شرکت اسپانیایی دیبال که از سال 1985 آغاز به تولید ابزار توزین نموده، امروزه با طراحی و ساخت ترازوهای پیشرفته فروشگاهی مجهز به قابلیتهای فراوان، علاوه بر سهیم شدن و تسریع در امر خرید و فروش، موفق شده عملیاتی نظیر سیستم انبار داری، اعمال تخفیف و اعمال مالیات و غیره را بهبود ببخشد. این شرکت به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان‌ ترازوهای فروشگاهی لمسی در جهان، تحول عظیمی در عرصه سیستم های توزین بوجود آورد.

انواع ترازو دیبال  به دو شکل بدون علمک و علمک دار شامل ترازوی ساده، پرینتردار، ترازو لیبل پرنیتر، ترازو لیبل پرینتر تمام لمسی (که به نام ترازو دیبال سلف سرویس نیز شناخته می شود) و ترازو آویز می گردد که هر یک از امکانات مدرن و بسیار کاربردی برخوردار هستند.

ساده ترین مدلهای ترازو دیبال بدون علمک ساخته می شوند و از نمایشگر یک طرفه بهره می برند و معمولا بدون امکان خاصی فقط برای توزین در سوپرمارکتها و خواروبارفروشی های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.

در سایر مدلهای ترازو دیبال ، نمایشگر غالبا به صورت دو طرفه طراحی گردیده تا امکان مشاهده وزن و قیمت برای مشتریان نیز فراهم باشد و این امر کمک شایانی به تسریع روند فروش در هایپرمارکتها و فروشگاه هایی با صف طولانی مشتریان می کند.

مدلهای لیبل پرینتر دار و تمام لمسی ترازو دیبال با برخورداری از به روزترین تواناییها و گستره وسیعی از امکانات، دستگاه هایی حرفه ای منظور می شوند که از جمله آنها می توان به گزارش دهی بصورت جزئی (ساعتی) و کلی (روزانه و هفتگی و ماهانه)، گزارش موجودی صندوق پول، امکان شبکه شدن با سایر تجهیزات دیجیتال فروشگاهی به صورت وایرلس، امکان انبارداری،کنترل موجودی کالاها و ده ها توانایی دیگر اشاره کرد. با مراجعه به سایت فروشگاه کابان تجهیز می توانید به تمامی ویژگیها و مشخصات فنی انواع ترازو دیبال دسترسی داشته باشید و آنها را مورد مطالعه قرار دهید.   

 

 

 

یکی از ترازوهای وارداتی از کشور چین ترازو آمپوت (Amput) می باشد که در دسته سیستم های توزین آزمایشگاهی- صنعتی قرار می گیرد.  

با توجه به اینکه توزین مواد در آزمایشگاه های مختلف شیمی و فیزیک از اهمیت خاصی برخوردار است و در ضمن، ترکیبات مواد با یکدیگر باید با نسبتهای دقیق انجام شود تا نتیجه حاصله صحت و دقت کافی را داشته باشد، نیاز به ترازو آزمایشگاهی را کاملا آشکار می نماید.   

ترازو آمپوت برای توزین مواد حساس در محیط های علمی و دانشگاهی از عملکرد سریع و دقت عالی برخوردار است بطوریکه در مدل10 کیلوگرمی، با حساسیت 1 گرم و در مدل 5 کیلو گرمی با حساسیت 0.1 گرم فرایند توزین را انجام می دهد.

نکته حائز اهمیت در ساخت بدنه  ترازو آمپوت بهره گیری از پلاستیک فشرده جهت افزایش استحکام و دوام دستگاه می باشد تا در محیط های صنعتی دچار آسیب نشود. اما سینی توزین این ترازو برای اینکه براحتی قابل نظافت باشد از جنس استیل و به شکل تخت تولید می گردد.

مهمترین خصیصه ترازو آمپوت ، توانایی شمردن قطعات هم وزن است که آنرا برای استفاده در واحدهای بسته بندی به گزینه ای مناسب تبدیل کرده است.

نور مناسب صفحه نمایشگر ترازو آمپوت از نوع LCD، امکان مشاهده نتیجه فرایند توزین را فراهم نموده است و با قرار دادن اجسام روی سینی، چراغ سبز رنگ موجود در نمایشگر روشن می گردد.
 ترازو آمپوت انرژی مورد نیاز خود را از طریق برق شهری تامین می کند و با  امکان استفاده از باتری قلمی، در صورت نیاز می تواند به شکل سیار کاربرد داشته باشد.

کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان محترم در خصوص مشخصات فنی ترازو آمپوت می باشند.

