باسکول نیکو از اولین تولیدکنندگان باسکول در ایران به حساب می آید که در ابتدا با ساخت انواع مکانیکی فعالیت خود را آغاز نمود تا به امروز که متنوع ترین باسکول های دیجیتال را تولید و به بازار عرضه می کند.

انواع باسکول نیکو را می توان به دسته های فروشگاهی و صنعتی، پزشکی، دامکش و فرغونی تقسیم بندی نمود که هر کدام از قابلیتهای ویژه ای جهت توزین اجسام، افراد و حیوانات برخوردار هستند.

البته تولید باسکول های مکانیکی همچنان در این شرکت ادامه دارد تا در مراکزی که دسترسی به برق وجود ندارد و یا به علت رطوبت زیاد نمی توان از مدلهای دیجیتال استفاده کرد، از امکان توزین بهره مند شوند.

باسکول نیکو با کاربرد صنعتی و فروشگاهی به شکلهای کفی و میدانی با نمایشگر ثابت و متحرک تولید و روانه بازار می شود.

این باسکول ها معمولا در فروشگاه های مختلف نظیر خواروبارفروشی و در کارخانجات و کارگاه ها و سایر محیط های تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

نوع دیگر باسکول نیکو که کاربرد پزشکی دارد به دسته های باسکول قد و وزن، باسکول ویلچری، تخت باسکول و باسکول واکری تقسیم بندی می گردند که برای توزین افراد سالم، کم توان یا ناتوان و معلولین در مراکز ورزشی و درمانی به کار گرفته می شوند. هر یک از این سیستم ها از  لحاظ ظاهری با یکدیگر تفاوت فاحشی دارند و به گونه ای طراحی شده اند که فرایند وزن کشی موجب برهم زدن آرامش بیماران نشود.

باسکول نیکو از نوع دامکش چنانچه از نامش مشخص است برای اندازه گیری وزن دام در دامدای ها و دامپروریها و حتی واکسیناسون آنها مورد استفاده قرار می گیرد و با ظاهر قفس مانندی که دارد از سایر باسکول ها متمایز می گردد.

یکی دیگر از انواع باسکول نیکو ، مدل فرغونی می باشد که هم برای حمل بار و هم به صورت همزمان توزین آن کاربرد دارد.

به منظور آگاهی بیشتر در مورد مشخصات فنی هر یک از مدلهای باسکول نیکو می توانید نگاهی به سایت کابان تجهیز بیاندازید.     

معرفی باسکول فروشگاهی : کابان تجهیز

دسته ای از باسکول ها که بسیار رایج هستند و استفاده از آنها برای اندازه گیری اجناس مختلف در مراکز فروشگاهی و تجاری، هایپر مارکت ها، میادین میوه و تره بار و کلا در خرده فروشی ها بسیار لازم و ضروری می باشد.

نهایت ظرفیتی که یک باسکول فروشگاهی می تواند داشته باشد 500 کیلوگرم است که با دقت و سرعت مثال زدنی می تواند وزن کالای مختلف را اندازه گیری کند و با محاسبه قیمت کل، کار خرید و فروش را تسریع می بخشد.  

انواع باسکول فروشگاهی از جهات مختلفی با هم تفاوت دارند که تک لودسل و چند لودسل بودن، حداکثر میزان قابل توزین، دقت، قابلیتها، ابعاد و اندازه، جنس بدنه و نوع نمایشگر مهمترین این فاکتورها می باشند. 

دسته بندی اصلی انواع باسکول فروشگاهی بر اساس قرارگیری نمایشگر صورت می گیرد: باسکول فروشگاهی ثابت آن دسته ای هستند که صفحه نمایش روی بدنه واقع گردیده و به هیچ وجه قابل جابجایی نیست، اما در باسکول فروشگاهی متحرک نمایشگر روی پایه ای دور از بدنه قرار می گیرد و از طریق یک کابل با آن متصل می شود و سومین دسته که باسکول فروشگاهی دیواری هستند نمایشگر با فاصله از بدنه به دیوار یا روی میز نصب می گردد و به صورت بیسیم با بدنه مرتبط می باشد. 

