باسکول کرین اسکیل : کابان تجهیز

باسکول آویز که به آن باسکول سقفی یا جرثقیلی نیز گفته می شود نوعی باسکول دیجیتال است که از لحاظ ظاهری با سایر سیستم های توزین متمایز می باشد. این نوع باسکول ها با داشتن لودسل کششی و نصب شدن از ارتفاعی مشخص نظیر تاور کرین یا سقف می توانند وزن اجسام را بالاتر از سطح زمین و به شکل عمودی محاسبه نمایند.

از شرکتهایی که به طور اختصاصی به تولید باسکول های سقفی مشغول است، برند کرین اسکیل را می توان نام برد که این سیستم ها را در ظرفیتهای مختلف تولید می کند.  

با استفاده از باسکول کرین اسکیل امکان توزین اجسام از 300 کیلوگرم تا 10 تن وجود دارد که در فروشگاه های پروتئینی، بنادر و گمرک، آهن فروشی ها، صنایع ساخت و ساز، ضایعاتی ها و بسیاری مراکز دیگر صنعتی بسیار کاربردی می باشد.

برای مقاوم بودن بدنه باسکول کرین اسکیل در برابر عوامل محیطی، از فلز در ساخت آن استفاده می گردد و قلابهای آن با داشتن جنس فولادی از استحکام بالایی برخوردار هستند و توانایی توزین تا چند تن بار را دارند.

 با توجه به اینکه باسکول کرین اسکیل در ارتفاع نصب می شود، دسترسی به آن از طریق ریموت کنترل صورت می گیرد و  اقداماتی نظیر پارسنگ یا خاموش روشن نمودن را امکانپذیر می سازد.

تغذیه باسکول کرین اسکیل توسط برق شهری و باتری داخلی قابل شارژ می باشد که هنگام استفاده از باتری به شکل سیار نیز می توان از این سیستم ها استفاده کرد.

اغلب مدلهای باسکول کرین اسکیل از توانایی هایی نظیر امکان اتصال بی سیم به کامپیوتر، نمایشگر جانبی و نمایشگر پرینتردار و امکان اتصال به پرینتر جانبی بهره مند هستند که قابلیتهایی بسیار کاربردی می باشند.

در سایت شرکت کابان تجهیز همه مشخصات فنی و ویژگیهای مدلهای مختلف باسکول کرین اسکیل همراه با عکس آورده شده تا شما عزیزان بتوانید با مطالعه و بررسی آنها، مدلی مناسب محل کارتان را تهیه نمایید.

آشنایی با باسکول فرغونی : کابان تجهیز

باسکول فرغونی یکی از انواع خاص باسکول می باشد که در کنار حمل اقلام و اجسام، امکان توزین آنها را نیز فراهم می کند. در واقع این وسیله نوعی فرغون است که با مجهز شدن به قطعات الکترونیکی نظیر لودسل و نمایشگر به باسکول دیجیتال تبدیل گردیده که قادر به توزین دقیق و سریع موادی ست که درون فرغون قرار می گیرند.

در ساخت باسکول فرغونی از فلزات محکم و مقاوم نظیر فولاد و آلومینیوم استفاده می شود تا در شرایط محیطی خشن مقاومت بالایی داشته باشد و در شرایط مرطوب دچار زنگ زدگی و فرسودگی نشود و البته بتواند وزن های اضافی را نیز تحمل کند.

از مراکزی که نیاز به استفاده از باسکول فرغونی دارند می توان به مرغداری‌ها و دامداری‌ها برای حمل دان و علوفه، پروژه های عمرانی و ساختمانی جهت وزن کردن مصالح، کارخانه‌ها و انبار غلات و خشکبار اشاره نمود.

انواع باسکول فرغونی بر اساس تعداد چرخ، ظرفیت لگن دستگاه، جنس بدنه و دقت نمایشگر به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند و با اینکه ظاهر چندان زیبایی ندارند اما بسیار کاربردی می باشند.

قرار دادن باتری قابل شارژ داخلی در باسکول فرغونی این امکان را فراهم می سازد که به صورت پرتابل بتوان از آن استفاده کرد.

در اغلب مدلهای چهار چرخ باسکول فرغونی برای راحتی استفاده، در قسمت جلویی لگن یک درب تعبیه شده تا تخلیه بار بدون لیفت کردن انجام بگیرد.

با افزودن امکانات قابل توجه به باسکول فرغونی، در کنار توزین سریع و دقیق کارکردهای بیشتری نیز می تواند داشته باشد که به امکان جمع کردن و محاسبه قیمت نهایی محصولات وزن شده، امکان اتصال به کامپیوتر و چاپگر، قابلیت شمارش قطعات، قابلیت کالیبراسیون و صفر خودکار می توان اشاره نمود که البته مدلهایی با این توانایی ها قیمت بالاتری نیز دارند.

