ترازو ام اچ MH ساخت شرکت چینی Ming Heng از بهترین ابزار توزین دیجیتال وارداتی موجود در کشورمان می باشد که برای اندازه گیری وزن اجسام ریز گرمی تولید می گردد. این ترازو بواسطه دارا بودن تنوع، کیفیت خوب، نوآوری و ظاهر زیبا توانسته از جایگاه خوبی در بازار جهانی برخوردار گردد.

دسته بندی انواع  ترازو ام اچ را میتوان بر حسب کاربردی که دارند به شکل ترازوی آزمایشگاهی، ترازوی جواهرات، ترازوی جیبی، ترازوی آشپزخانه و ترازوی مینی انجام داد که هر دسته شامل مدلهای مختلفی با ویژگیهای خاص ظاهری و فنی می گردد. البته این ترازوها همگی از ابعاد کوچکی برخوردار هستند و با ظرفیت پایین و دقت بالا امکان توزین سریع مواد ریز گرمی را فراهم می کنند.  

در کل ترازو ام اچ در مراکزی که نیاز به دقت بالا در وزن کشی مواد حساس و ترکیبات مختلف می باشد، کاربرد دارد که می توان به محیط های علمی و پژوهشی، جواهر فروشی ها، عطاری ها، مراکز بسته‌بندی و پخش زعفران، داروخانه ها و داروسازی ها اشاره نمود.

ترازو ام اچ MH با بهره گیری از نمایشگر LCD با وضوح بالا امکان مشاهده آسان وزن کالاها را فراهم می کند و عواملی نظیر بدنه ای با جنس پلاستیک فشرده و سینی استیل در دوام و استحکام بالای این ترازوها دخیل می باشند.

قابلیتهایی که انواع ترازو ام اچ MH از آن بهره میبرند بسته به مدل متفاوت است اما در کل از امکاناتی نظیر تغییر واحد اندازه گیری از گرم به دیگر واحد های رایج دیگر ازجمله کیلوگرم، اونس، پوند و قیرات، قابلیت شمارش قطعه، کالیبراسیون ساده، استفاده از برق و باتری به عنوان منبع تغذیه و خاموشی خودکار پس از چند ثانیه می توان نام برد.

خرید ترازو ام اچ MH از فروشگاه کابان تجهیز به دو صورت حضوری و املاین امکانپذیر می باشد.

این ترازوی مونتاژ ایران با مجهز شدن به لیبل پرینتر، از بهترین ترازوها و تجهیزات فروشگاهی می باشد که برای توزین، محاسبه و صدور فاکتور در فروشگاه ها، گزینه ای بسیار مناسب بشمار میرود.  

ترازو صبا به شکل علمک دار تولید می گردد که نمایشگرLCD  سه تکه آن در بالای علمک واقع گردیده و به دلیل دو طرفه بودن، اطلاعات توزین شامل وزن، قیمت واحد و قیمت کل را هم در اختیار فروشنده و هم مشتری قرار می دهد.  

ظاهر چشم نواز و مدرن ترازو صبا مدیون رنگ شکیل بدنه و سینی مسطح و صیقلی و درخشان آن می باشد که ترکیبی از پلاستیک فشرده و استیل آنرا بوجود آورده است. این دستگاه علاوه بر زیبایی ظاهری از استحکام بالایی نیز برخوردار است و دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی گردد.  

تولید بارکد واقعی و چاپ لیبل مهمترین قابلیت ترازو صبا محسوب می شود که امکانات بیشماری را به این سیستم اضافه نموده منجمله امکان ارتباط ترازو با کامپیوتر و سیستم صندوق فروشگاهی، گزارشگیری از ریز فروش به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه، گزارش گیری به تفکیک کالا، امکان ذخیره اطلاعات گزارش و چاپ آنها، امکان انبارداری و اطلاع از موجودی و ... که این ترازو را به یک نوع سیستم فروشگاهی تبدیل کرده است.

با امکان اتصال ترازو صبا به تجهیزات فروشگاهی مانند بارکدخوان، صندوق فروشگاهی و دستگاه های پوز، سرعت فروش در فروشگاه های زنجیره ای مانند هایپر مارکتها بهبود یافته و افزایش پیدا می یابد.

انتقال اطلاعات از ترازو صبا به کامپیوتر و بالعکس هم از طریق پورت Usb و هم به صورت وایرلس توسط وای فای امکانپذیر می باشد.

چنانچه تمایل به خرید این ترازو لیبل پرینتر حرفه ای و قدرتمند دارید، می توانید با مراجعه به سایت کابان تجهیز پس از مطالعه دقیق تر ویژگی ها و قابلیتهای آن، اقدام به سفارش گذاری آنلاین نمایید.

 

ترازو صنعتی یکی از سیستم های توزین الکترونیکی می باشد که از لحاظ ساختار ظاهری کاملا شباهت به ترازوهای فروشگاهی دارد با این تفاوت که به دلیل استفاده در محیط های خشن و سخت نظیر کارگاه ها،کارخانه ها، انبارها و تولیدی ها از استحکام بیشتری برخوردار است.

