شرکت مهندسی توزین صدر با طراحی و تولید انواع سیستم های توزین و تجهیزات فروشگاهی از سال 1380، موفق گردیده به یکی از نامهای آشنا در صنعت توزین تبدیل شود و تا به امروز بالغ بر ۵۰ مدل محصول با مصارف مختلف برمبنای نیاز داخلی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.   

ترازو توزین صدر با کاربرد فروشگاهی برای استفاده در پروتئینی ها، خواروبار فروشی ها، خشکبار فروشی ها، قنادی ها، میوه فروشی ها، نانوایی ها، هایپر مارکت ها، رستوران ها و ... تولید می گردد و جهت توزین اقلام و کالاهای روزمره مورد نیاز افراد بسیار کاربردی می باشد.

انواع ترازو توزین صدر را بر اساس ظاهر به دو دسته بدون علمک و علمک دار می توان تقسیم بندی نمود و بر اساس قابلیتهایی که به آنها افزوده شده در گروه های ساده،پرینتردار، پلاس، لیبل پرینتر و پوزاسکیل دسته بندی می گردند. این دسته ها خود شامل مدلهایی دارای ظرفیتهای مختلف 35، 50 و 60 کیلویی با دقتهای متنوع می باشند و در برخی ویژگیها از هم متمایز می شوند.     

تمامی مدلهای نامبرده شده از نمایشگر led یا lcd با صفحه نمایش سه تکه بهره می برند که مشاهده وزن کالا، قیمت کالا و محاسبه قیمت کل و نمایش آنرا امکانپذیر می سازد.

ترازو لیبل پرینتر از پیشرفته ترین مدلهای ترازو توزین صدر به شمار میرود که با چاپ لیبل و بارکد بر روی محصولات موجب افزایش سرعت کار در فروشگاه های بزرگ و امور بسته بندی می گردد و البته امکان انبار داری را نیز فراهم می کند.

از مزایای استفاده از ترازو توزین صدر می توان به اتصال به کارتخوان بانکی، اتصال آنلاین به تمامی نرم افزارهای فروشگاهی، چاپ رسید و چاپ گزارشات مورد نیاز، امکان اتصال به شبکه از طریق lan و یا   wifو ده ها قابلیت دیگر اشاره کرد.  

با در نظر گرفتن تنوع در تولید ترازو توزین صدر ، با کمک راهنمایی و مشاوره کارشناسان کابان تجهیز ، می توانید بر اساس نوع مصرف دستگاهی مناسب را انتخاب کنید.

 

ترازو آشپزخانه نوعی ترازوی دیجیتال خانگی است که برای توزین مواد خوراکی مورد استفاده در پخت و پز طراحی و تولید می گردد و در آماده سازی انواع غذا، دسر و شیرینی در منازل تاثیرگذار می باشد.

این ترازو معمولا وزن زیادی ندارد و فضای بسیار کمی را در آشپزخانه اشغال می کند و غالبا از بدنه ای مقاوم در برابر عوامل محیطی برخوردار است که بر روی آن نمایشگری جهت نمایش وزن مواد تعبیه گردیده است. سینی توزین در ترازوی آشپزخانه به دو شکل تخت و کاسه ای تولید می گردد و معمولا براحتی می توان آنرا تمیز کرد.   

کاربری آسان و ساده ترازو آشپزخانه این امکان را فراهم نموده تا افراد بتوانند به راحتی وزن دقیق مواد مختلف نظیر مایعات، دانه ها، روغن ها، حبوبات، مغزیجات، مرغ و گوشت و غیره را اندازه گیری کنند.

با استفاده از یک ترازو آشپزخانه حرفه ای، افراد می توانند مراقب وعده های غذایی خود باشند تا با اندازه گیری مواد غذایی و مشخص نمودن میزان کالری و مواد مقوی، سلامت خود را حفظ کنند.

افرادی که برای کاهش وزن از یک رژیم غذایی پیروی می کنند نیاز به ترازو آشپزخانه دقیق دارند تا مقدار مشخص شده از مواد خوراکی را اندازه گیری کرده و در آشپزی مصرف نمایند. 

 ترازو آشپزخانه همانند سایر ترازوهای دیجیتال سرعت بالایی دارد بطوریکه بلافاصله پس از قرار دادن مواد بر روی سینی توزین به صورت اتوماتیک وزن آنها را به نمایش می گذارد و پس از برداشتن خاموش می شود. این ترازوها قادر به تحمل وزن ۲ تا ۵ و ۵ تا ۱۰ کیلوگرم هستند و وزن یک گرم را هم به‌راحتی نمایش می‌دهند.

اغلب مدلهای ترازو آشپزخانه توانایی سنجش وزن مواد را با واحدهای مختلف نظیر پوند، اونس یا گرم دارند.

