ترازو کس CAS : کابان تجهیز

ترازو کس CAS از برندهای معتبر در سطح جهانی، ساخت کشور کره می باشد که نزدیک به 4 دهه فعالیت در عرصه طراحی و ساخت ابزار توزین و ارائه خدمات فوق العاده موفق گردیده نشان استاندار  ISO 9001را دریافت کند و محصولات خود را در بیش از 120 کشور جهان توزیع نماید.

انواع ترازو کس شامل ترازوی فروشگاهی، ترازوی صنعتی و ترازوی آزمایشگاهی می گردد که خود آنها بر اساس طراحی ظاهری و قابلیتهایی که دارند به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. به طور کلی ترازو کس در مدلهای فروشگاهی و صنعتی به صورت علمک دار و بدون علمک طراحی می شوند و محدوده توزین در آنها از 2 کیلوگرم تا 30 کیلوگرم متغیر است.

پیشرفته ترین و کاملترین ترازو کس فروشگاهی،  ترازو لیبل زن و  بارکد زن می باشد که با کمک آن در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای و با چاپ بارکد روی محصولات و فاکتور فروش موجب سرعت بخشی به امر خرید و فروش گردیده و رضایت مشتریان را به دنبال دارد.  

ترازوهای صنعتی کس CAS غالبا بدون علمک تولید می شوند و توانایی توزین آنها از 2.5 کیلوگرم تا 30 کیلوگرم را دربرمی گیرد. مهمترین ویژگی ترازو کس صنعتی امکان شمارش قطعات می باشد که آنرا به وسیله ای مناسب برای استفاده در مراکز بسته بندی تبدیل می کند.

انواع آزمایشگاهی ترازو کس CAS با دارا بودن حساسیت بالا در توزین و در ظرفیتهای 300 گرم تا 1.5 کیلوگرم در حوزه‌هایی چون داروسازی، عطاری، طلا و نقره‌فروشی و آزمایشگاه های مختلف بسیار پرکاربردی هستند که مدلهای بسیار دقیق از محفظه توزین برخوردار می باشند. این ترازوها علاوه بر دقت بالا در توزین از قابلیت های متنوعی مانند اتصال به کامپیوتر و پرینتر بهره می برند.

برای آشنایی با جزییات بیشتر در مورد مشخصات فنی و ویژگی های انواع ترازو کس می توانید از سایت شرکت کابان تجهیز دیدن نمایید و پس از بررسیهای لازم به شکل اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

 

ترازو نفرکش : کابان تجهیز

تقریبا همه ما حداقل یکبار از ترازو نفرکش برای وزن کردن خودمان استفاده کرده ایم یا بسیاری از افراد در منزل به صورت مداوم از این ترازوهای دیجیتالی برای کنترل افزایش یا کاهش وزن شان استفاده می کنند.

ترازو خانگی، ترازوی حمام و ترازوی زیرپایی از دیگر نامهایی هستند که برای ترازو نفرکش بکار برده میشوند و نه تنها در خانه ها بلکه در باشگاه ها، مطب پزشکان، داروخانه ها، کلینیک ها و سایر مراکز سلامتی بسیار کاربرد دارند. در واقع این ترازو پس از ترازوی فروشگاهی، پرفروشترین ابزار توزین بشمار میرود.

با توجه به تغذیه نامناسب و غذاهای مضر و فست فودها در سالهای اخیر، افراد زیادی دچار چاقی شده اند که موجب افزایش بیماری های مختلف در بدن آنها گردیده است، از اینرو با خرید یک ترازو نفرکش برای هر خانه می توان روند سلامتی اعضای خانواده را کنترل کرد.

ترازو نفرکش ساختار بسیار ساده ای دارد و در همه مدلها بدون نیاز به علمک به صورت یک سطح تخت که نمایشگر روی آن واقع گردیده طراحی می شود. با ایستادن فرد روی کفه ترازو، فرایند توزین در عرض چند ثانیه انجام شده و روی صفحه نمایش داده می شود. با پایین آمدن از روی کفه، ترازو نفرکش دوباره صفر را نشان می دهد.

ناگفته نماند که همه مدلهای ترازو نفرکش دیجیتالی نیستند و از عملکرد مکانیکی بهره می برند که به جای نمایشگر دارای عقربه می باشند. این ترازوهای آنالوگ به دلیل عدم نیاز به نیروی برق و باتری، عمر طولانی تری دارند.

ظرفیت توزین در ترازو نفرکش معمولا 200 کیلوگرم است که برای اندازه گیری وزن افراد ظرفیتی مناسب می باشد.

در ساخت بدنه این ترازوها از متریالهای مختلفی نظیر پلاستیک فشرده، فلز و شیشه نشکن استفاده می شود که تمامی این مواد تحمل وزن افراد را دارند و براحتی دچار زنگ زدگی و فرسودگی نیز نمی شوند.

مجموعه کابان تجهیز مدلهای مختلف ترازو نفرکش از برترین برندها را گردهم آورده و در اختیار شما خریداران محترم قرار می دهد.

