نانوایی‌ها، شیرینی فروشی ها، رستوران ها، فست فودها و کترینگ ها از مصرف کنندگان اصلی دستگاه میکسر اسپیرال می باشند.

انواع دستگاه میکسر اسپیرال

وجه تمایز اصلی مدلهای مختلف دستگاه میکسر اسپیرال در ظرفیت آنها می باشد که از ۳ لیتر شروع شده و حتی به ۳۰۰ لیتر نیز می رسد. دستگاه‌های بزرگ‌تر با ظرفیت بالاتر، قدرت موتور بیشتری نیز دارند.

دستگاه خمیر گیر اسپیرال بر اساس مدل دیگ یا همان مخزن خمیر به دو دسته دیگ ثابت و دیگ متحرک تقسیم می‌شود.

مزایای استفاده از دستگاه میکسر اسپیرال

این میکسر، خمیر را به طور یکنواخت و یکدست مخلوط می کند و در نهایت منجر به تولید محصولی باکیفیت می گردد.

دستگاه میکسر اسپیرال در زمان کوتاهی خمیر را آماده می کند و موجب صرفه جویی در وقت و انرژی می شود.

فرایند خمیرگیری با این میکسر به صورت اتوماتیک انجام می گیرد و در نتیجه از ورود هر گونه آلودگی و گردوغبار به درون خمیر جلوگیری می شود.

قابل شستشو بودن بدنه، دیگ یا مخزن خمیر و همزن یا بازوی مارپیچ، موجب رعایت اصول بهداشتی می گردد.

آسیاب قهوه چه کاربردی دارد؟

دستگاه آسیاب قهوه همانگونه که از نامش می توان حدس زد برای خرد کردن دانه های قهوه به قطعات بسیار ریز و پودر کردن آنها طراحی و تولید می گردد و می تواند حجم بالایی از قهوه را در زمان کوتاهی جهت مصرف آماده کند.  

این دستگاه آسیاب قهوه از ملزومات رستوران ها، کافه ها، هتل ها و مراکز عرضه و فروش قهوه به شمار می رود تا براحتی بتوانند دانه های قهوه را به اندازه دلخواه سابیده و آسیاب کنند و نوشیدنی تازه با طعم عالی را در اختیار مشتریان قرار دهند.  

انواع آسیاب قهوه

آسیاب قهوه دستی : این مدلها معمولا حجم کمتری از قهوه را آسیاب می کنند و به صورت دستی با چرخاندن اهرم دانه های قهوه را به قطعات ریز تبدیل می کنند. این دستگاه امکان نوشیدن قهوه تازه در منزل را میسر می سازد.

آسیاب قهوه اتوماتیک : این نوع آسیاب ها با نیروی برق و بدون دخالت دست عمل می کنند و به انواع تیغه ای، دندانه ای قیفی و دندانه ای صفحه ای دسته بندی می گردند. آسیاب قهوه اتوماتیک قادر است حجم بالایی از قهوه را در زمان بسیار کوتاهی به ریزترین شکل ممکن آسیاب کند. این آسیابها دارای ظرفیت مخزن متفاوت می باشند که مدلهایی با مخزن بزرگتر برای مصرف صنعتی مناسب می باشند و برخی از مدلها دارای دو مخزن هستند.  

ویژگیهای آسیاب قهوه برقی

قابلیت تنظیم تیغه برش در آسیاب قهوه این امکان را می دهد که بتوان دانه های قهوه را به اندازه های گوناگون خرد کرد تا در اسپرسوساز، قهوه جوش روگازی و فرنچ پرس استفاده شوند.

دستگاه آسیاب قهوه غالبا دارای تایمر می باشد که زمان آسیاب کردن و زمان قطع دستگاه را به صورت اتوماتیک تنظیم می کند.

بسته به مدل، منبع تغذیه آسیاب قهوه از طریق برق تک فاز و سه فاز تامین می شود.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 205
نمایش همه
علاقه مندی ها ()