برند ژاپنی دیجی با تولید ترازوهای مکانیکی فنری در سال 1920 پا به عرصه تولید سیستم های توزین گذاشت و با ورود به عصر الکترونیک در  دهه هفتاد، طراحی و ساخت انواع ترازوهای دیجیتال را آغاز نمود تا کم کم به نامی آشنا و خوش آوازه تبدیل گردید، بطوریکه امروزه ترازو دیجی  به اغلب کشورهای جهان صادر می گردد.  

ترازو دیجی در انواع بدون علمک، علمک دار، ترازو بارکدخوان، ترازو لیبل پرینتر، ترازوی لمسی و ترازو آویز تولید و ارائه می شود که همگی به صورت تخصصی جهت استفاده در محیط های فروشگاهی و تجاری تولید می گردند.  طراحی زیبا و مدرن اغلب مدلهای ترازو دیجی اولین ویژگی آنهاست که چشم را نوازش می دهد و به پیشخوان فروشگاه ها جلوه خاصی می بخشد.

دقت و سرعت بالای انواع ترازو دیجی حاصل بهره گیری از پیشرفته ترین متدها و تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از لودسل ها و  قطعات استاندارد می باشد که آنرا در لیست برترین ترازوهای دنیا قرار می دهد.

سینی تخت و صیقلی ترازو دیجی از جنس استیل ساخته شده است تا در صورت ریختن مایعات و کثیف شدن به هر دلیلی تمیز کردن آن آسان باشد و البته دچار زنگ زدگی نیز نگردد. البته بدنه ترازو دیجی به علت ساخته شدن از پلاستیک فشرده ABS از مقاومت خوبی در مقابل عوامل فیزیکی و شیمیایی برخوردار است.

تعبیه نمایشگر از نوع LCD سه تکه در ترازو دیجی امکان مشاهده وزن کالا، قیمت آن و مجموع قیمت را فراهم نموده است که در اغلب مدلها به صورت دو طرفه می باشد و در تعدادی نمونه علمک دار، بالای علمک قرار گرفته است. در ترازوهای لمسی دیجی نمایشگر از نوع WVGA به شکل کاملا گرافیکی بکار برده می شود.

مهمترین ویژگی ترازو دیجی دارا بودن امکانات و قابلیتهای فراوان می باشد که اشاره به تک تک آنها در این مبحث نمی گنجد، به همین دلیل شما خریداران عزیز با مراجعه به سایت کابان تجهیز می توانید توانایی های تک تک مدلهای ترازو دیجی را مشاهده و مطالعه نمایید.

 

چنانچه در جستجوی ترازوی قطعه شمار حرفه ای با قدرت بالا هستید، ترازو ساتریو ساخت کشور تایوان از برترین ها در این عرصه می باشد که از کیفیت، سرعت و دقت بالایی در توزین برخوردار است و برای شمارش قطعات هم وزنی نظیر پیچ و مهره، واشر، میخ، ساچمه، دکمه، قطعات پلاستیکی، قطعات الکترونیکی و سایر اقلام در واحدهای تولیدی و بسته بندی و فروشگاه ها بسیار کاربردی می باشد.

با شمارش قطعات و توزین آنها به صورت همزمان توسط ترازو ساتریو  هم احتمال خطا در شمردن و هم در توزین وجود ندارد، به همین سبب تاثیر شگرفی در صرفه جویی در زمان و هزینه ها می گذارد و سرعت انجام کارهایی نظیر بسته بندی را به حداکثر می رساند بدون اینکه انرژی تلف گردد.

با توجه به ظرفیت و دقت ترازو ساتریو می توان از آن در مصارف فروشگاهی و صنعتی نیز استفاده نمود که از خرده فروشی و بقالی ها گرفته تا کارخانجات را شامل می گردد.   

ترازو ساتریو با دارا بودن بدنه مستحکم و مقاوم در برابر عوامل فیزیکی محیطی و شیمیایی نظیر خط و خش، فشار، ضربه، رطوبت و آب بسیار مقاوم است، به آسانی زنگ نمی زند و دچار پوسیدگی نمی شود، از اینرو از دوام و عمر بالایی برخوردار می باشد.

ترازو ساتریو در انواع جیبی و آشپزخانه نیز تولید می گردد که هر کدام با توجه به نوع کاربردشان، دارای ویژگیهای مختلفی می باشند.

این ترازو از دو منبع برق و باتری قابل شارژ تغذیه می کند و در صورت عدم دسترسی به برق از طریق باتری پشتیبان تا ساعت ها به فرایند وزن کشی ادامه می دهد.

ساختار ساده و کارکرد آسان ترازو ساتریو از ویژگیهای مهم آن محسوب می گردد و برای هر کاربری با هر میزان دانش امکان توزین را فراهم می آورد.

جهت آشنایی بیشتر با انواع ترازو ساتریو ، کارشناسان کابان تجهیز از طریق تماس تلفنی در خدمت خریداران گرامی می باشند.  

