ترازوی قطعه شمار از جمله پرفروش ترین انواع ترازوی موجود در بازار به شمار می رود، که قصد داریم در ادامۀ مقاله به مهمترین ویژگی آن بپردازیم. چند سال گذشته، ترازوهای 5 رقمی بیشتر به کار برده می شد ولی پیشرفت تکنولوژی، باعث گردید تا تولید کنندگان بتوانند موفق به تولید ترازوی شش رقم شوند. در حال حاضر شرکت های بزرگی همچون محک و پند توانسته اند به منظور ارتقاء عملکرد دستگاه های توزین، موفق به فروش ترازوی قطعه شمار گردند. هم اکنون از طریق فروشگاه تراز محک، به سهولت می توانید ترازوی فروشگاهی قطعه شمار را با قیمت مناسب و قابلیت های جدید خریداری نمائید.

خرید ترازوی قطعه شمار

چند سال اخیر ترازوی قطعه شمار از محبوب ترین محصولات موجود در بازار به شمار می رود. هم اکنون می توانید از طریق مراکز معتبر و شناخته شناخته شده، این دستگاه توزین را خریداری نمائید. از محصولات شگفت انگیز دستگاه های توزین، می توان به ترازوی قطعه شمار اشاره نمود که امکان نمایش اعداد بیشتر قیمت محصولات را بر روی صفحۀ نمایشگر دستگاه فراهم می آورد.

ضمن آنکه چنین دستگاه هایی تجهیز به قابلیت های پیشرفتۀ دیگری هستند. درج بارکد در فاکتور، داشتن منبع تغذیه برق و باتری قابل شارژ، قابلیت تنظیم چاپ بارکد سطری، انجام تنظیمات گزارش گیری، تهیۀ گزارش فروش (در سه حالت کلی، ریز فروش و تک تک کالاها)، قابلیت تنظیم تاریخ و زمان، تعریف محصول، تجهیز بودن به قفل ضد سرقت و ... برخی از امکانات جدیدی هستند که می توان در مدل های پیشرفتۀ ترازوی قطعه شمار فروشگاهی و یا صنعتی مشاهده نمود. برای خرید ترازوی پلاس محک به سایت مراجعه کنید. 

بدین ترتیب افرادی که خواستار خرید جدیدترین دستگاه های توزین می باشند، می توانند با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی تراز محک، پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، در نهایت مناسب ترین ترازوی قطعه شمار دیجیتالی را همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

  فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

شماره های تماس :

02166000074 و 02166000073

 همراه :

09122090477

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 304
نمایش همه
علاقه مندی ها ()