برای آشنایی بیشتر با ویژگیهای باسکول فرغونی می توانید به سایت کابان تجهیز مراجعه نمایید.

 

باسکول سنگی چیست و چه کاربردی دارد : کابان تجهیز

باسکول سنگی ، ابتدایی ترین نوع باسکول است که بدون نیاز به نیروی برق کار توزین اقلام و اجسام سنگین را انجام می دهد و به دلیل استفاده از وزنه های سنگی به این نام شناخته می شود.

نام دیگر باسکول های سنگی، قپان می باشد که با آنکه از دقت و سرعت بالایی برخوردار نیستند و احتمال خطا در وزن کشی نیز در آنها وجود دارد، اما دارای دوام بالایی می باشند و با گذشت زمان دچار زنگ زدگی و آسیب نمی شود و در هر مکان و شرایط محیطی می توانند کار توزین را انجام دهند.

استفاده از باسکول سنگی با ورود به عصر تکنولوژی و روی کار آمدن باسکول های دیجیتال فقط به برخی زمینه ها محدود گردید و صنایعی مانند دامداری و کشاورزی و یا کارخانجات و محیط های پر گرد و خاک و مرطوب و البته مراکزی که دسترسی به برق ندارند همچنان از مصرف کنندگان اصلی باسکول سنگی هستند.

با توجه به اینکه در ساخت بدنه و کفه توزین انواع باسکول سنگی از فلز استفاده می شود، در نتیجه  توانایی وزن کردن اجسام تا چند تن را دارند و می توانند حتی برای توزین دام و چارپایان مورد استفاده قرار بگیرند.

امروزه افزودن یک سری امکانات مانند مجهز کردن باسکول سنگی به چرخ، امکان کار با آنها را راحتتر نموده است.  

یکی از عواملی که موجب گردیده تا باسکول سنگی یا مکانیکی هنوز طرفداران خود را داشته باشد قیمت پایین تر آن نسبت به باسکولهای دیجیتال است.

فروش  باسکول سنگی در وب‌سایت شرکت کابان تجهیز به شکل اینترنتی به خریداران عزیز این فرصت را می دهد که با بررسی ویژگیهای مدلهای مختلف با توجه به نیاز محیط کارشان، اقدام به خرید نمایند. از تولیدکنندگان معتبر باسکول سنگی می توان به برند ایرانی حداد ماهر اشاره نمود که سابقه ای دیرینه در این زمینه دارد.

معرفی باسکول کارا توزین : کابان تجهیز

کارا توزین الکترونیک از شرکتهای فعال در زمینه تولید ابزار توزین دیجیتال است که موفق گردیده با طراحی و ساخت محصولات متنوع جوابگوی نیازهای گوناگون باشد.  

انواع باسکول کارا توزین شامل باسکول های فروشگاهی و صنعتی، باسکول نفرکش، باسکول دامکش و باسکول باشگاهی می گردد که هر دسته با توجه به زمینه کاربری اشکال مختلف دارند و در ظرفیتهای گوناگون تولید می شوند و از قابلیتهای متنوعی نیز برخوردار هستند.

مدلهای باشگاهی باسکول کارا توزین که توانایی توزین افراد تا حداکثر 200 کیلوگرم را دارند، در مراکز ورزشی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرند و به دو شکل سکه ای و معمولی موجود هستند. از مزایای این سیستم ها می توان به دارا بودن بدنه ای از جنس فولاد اشاره نمود که با رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده تا در برابر آسیبهای محیطی از قبیل زنگ زدگی، پوسیدگی، رنگ پریدگی و خط و خش در امان بماند.

دسته دیگر باسکول کارا توزین مدلهای فروشگاهی و صنعتی می باشند که برای توزین کالاها و اجناس حجیم و سنگین در مراکزی نظیر میادین میوه و تره بار، کارخانه ها و کارگاه ها و انبارها بکار برده می شوند. این باسکول ها به دو شکل چرخ دار و ثابت تولید می شوند و از لحاظ نوع قرارگیری و اتصال با نمایشگر به دو گروه ثابت (مانتیور به طور ثابت روی بدنه نصب گردیده) و متحرک (مانیتور با کابل به بدنه متصل است و روی پایه ای قرار می گیرد) دسته بندی می گردد.

این گروه پرفروش از باسکول کارا توزین در صورت درخواست مشتری می توانند از توانایی های جانبی بهره مند شوند که می توان به قابلیت اتصال به چاپگر و کامپیوتر و شمارش قطعات اشاره نمود.

نوع دیگر باسکول کارا توزین برای توزین احشام ( گوسفند ، گوساله و گاو) در دامداری ها و دامپروری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

برای آشنایی بیشتر با مدلهای متنوع باسکول کارا توزین و مشخصات فنی آنها می تواتند به سایت کابان تجهیز مراجعه نمایید.      

 

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 274
نمایش همه
علاقه مندی ها ()