چندین سال است که شاهد گسترش به کارگیری ویدئو پروژکتور در بخش آموزش می باشیم. به نوعی این دستگاه توانسته جایگزین مناسبی به جای تلویزیون و صفحه های ال سی دی در مجموعه های مختلف گردد. در همین راستا خیلی از افراد توانسته اند با خرید ویدئو پروژکتور ، بتوانند در محیط زندگی خود، سینمای خانگی فراهم آورند. جهت اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور می توانید از طریق مراکز فروش دستگاه های دیتا پروژکتور استعلام نمائید.

عوامل مؤثر در خرید ویدئو پروژکتور

بدون شک متناسب با موقعیت های مختلف، به سهولت می توان از مزایای ویدئو پروژکتور برای پخش داده های تصویری استفاده نمود چون این دستگاه متشکل از صفحه نمایشگر بزرگ می باشد که می توان به راحتی آن را جا به جا نمود. فروشگاه نیزار کالا به عنوان یک تولید کننده و عرضه کنندۀ دستگاه های پروژکتور، توانسته اند موفق به عرضه انواع ویدئو پروژکتور خانگی و آموزشی گردند.

با توجه به کاربردی بودن این نوع دستگاه، افراد بسیاری نسبت به گذشته تلاش نموده اند که ویدئو پروژکتور وای فای دار را خریداری نمایند. این دسته از دستگاه های پروژکتور دارای قابلیت اتصال بدون کابل با دیگر دستگاه های دیجیتالی است که این فناوری را پشتیبانی می کنند. امروزه به سهولت می توان این دستگاه را در مدل های مختلف تهیه نمائید. طراحی نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور به نحوی است که به فرد کمک می کند که بتواند به فعالیت های مختلفی همچون تماشای فیلم و سریال، بازی های گروهی و همچنین تماشای فایل های آموزشی بپردازند.

قیمت ویدئو پروژکتور بر پایۀ عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به مشخصات فنی آن اشاره نمود. به طور کلی پیش از خرید ویدئو پروژکتور بایستی مدت زمان استفاده در طول روز، فضای اتاق و تعداد مخاطبان را در نظر گرفته و سپس از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به صورت آنلاین اقام به خرید ویدئو پروژکتور مدل T22 plus نمائید.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 326
نمایش همه
علاقه مندی ها ()