آشنایی با انواع باسکول محک : کابان تجهیز

یکی از برترین و شناخته شده ترین و البته پرفروشترین باسکول های ایرانی، باسکول محک می باشد که توسط شرکت توزین توان سنجش تولید می گردد. این تجهیزات توزین دارای عملکرد دیجیتال می باشند و بر اساس ظرفیت، دقت و قابلیتهایی که دارند برای استفاده در محیط های فروشگاهی و صنعتی مناسب هستند.

با توجه به کیفیت بالا در ساخت بدنه و قطعات داخلی و دقت و سرعت بالا در توزین، باسکول محک نه تنها در کشورمان بلکه در میان برخی از کشورهای همسایه نیز فروش خوبی دارد.

انواع باسکول محک را می توان به دسته های باسکول ثابت، متحرک، دیواری و رولیک تقسیم بندی نمود که در ظرفیت‌های 200 تا 1 و نیم تن تولید می گردند. از این باسکول ها می توان در اغلب محیط های فروشگاهی و صنعتی مانند فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی، انبارها، کارگاه ها و کارخانجات و ... برای توزین کالاهای سنگین و حجیم استفاده کرد.

بدنه فلزی باسکول محک از استحکام بالایی برخوردار است و نوع سینی این باسکول در برخی مدلها از گالوانیزه و در برخی دیگر از استیل ساخته می شود که جنس استیل کمی گران‌تر از سینی گالوانیزه است.

از توانایی های باسکول محک می توان به چاپ فاکتور با چاپگر داخلی و یا جانبی، قابلیت قطعه شماری، امکان اتصال به کامپیوتر، توزین چند مرحله ای و دارا بودن نمایشگر بسیار با کیفیت LCD و یا LED اشاره کرد.

از دیگر مزایای خرید باسکول محک ، قیمت مناسب و مقرون به صرفه این دستگاه با توجه به کارایی و کیفیت فوق العاده می باشد. پشتیبانی قوی این شرکت ایرانی دیگر نقطه قوت آن می باشد که با ارائه گارانتی معتبر، موجب کاهش هزینه های اضافی می گردد.

چنانچه قصد خرید یکی از مدلهای باسکول محک را دارید جهت دریافت مشاوره رایگان در خصوص انتخاب دستگاه مناسب و اطلاع از ویژگیها و خصوصیات فنی، می توانید با کارشناسان کابان تجهیز تماس بگیرید.

بررسی انواع باسکول سکا 

شرکت آلمانی سکا یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید باسکول های پیشرفته پزشکی است که تنوع گسترده ای در محصولات خود دارد. این شرکت که از سال 1840 آغاز به کار نموده، باسکول سکا را جهت توزین بیماران و افراد کم توان و ناتوان طراحی و تولید می کند. 

انواع باسکول سکا به شکل باسکول ویلچری یا معلولین، باسکول تخت بیمارستانی و باسکول قد و وزن به بازار عرضه می شوند که با استفاده از آنها در بخشهای مختلف بیمارستان ها، کلینیک ها و سایر مراکز بهداشتی و درمانی می توان بدون برهم زدن آرامش بیماران حتی آنهایی که قادر به حرکت نیستند، وزن شان را اندازه گیری کرد.

باسکول ویلچری از برترین تولیدات شرکت سکا به حساب می آید که با کمک آن به آرامی و با احتیاط می توان بیمارانی که نمی توانند روی پا بایستند را وزن کرد. این مدلهای باسکول سکا با مجهز بودن به چرخ قابل جابجایی هستند و کادر پزشکی می توانند بدون هیچ دردسری آنرا نزد بیماران ببرند و آنها را به صورت نشسته و ایستاده وزن کشی کنند. 

با تعبیه یک سطح شیب دار در باسکول سکا ، ویلچر می تواند به طور ایمن روی کفه توزین قرار بگیرد و نرده ای که در سه طرف آن قرار دارد، امنیت بیماران با محدودیت حرکتی را افزایش می دهد.

از مزایای باسکول سکا می توان به قابلیت چرخش 360 درجه ای نمایشگر اشاره نمود که در برخی مدلها در صفحه نمایش نام یا شناسه های بیماران نیز قابل مشاهده است.

قابلیت محاسبه BMI بدن در باسکول سکا این امکان را فراهم می آورد تا با تعیین میزان کمبود یا اضافه وزن بیمارن، بتوان سلامتی آنها را مورد ارزیابی قرار داد.

ساختار اصلی باسکول سکا از پلاستیک فشرده abs و فلز تهیه می گردد که مقاومت و استحکام بالایی دارد.