با توجه به قرار گرفتن ترازو صنعتی در معرض رطوبت، گرد و غبار و سایر عوامل سخت محیطی و البته نیاز مداوم به نظافت و تمیز کردن بدنه و سینی، این دستگاه ها معمولا با بدنه فلزی (غالبا فولاد و استیل) و سینی استیل ضد زنگ تولید می شوند. در واقع مهمترین آپشن ترازو صنعتی همین ساخته شدن از فلزات محکم و مقاوم است تا در برابر ضربات فیزیکی به آسانی آسیب نبیند و در محیط های مرطوب در مقابل ترکیبات شیمیایی مقاوم باشد و دچار زنگ زدگی، خوردگی و پوسیدگی نشود. بنابراین این نوع ترازوها نسبت به سایر ترازوهای دیجیتال از استحکام بیشتری برخوردار هستند و از تکنولوژی حفاظتی خاصی بهره می برند.  

برحسب شکل ظاهری، ترازو صنعتی به دو گروه علمک دار و بدون علمک دسته بندی می گردد که

تنوع آنها در ابعاد، ظرفیت، دقت و قابلیتهای مختلف می باشد. البته برندهای ایرانی و خارجی مدلهای گوناگون این ترازوها را برای استفاده در مشاغل مختلف طراحی و تولید می کنند. در ضمن با توجه به قابلیتهای موجود، این ترازو را می توان به دسته های ترازو صنعتی چاپگر دار و ترازو صنعتی بدون چاپگر تقسیم بندی نمود.

اغلب مدل‌های ترازو صنعتی در کنار اندازه گیری وزن‌های ۱۰ تا ۷۰ کیلوگرم، توانایی شمارش تعداد قطعات را نیز دارند که در مراکز تولیدی و بسته بندی بسیار کاربردی می باشند. این ترازوها را حتی می توان در دسته بندی جداگانه ای به عنوان ترازو قطعه شمار قرار داد که قطعاتی مانند میخ، واشر، پیچ و مهره، دکمه، قطعات الکترونیکی و غیره را که وزن یکسانی دارند، همزمان هم شمارش می کنند و هم اینکه آنها را توزین می کنند.

چنانچه در انتخاب و خرید ترازو صنعتی دچار شک و تردید هستید و نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، کارشناسان کابان تجهیز در خدمت شما می باشند.

 

ترازو فروشگاهی همان گونه که از نام آن مشخص است به دسته ای از ترازوهای دیجیتال اطلاق می گردد که در فروشگاه ها جهت اندازه گیری وزن کالاها و اقلام موجود مورد استفاده قرار می گیرد. اینروزها از میوه فروشی ها و بقالی ها گرفته تا هایپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیری، انواع و اقسام  ترازو فروشگاهی با شکل ها و اندازه های مختلف را می توان مشاهده کرد که مهمترین بخش خرید و فروش را برعهده دارند که همان وزن کردن و تعیین قیمت محصولات کوچک و بزرگ می باشد.

با درنظر گرفتن اینکه ترازو فروشگاهی یکی از پرمصرف ترین و پرفروش ترین ترازوها می باشد پس تنوع بالای آن در شکل ظاهری، قابلیت ها، ظرفیت و اندازه توجیه پذیر است. این ترازوها در ساده ترین شکل ممکن بدون علمک هستند و از قابلیت خاصی برخوردار نمی باشند و فقط برای توزین مورد استفاده قرار می گیرند اما پیشرفته ترین آنها ترازو لیبل پرینتر نام دارد که قادر است تمامی نیازهای یک فروشگاه بزرگ و زنجیره ای را برطرف نماید.

با پیشرفت تکنولوژی هر روزه بر امکانات ترازو فروشگاهی افزوده می گردد و مدلهای مدرنتری به بازار عرضه می شود که می توان به برخی از آنها اشاره نمود: امکان ثبت و نگهداری اقلام فروخته شده در حافظه، قابلیت اتصال به کامپیوتر، صندوق پول، کارتخوان، بارکد خوان، چاپگر، امکان صدور فاکتور و گزارش فروش به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه، پاسخگویی هم زمان به چند مشتری، قابلیت اتصال به شبکه و وای فای، قابلیت تولید بارکد واقعی و ده ها قابلیت دیگر که بسته به مدل متفاوت می باشند.  

 از لحاظ ساختاری انواع ترازو فروشگاهی چه ساده و چه پیشرفته، همگی شامل لودسل، بدنه، سینی، نمایشگر و کیبورد می گردند که قادر به توزین سریع و دقیق کالاهای مورد نیاز روزمره افراد می باشند.

خرید ترازو فروشگاهی به دلیل تنوع بالا نیازمند بررسی مدلهای مختلف با توجه به خواسته ها و نیازهای هر کسب و کاری می باشد. کارشناسان مجموعه کابان تجهیز جهت ارائه هرگونه راهنمایی در خصوص انتخاب ترازو فروشگاهی و خرید آن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 288
نمایش همه
علاقه مندی ها ()