ترازو ای ان دی AND 

ازآنجاییکه در آزمایشگاه های پژوهشی و علمی، دقت نقش حیاتی دارد، به همین دلیل هرگونه ابزاری که در این محیط ها مورد استفاده قرار می گیرند باید بسیار دقیق و قابل اعتماد باشند تا نتیجه آزمایشات که در برخی مواقع به جان انسانها مرتبط می گردد مورد اطمینان باشد. تجهیزاتی نظیر ترازوهای آزمایشگاهی که در تعیین وزن مواد ریز تا ترکیبات آنها وظیفه مهمی بر دوش دارند.

یکی از برترین و شناخته شده ترین سیستم های توزین در این عرصه ترازو ای ان دی AND ساخت کشور ژاپن می باشد که با بیش از چهار دهه فعالیت توانسته به نامی آشنا تبدیل گردد.  

ترازو ای ان دی AND  با دقت های 1 گرم تا 0.00001 گرم با ظرفیت های مختلف تولید و عرضه می شود که تمامی آنها دیجیتال هستند و کار توزین را به صورت اتوماتیک به انجام می رسانند.

از لحاظ ظاهری مدلهای بسیار حساس ترازو ای ان دی AND از یک محفظه توزین برخوردار می باشند تا از ورود جریان هوا و گرد و غبار به داخل و ایجاد اختلال بر روی عملیات توزین جلوگیری گردد.

از نظر کالیبراسیون، ترازو ای ان دی را به دو دسته می توان تقسیم کرد: مدلهای اتوکالیبره که دارای کالیبراسیون داخلی می باشند و ترازوهایی با کالیبراسیون دستی که با سنگ کالیبره استاندارد انجام میگیرد.  

اغلب مدلهای ترازو ای ان دی از امکان اتصال به کامپیوتر و چاپگر بهره مند هستند و قابلیت شمارش قطعات را دارند.

استفاده از ترازو ای ان دی برای بسیاری از حرفه ها نظیر جواهرسازان، دندانپزشکان، شیمیدانان، داروسازها و فروشندگان زعفران ضروری می باشد و در ری گیری های طلا، در مراکز تحقیقاتی، دانشگاه ها، آزمایشگاه ها، داروخانه ها، بیمارستان ها و غیره علاوه بر افزایش سرعت و دقت، اطمینان و آرامش خاطر از نتایج را به دنبال دارد.

با توجه به تنوع بالای ترازو ای ان دی AND ، در وب سایت کابان تجهیز هر مدل با جزییات مورد بررسی قرار گرفته تا خریداران محترم بتوانند با مطالعه و بررسی آنها ترازوی مطلوبشان را پیدا کنند.

 

ترازو محک : کابان تجهیز

شرکت مهندسی توزین توان سنجش که با نام محک شناخته می شود از باکیفیت ترین و شناخته شده ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید سیستم های توزین می باشد که از سال 1375 آغاز به کار نموده و توانسته با ارائه محصولات و خدمات با کیفیت ایرانی همگام با پیشرفت تکنولوژی گامی بزرگ در صنعت توزین کشورمان بردارد و سهم عمده ای از بازار فروش ترازوهای دیجیتال را به خود اختصاص دهد.

یکی از دلایل موفقیت چشمگیر ترازو محک این است که این شرکت فقط بر طراحی و ساخت ترازوهای فروشگاهی متمرکز گردیده و با تولید مدلهای متنوع از این نوع سیستم ها موفق شده رضایت صاحبان مشاغل از کوچکترین بقالی تا هایپرمارکتهای بزرگ را جلب نماید.

به طور کلی انواع ترازو محک به شکلهای علمک دار و بدون علمک موجود هستند که هر دو گروه را می توان به دسته های بدون پرینتر، پرینتردار و ترازو لیبل پرینتر تقسیم بندی نمود.

انواع ترازو محک فروشگاهی با قدرت توزین 35، 50 و70 کیلویی متناسب با نیاز فروشگاه های مختلف مانند فروشگاه های مواد غذایی، سوپرمارکت ها، قنادی ها، فروشگاه های آجیل و حبوبات، میوه فروشی ها، قصابی ها و ... با امکانات و ویژگی های متفاوتی ساخته و طراحی می شوند.

در ساخت بدنه اغلب مدلهای ترازو محک از پلاستیک فشرده بهره گرفته می شود اما تعدادی از آنها با بدنه فلزی تولید می گردند تا بتوانند کالاهایی مانند مرغ و ماهی و سبزی که با آب سروکار دارند را توزین کنند.  

یکی از ویژگیهای منحصربفرد ترازو محک قابلیتهایی ست که به آنها اضافه شده که مدلهای پلاس محک و لیبل پرینتر از بیشترین توانایی ها بهره می برند و به آسانی می توانند کار فروش را در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای سرعت و بهبود ببخشند.

اگر صاحب کسب و کاری هستید که نیاز به خرید ترازوی فروشگاهی باکیفیت دارید، شرکت کابان تجهیز ترازو محک را به شما توصیه می کند.  

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 263
نمایش همه
علاقه مندی ها ()