برای خرید ترازو آشپزخانه باکیفیت و حرفه ای از بهترین برندها می توانید به سایت کابان تجهیز مراجعه نمایید.

 

 

برند تایوانی ACUWEIGH CORPORATION که به نام ACU شناخته می شود بیش از 30 سال است که در زمینه تولید انواع ترازو و باسکول دیجیتال فعالیت دارد و به یکی از شرکت های مشهور در سراسر جهان تبدیل شده است.

خط تولید ترازو ای سی یو شامل انواع مدلها برای مصارف صنعتی، فروشگاهی، تجاری، آزمایشگاهی و غیره می گردد که با ظرفیتهای مختلف امکان توزین کالاها و اقلام مختلف را فراهم می کنند.

معروفترین ترازو ای سی یو ACU با مصرف صنعتی در کشورمان، ترازوی قطعه شمار می باشد که به زبان ساده برای شمارش و وزن کردن اجسام به طور همزمان و بسته بندی یا فروش آنها مورد استفاده قرار می گیرد. بکارگیری ترازو ای سی یو در بسیاری از حرفه ها و مشاغل از جمله ابزار فروشی ها، یراق آلات، خطوط تولید و بسته بندی موجب افزایش سرعت می گردد و شمارش و توزین اجسام کوچک مانند پیچ، واشر و غیره به آسانی و بدون اتلاف وقت میسر می گردد.

البته از این ترازوی دیجیتالی دقیق و حساس در بسیاری از مراکز فروشگاهی و صنعتی برای توزین اقلام مختلف می توان استفاده کرد و با کاربرد ساده ای که دارد هر فردی به راحتی می تواند با آن عملیات توزین را انجام دهد.

شیوه کار و شمارش قطعات توسط ترازو ای سی یو بدین شکل است که ابتدا وزن یکی از اجسام اندازه گیری شده و در حافظه ترازو ذخیره می گردد تا بعنوان معیار مورد استفاده قرار بگیرد، سپس وزن هر تعداد دیگر از قطعات برآورد شده و تقسیم بر عدد ذخیره شده می گردد تا تعداد آنها مشخص شود.

برای خرید ترازو ای سی یو ACU ، سایت فروشگاه کابان تجهیز به صورت اینترنتی در خدمت مشتریان می باشد تا بدون مراجعه حضوری و اتلاف وقت دستگاه مورد نظرشان را تهیه کنند.   

 

ترازو و باسکول ابزار دقیق اندازه گیری می باشند که امروزه در مفهوم بسیار گسترده در حال تولید و پیشرفت هستند و کشورمان نیز برای رسیدن به خودکفایی در این عرصه بسیار فعالیت می باشد. یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید ترازو، گروه صنعتی پند است که از سال ۱۳۶۹ آغاز به فعالیت نموده و در این راه موفقیتهای چشمگیری نیز داشته است که تولید انواع ترازو پند با کاربرد فروشگاهی و صنعتی یکی از توفیقات این شرکت ایرانی به شمار میرود.

با توجه به دیجیتالی بودن تمامی مدلهای ترازو پند ، دقت و سرعت بالا اولین خصیصه هایی هستند که در این ابزار خودنمایی می کنند و قدرت تولیدات ایرانی را به رخ می کشند. ظاهر زیبای ترازو پند چه در مدلهای علمک دار و چه بدون علمک به واسطه بهره مندی از جنس پلاستیک فشرده ABS و استیل در ساخت بدنه و سینی حاصل گردیده است.

انوع ترازو پند از ظرفیتهای مختلف برخوردار هستند که در مدلهای فروشگاهی شامل30 و 50 کیلویی و در مدلهای صنعتی شامل 30، 50 و 70 کیلویی می گردد. 

این ترازوها از لحاظ ظاهری به دو شکل بدون علمک و علمک دار تولید می گردند و بر اساس قابلیتهایی که دارند به دسته های معمولی و بارکد پرینتر تقسیم بندی می شوند.

در طراحی و ساخت اغلب مدلهای ترازو پند از پلاستیک فشرده برای بدنه و استیل برای سینی بهره گرفته می شود اما برخی مدلها بصورت تمام استیل ساخته می شوند تا در خدمت صنایع دارویی، غذایی، نوشیدنی و مواد شوینده قرار بگیرند.

از ترازو پند در حوزه های گسترده ای می توان استفاده کرد که از میادین میوه و تره بار و فروشگاه های مختلف شروع شده و صنعت بسته بندی، پست، نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع فلزی، قطعه سازی، دام و طیور و بسیاری کارخانجات دیگر را دربر می گیرد.

قابلیت های ترازو پند بسته به مدل متفاوت هستند که خریداران عزیز با مراجعه به سایت فروشگاه کابان تجهیز یا تماس با کارشناسان این مجموعه می توانند از مشخصات و توانایی های هر مدل مطلع گردند.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 278
نمایش همه
علاقه مندی ها ()