ترازوی 50 کیلویی از جمله پرفروش ترین ترازوهای موجود در بازار به شمار می رود چون دارای ظرفیت مناسبی است. فروش ترازوی 50 کیلویی در مدل های مختلف در سطح بازار صورت می پذیرد و بدین ترتیب پس از بررسی مشخصات فنی آنها، می توانید خرید خود را نهایی نمائید. ترازوی پنجاه کیلویی فروشگاهی محک را می توانید از طریق فروشگاه تراز محک با قیمت ارزان تر از بازار همراه با گارانتی معتبر و کاملاً تضمین شده خریداری نمائید.

خرید ترازوی 50 کیلویی دیجیتالی

برند محک در حوزۀ ساخت دستگاه های توزین بسیار شناخته شده می باشد. بدین ترتیب افرادی که به دنبال تهیۀ چنین دستگاه هایی هستند، با بررسی محصولات این کمپانی معتبر، می توانند مناسب ترین ترازوی 50 کیلویی را با قابلیت های پیشرفته خریداری نمایند. در گذشته مدل های ساده ای از ترازو عرضه می شدند و به نوعی از دقت اندازه گیری پایینی برخوردار بودند. امروزه شاهد فروش ترازوی 50 کیلویی دیجیتالی به صورت عملک دار و بدون علمک می باشیم.

بدین ترتیب صاحبان مشاغل، با توجه به قیمت و قابلیت هایی که از دستگاه ترازوی فروشگاهی انتظار دارند، می توانند بهترین آن را تهیه نمایند. با مشاهدۀ لیست محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی تراز محک، پس از بررسی مشخصات فنی هر یک از آنها، مناسب ترین ترازوی پنجاه کیلویی را به صورت آنلاین سفارش دهید.

قیمت فروش ترازوی فروشگاهی 50 کیلویی بر اساس قابلیت های افزوده به دستگاه و همچنین جنس بدنۀ آن تعیین می گردد. بنابراین امکان خرید ترازوی 50 کیلویی ارزان برای صاحبان کسب و کار فراهم می باشد. از قابلیت های جدید افزوده به دستگاه های ترازوی فروشگاهی می توان به امکانات اتصال به کامپیوتر، دستگاه چاپگر جانبی، صفحه نمایشگر، داشتن حافظه داخلی، دقت اندازه گیری بالا، کالیبراسیون دستی، شمارش اقلام هم وزن و ... اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با قابلیت هایی که ترازوهای فروشگاهی دارند، می توانید با قیمت متفاوت، ترازوی 50 کیلویی را خریداری نمائید.

  فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

شماره های تماس :

02166000074 و 02166000073

 همراه :

09122090477

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 310
نمایش همه
علاقه مندی ها ()