ترازو آزمایشگاهی یک ابزار سنجش دقیق است که وزن مواد و اجسام بسیار ریز را اندازه گیری می کند و از مهم ترین تجهیزات آزمایشگاهی محسوب می گردد. این ترازو دقیق ترین ترازوی دیجیتال می باشد که در صنایع آزمایشگاهی همچون پزشکی، داروسازی، دانشگاه‌ها و سازمان‌های تحقیقاتی و پژوهشی کاربرد گسترده ای دارد.

با اندازه گیری مواد بسیار ریز و حتی میکروسکوپی توسط ترازو آزمایشگاهی بسیاری از محاسبات با اطمینان صورت می گیرد و از بروز خطا در ترکیبات شیمیایی و فیزیکی جلوگیری می گردد.  

ترازو آزمایشگاهی ابعاد کوچکی دارد و از لحاظ ظاهری به دو گروه محفظه دار و بدون محفظه دسته بندی می شود. نمونه های محفظه دار برای از بین بردن دخالت هرگونه عامل خارجی در محاسبه وزن اجسام، حتی فشار هوا از یک محفظه شیشه ای برخوردار هستند و با دقت بالاتری کار توزین را انجام می دهند.

انواع ترازو آزمایشگاهی دیجیتال بر اساس دقت در توزین، در دسته های یک گرم، یک دهم گرم، یک صدم گرم، یک هزارم گرم، یک ده هزارم گرم و یک صد هزارم گرم قرار می گیرند که با افزایش دقت وزن کشی، ظرفیت دستگاه کاهش می یابد.

به طور کلی ترازو آزمایشگاهی را می توان به چند دسته زیر تقسیم بندی نمود:

ترازو آزمایشگاهی آنالیتیکال با حساسیت بالا نسبت به دما، رطوبت، لرزش و ارتعاشات طراحی شده و برای اندازه گیری مقادیر بسیار کوچک با دقت حتی 0.00001 گرم مجهز به محفظه توزین می باشد.

ترازو آزمایشگاهی رطوبتی برای اندازه گیری رطوبت یک نمونه‌ جامد و یا محلول در مایع مورد  استفاده قرار میگیرد.

ترازو آزمایشگاهی مایکرو دقت بسیار بالایی دارد و غالبا در بررسی میزان لغزش، تحلیل فضای اطراف، سطح و… تولید می گردد.

برای خرید ترازو آزمایشگاهی مناسب می توانید با کارشناسان کابان تجهیز تماس بگیرید تا انتخابی ایده آل داشته باشید.

گروه صنعتی اعتماد کار خود را در سال 1359 با تولید سیستم های توزین مکانیکی آغاز نمود و با پیشرفت تکنولوژی انواع ترازو و باسکول دیجیتال را نیز به لیست تولیدات خود افزود، بطوریکه امروزه سیستم های دیجیتال متنوعی را طراحی و به بازار عرضه می کند. 

 ترازو اعتماد را بر اساس زمینه ای که مورد استفاده قرار می گیرد می توان به باسکول فروشگاهی و صنعتی، باسکول دامکش، باسکول لاشه کش، باسکول فرغونی و باسکول جاده ای دسته بندی نمود. این شرکت برخی باسکول های تخصصی مانند هاپر و کپه کش و لیفتراک کش را نیز طراحی و تولید می کند. بغیر از باسکول دامکش که برای وزن کشی دام و احشام کاربرد دارد و باسکول لاشه کش که لاشه حیوانات را توزین می کند، باقی تولیدات باسکول اعتماد برای وزن کردن اجسام سنگین و بزرگ بکار برده می شوند.

انواع باسکول اعتماد یا از یک لودسل و یا از چهار لودسل بهره می برند و با تنوع بالایی که دارند تقریبا در هر محیط صنعتی از قبیل صنایع شیمیایی، دارویی، غذایی، حمل و نقل، معدن، دامداری ها و دامپروری، کشاورزی، کشتارگاه ها و بسیاری از کارخانه ها و انبارها مورد استفاده قرار می گیرند.

شکل ظاهری انواع باسکول اعتماد با توجه به کاربردی که دارند با یکدیگر متفاوت است برای مثال باسکول دامکش به شکل قفسه فلزی طراحی می گردد تا حیوانات به طور ثابت نگه داشته شوند. یا اینکه باسکول می تواند چرخ دار یا بدون چرخ باشد و با توجه به شیوه اتصال با نمایشگر به دو شکل ثابت و متحرک موجود می باشد که صفحه نمایش در نمونه های ثابت بر روی بدنه قرار دارد و در مدلهای متحرک، نمایشگر روی پایه ای با فاصله از بدنه قرار می گیرد و از طریق کابل با دستگاه متصل می گردد. 

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات و ویژگیهای مدلهای مختلف باسکول اعتماد دارید با مراجعه به وب سایت فروشگاه کابان تجهیز به آسانی می توانید به آنها دستیابی داشته باشید.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 295
نمایش همه
علاقه مندی ها ()