البته ناگفته نماند که باسکول فروشگاهی می تواند از نوع مکانیکی یا سنگی باشد که همان باسکول های قدیمی می باشند. 

معمولا در ساخت باسکول فروشگاهی از فلزات ضد زنگ استفاده می گردد تا علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار، بتوان در محیط مرطوب نیز از آن استفاده کرد.

علاوه بر اینها، باسکول فروشگاهی بیشترین توانایی های جانبی را نیز دارا می باشد که داشتن چاپگر و یا اتصال به کامپیوتر و چاپگر از مهمترین آنها به شمار می روند. 

برای خرید باسکول فروشگاهی با برند معتبر می توانید به صورت اینترنتی و حضوری به شرکت کابان تجهیز مراجعه نمایید. شرکتهای ایرانی محک و پند از برندهای شناخته شده و مطرح در زمینه تولید انواع باسکول فروشگاهی در کشورمان می باشند که در فروشگاه کابان تجهیز با قیمت مناسب به فروش می رسند.   

واژه شناسی باسکول : کابان تجهیز

باسکول واژه‌ای با ریشه فرانسوی به معنی صفحه معلق است و معادل آن در فارسی برابر با قپان می باشد که برای وزن کردن کالاهاو بارهای سنگین بکار برده می شود. این وسیله اولین بار برای تعیین وزن دام و وسایل نقلیه در کشور فرانسه مورد استفاده قرار گرفت و از آن تاریخ همچنان  برای اندازه گیری وزن اجسام و حتی انسان و حیوانات کاربرد دارد.

باسکول چه کاربردی دارد : کابان تجهیز

باسکول کاملاً شبیه به یک ترازو عمل می کند با این تفاوت که از ابعاد بزرگتری برخوردار است و توانایی وزن کردن از 100 کیلوگرم تا ده ها تن را دارد، کاری که از عهده یک ترازو برنمی آید. بنابراین زمینه کاربری باسکول محدود به یک حیطه نمی گردد، بلکه در تمامی صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و از میوه فروشی گرفته تا کارخانجات، از داروخانه ها گرفته تا مراکز درمانی و پزشکی، از قصابیها گرفته تا کشتارگاه ها، از نفت و پتروشیمی گرفته تا بنادر و ... نقش کلیدی برعهده دارد.  

دلایل افزایش روزافزون باسکول های دیجیتال : کابان تجهیز

تا همین چند سال پیش تمامی سیستم های توزین یعنی ترازو و باسکول به صورت مکانیکی کار می کردند که با وقوع انقلاب الکترونیکی و ورود جهان به عصر اطلاعات، صنعت توزین نیز همانند  جنبه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دستخوش تحولی عظیم گردید و ابزار توزین دیجیتال روی کارآمدند.

با اینکه همچنان در برخی صنایع مانند کشاورزی و دامداری از باسکول های سنگی قدیمی استفاده می شود اما باسکول های دیجتیال از بسیاری جوانب در حال پیشرفت هستند و نسبت به مدلهای مکانیکی برتری مطلق دارند که مهمترین آنها عبارتند از:

قابل اطمینان بودن نتیجه توزین: دقت بالا در توزین مهمترین ویژگی یک باسکول دیجیتال است که حاصل بهره‌مندی از قطعات الکترونیکی بخصوص لودسل می باشد. این قطعه در زیر سینی توزین تعبیه می گردد تا میزان فشار وارد شده بر سینی را دریافت کرده و آنرا اندازه گیری نماید. سنسورهای لودسل از حساسیت بالایی برخوردار هستند و وزن دقیق انواع مواد را بدون دخالت دست و کمترین احتمال خطا مشخص می کنند، از اینرو نتیجه توزین را قابل اعتماد می سازند.   

سرعت در توزین: باسکول دیجیتال بدون اتلاف وقت، به محض گذاشتن اجسام روی کفه توزین، وزن آنها را اندازه گیری می کند که نتیجه استفاده از قطعات الکترونیکی در ساخت آن می باشد.

کارکرد ساده: برای شروع به کار با باسکول دیجیتال فقط باید اقلام و کالاها روی سینی قرار بگیرند تا فرایند توزین به شکل اتوماتیک انجام بگیرد و اطلاعات توزین بر روی نمایشگر نمایش داده شوند.