 

با ورود برخی ابزار به دنیای صنعت توزین، تغییرات شگرفی حاصل گردید که یکی از آنها ترازو قطعه شمار می باشد. این ترازوی الکترونیکی در کنار اندازه گیری وزن، توانایی شمردن قطعاتی را دارد که هم وزن هستند.

ترازو قطعه شمار امکان خطا در شمارش قطعات را به طرز چشم گیری کاهش داده و موجب تسریع امور در بسیاری از زمینه ها گردیده است که مهمترین آن مراکز تولید و بسته بندی می باشند.

با استفاده از ترازو قطعه شمار در فروشگاه هایی نظیر ابزار و یراق آلات فروشی‌ها، پیچ و مهره فروشی ها، کارخانجات تولید قطعات الکترونیکی، خودرو سازی ها، تولیدیهای دکمه و بسیاری کسب و کار دیگر به آسانی می توان تعداد دقیق میزان زیادی از کالاهایی مانند پیچ و مهره، میخ، واشر و غیره را مشخص نمود.  

شیوه کار ترازو قطعه شمار به این صورت است که در ابتدا یک عدد و یا تعداد مشخصی از قطعات روی سینی قرار داده می شود و وزن بدست آمده به عنوان یک معیار در حافظه ثبت می گردد، سپس تعداد زیادی از همان قطعات بر روی سینی قرار می گیرد و با فشردن دکمه قطعه شمار، تعداد نهایی و وزن آنها مشخص می شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های اغلب مدلهای ترازوی قطعه شمار این است که می توان در مراکز بسته بندی آنرا به گونه ای برنامه ریزی کرد که تعداد یا وزن هر بسته مشخص باشد و در صورت وجود تعداد یا وزن بیشتر، ترازو هشدار می دهد.  

از لحاظ ظاهری، ترازو قطعه شمار معمولا بدون علمک تولید می گردد و برای نشان دادن تعداد و وزن و قیمت کالاها، از نمایشگر سه تکه ای برخوردار می باشد. دارا بودن بدنه مقاوم و سینی ضدزنگ از مشخصات تمامی مدلهای ترازو قطعه شمار محسوب می گردند.

ترازو قطعه شمار از برق شهری به عنوان منبع تغذیه اصلی استفاده می‌کند و در زمان نبود برق از باتری داخلی قابل شارژ بهره می برد.  

امکان خرید ترازو قطعه شمار از طریق مجموعه کابان تجهیز هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین مهیا شده است.

 

شرکت لهستانی رادوگ فعالیت خود را در سال 1984 با تولید ترازوهای آشپزخانه آغاز نمود اما کم کم به ارائه محصولات پیشرفته تر روی آورد، به گونه ایکه امروزه به طراحی و ساخت ترازوهای حساس آزمایشگاهی شناخته می شود. تیم متخصص این شرکت به لطف پیشرفته ترین امکانات علمی و تحقیقاتی، نوآوری در تولید ترازو رادوگ را سرلوحه کار خود قرار داده اند و در این مسیر موفق عمل کرده اند و توانسته اند ترازو های یک دهم میلیونیوم فوق پیشرفته را تولید کنند.   

ترازو رادوگ در انواع ترازو میکرو، ترازو فوق میکرو، ترازو آنالیتیک، ترازوی دقیق و ترازو رطوبت سنج تولید و ارائه می شود که هر کدام از ظرفیتها و دقتهای مختلف با امکانات متفاوت بهره می برند.

نکته اشتراک تمامی مدلهای ترازو رادوگ دقت و سرعت بالا در توزین می باشد که آنها را به ترازوهای آزمایشگاهی مناسب تبدیل نموده است تا با بکارگیری آنها در محیط های تحقیقاتی، علمی، پژوهشی، دانشگاهی و پزشکی و صنایع دارویی و غذایی و طلاسازی بتوان به آسانی وزن اجسام کوچک و ریز ارزشمند را مشخص نمود.  

مدلهای بسیار حساس ترازو رادوگ مانند‌ آنالیتیکال یا تحلیگر از یک محفظه توزین شیشه‌ای برخوردار هستند تا از دخالت و تأثیر هوای محیط بر وزن مواد در حال توزین جلوگیری گردد.

اکثر نمونه های آزمایشگاهی ترازو رادوگ با بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده و سینی استیل ضدزنگ در برابر نفوذ مواد شیمیایی، رطوبت، آب، روغن و گرد و غبار مقاوم می باشند و به راحتی آسیب نمی بینند.  

ترازو رادوگ برحسب مدل از ویژگیهای متنوعی بهره می برد که تعدادی از آنها عبارت هستند از قابلیت شمارش قطعه،  اندازه گیری چگالی (دانسیته)، توزین درصدی، قابلیت اتصال به کامپیوتر و چاپگر و امکان محاسبه بر اساس واحد های مختلف.

در صورتی که تمایل به خرید ترازو رادوگ دارید، می‌توانید سری به سایت فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز بزنید و محصولات موجود را مشاهده نمایید.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 293
نمایش همه
علاقه مندی ها ()