جزییات بیشتر در مورد مشخصات فنی مدلهای مختلف باسکول سکا را می توانید در سایت کابان تجهیز مشاهده نمایید.

معرفی باسکول کمری

باسکول کمری تولید شرکت چینی با همین نام، از باسکولهای دیجیتالی است که کاربرد فروشگاهی دارد و با داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب به یکی از گزینه های مناسب مصرف کنندگان تبدیل گردیده است.

مهمترین ویژگی باسکول کمری که آنرا از سایر برندها متمایز می کند ظاهر ساده و امکان تاشو بودن علمک دستگاه می باشد، بطوریکه جای کمتری را اشغال می کند و جابجایی آن به آسانی صورت می گیرد. علمک این دستگاه با زاویه 90 درجه خم می شود و به صورت عمودی روی سینی توزین قرار می گیرد.  

مدلهای مختلف باسکول کمری معمولا با دو ظرفیت 150 و 300 کیلوگرمی تولید می شوند که با دقت توزین بین 10 تا 100 گرم فرایند توزین را انجام می دهند.

این باسکول ها به دلیل داشتن بدنه فلزی و سینی گالوانیزه از استحکام بالایی در برابر عوامل محیطی بهره مند هستند و در نهایت از طول عمر بالایی برخوردار می باشند.

نمایشگر باسکول کمری به شکل سه تکه، وزن، قیمت واحد و قیمت کل را به نمایش می گذارد و در یک سری مدلها از نوع LCD با نور پس زمینه سفید و در برخی دیگر از نوع LED با وضوح بالا استفاده می گردد.

انرژی مورد نیاز باسکول کمری از طریق برق شهری تامین می شود اما در مواقع نبود برق از طریق باتری خشک قابل شارژ پشتیبانی می گردد. با کمک گرفتن از باتری و تاشو بودن علمک، از این دستگاه برای مصارف سیار می توان بهره گرفت.

باسکول کمری در زمره باسکول های ثابت قرار می گیرد یعنی نمایشگر بر روی بدنه واقع گردیده و به هیچ عنوان قابل جابجایی نیست.

فروشگاه کابان تجهیز امکان خرید انواع باسکول کمری را هم به صورت اینترنتی و هم حضوری فراهم نموده است تا مشتریان از هر نقطه از کشورمان بتوانند به آسانی دستگاه مورد نیازشان را تهیه کنند.

معرفی باسکول سهند

باسکول سهند یکی از بهترین برندهای باسکول دیجیتال در ایران می باشد که برای اندازه گیری افراد کاربرد دارد و به نامهای باسکول قد و وزن یا باسکول نفرکش و یا باسکول باشگاهی شناخته می شود.

این باسکول علاوه بر توزین دقیق و سریع افراد با بهره گیری از سیستم قد سنج الکترونیکی توانایی اندازه گیری قد آنها را نیز دارد. حداکثر میزان اندازه گیری قد از طریق این سیستم 200 سانتیمتر می باشد که با حساسیت 1 سانتیمتر انجام می گیرد.

انواع باسکول سهند به دو شکل سکه ای و بدون سکه تولید می شوند که از نمونه های سکه ای می توان درآمدزایی نیز داشت، بدین صورت که با ایستادن فرد بر روی دستگاه، پس از واریز سکه در صندوق تعبیه شده، امکان محاسبه قد و وزن فراهم خواهد شد.  

از باسکول سهند معمولا در داروخانه ها، مراکز درمانی، مطب پزشکان و حتی مراکز تفریحی استفاده می شود و با توجه به اینکه مورد تایید فدراسیون های ورزشی قرار گرفته است می توان آنرا در باشگاه ها و سایر مراکز ورزشی نیز بکار گرفت. 

ساختار ظاهری بیشتر مدلهای باسکول سهند به صورت علمک دار می باشد که با قرار گرفتن نمایشگری از نوع LED بر روی علمک، نتیجه توزین به آسانی قابل مشاهده است. تعداد محدودی از این باسکول ها بدون علمک هستند که قابل حمل نیز می باشند.  

تمامی مدلهای باسکول سهند از یک لودسل برخوردار هستند و توان وزن کشی تا 200 کیلوگرم را دارند.

قابلیت اتصال به چاپگر و کامپییوتر از امکاناتی می باشد که در اغلب مدلهای باسکول سهند اجازه می دهد نتایج توزین را بتوان یا ذخیره کرده و یا چاپ نمود تا با بررسی دوره ای آنها بتوان روند سلامت افراد را مورد ارزیابی قرار داد.

برای خرید حضوری و غیر حضوری مدلهای مختلف باسکول سهند می توانید از طریق شرکت کابان تجهیز اقدام نمایید.

 

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 252
نمایش همه
علاقه مندی ها ()