تنوع در تولید: انواع باسکول دیجیتال بر اساس ابعاد، شکل، ثابت یا چرخ دار بودن، نوع نمایشگر، تعداد لودسل و قابلیتهایی که دارند و از بسیاری جوانب با تنوع گسترده تولید می گردند.   

امکانات جانبی: برخلاف باسکول های سنگی قدیمی که فقط برای اندازه گیری وزن بکار برده می شدند، سیستم های دیجیتالی براساس نوع کاربرد از قابلیتهای بیشتری برخوردار هستند نظیر باسکول های فروشگاهی که با امکان اتصال به چاپگر، نتیجه توزین را می توانند چاپ کنند.
دسته بندی انواع باسکول دیجیتال : کابان تجهیز

باسکولها با درنظر گرفتن کاربردی که در زمینه های مختلف دارند به دسته های باسکول فروشگاهی، باسکول صنعتی، باسکول آویز، باسکول باشگاهی یا نفرکش، باسکول دامکش، باسکول پزشکی و باسکول جک پالت تقسیم بندی می شوند. البته هر گروه با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهند مدلهای متنوع زیادی را شامل می شوند. برای مثال باسکول فرغونی در دسته باسکول های صنعتی قرار می گیرد.

خرید و فروش باسکول در فروشگاه کابان تجهیز

برای رفاه حال شما مشتریان عزیز، فروشگاه کابان تجهیز  مجموعه متنوعی از پیشرفته ترین باسکول های دیجیتال و باسکول های مکانیکی را عرضه می کند. هدف این مجموعه، ارائه محصولات عالی با قیمت مناسب به شما کاربران محترم است.

بررسی کاربرد باسکول صنعتی : کابان تجهیز

باسکول صنعتی یکی از سیستم های توزین دیجیتال پرکاربرد محسوب می گردد که برای وزن کردن اجسام بالای 500 کیلوگرم کاربرد دارد و با ساختار و اشکال مختلفی طراحی و ساخته می شود.

باسکول صنعتی را می توان به انواع متحرک، دیواری و ثابت، چرخ دار و بدون چرخ، تک لودسل و چند لودسل، باسکول آویز و کفی و غیره دسته بندی نمود که البته هر کدام می توانند در ظرفیت ها و دقت های متفاوت تولید گردند.

در ساخت بدنه، سینی و قطعات باسکول صنعتی از فلزات مقاوم و مستحکم بهره گرفته می شود تا در شرایط خشن محیطی دوام داشته باشند و به راحتی آسیب نبینند.

با استفاده از انواع باسکول صنعتی در کارگاه ها و کارخانجات، خطوط تولید، فرودگاه، گمرک، شیلات، بنادر، کشتیرانی، پتروشیمی، نفت و گاز و هر گونه محیط صنعتی، می توان به آسانی هر گونه جسم حجیم و بزرگی را وزن کشی کرد.

همانند سایر ابزار توزین دیجیتال، باسکول صنعتی نیز از توانایی‌های بیش از توزین دقیق و سریع برخوردار است که دارا بودن چاپگر و یا  امکان اتصال با کامپیوتر و پرینتر خارجی برای ثبت و چاپ اطلاعات توزین، ارتباط با بارکد خوان و کارت‌خوان، داشتن قطعه شمار و پارسنگ، از جمله قابلیت‌هایی هستند که به این وسیله افزوده می شوند.

قیمت باسکول صنعتی به فاکتورهای متعددی نظیر ظرفیت و دقت، قابلیت‌ها، جنس بدنه و نوع نمایشگر، ایرانی یا خارجی بودن و بسیاری گزینه‌های دیگر بستگی دارد.

با توجه به گستردگی باسکول صنعتی چنانچه نیاز به مشاوره پیش از خرید دارید، کارشناسان کابان تجهیز آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار می دهند.

از برترین تولیدکنندگان باسکول صنعتی در ایران می توان به برندهای پند و محک اشاره نمود که در سایت فروشگاه کابان تجهیز می توانید مدلهای مختلف محصولات این شرکتها را مورد بررسی قرار دهید.

 

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 267
نمایش همه
علاقه مندی ها ()