آشنایی با چرخ گوشت آلفا

یکی از کارخانه های تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در کشورمان، شرکت آلفا استیل غلامی می باشد که با برخورداری از تیم مهندسی متخصص و خلاق و استفاده از مواد اولیه مرغوب، موفق شده تجربه ای بیش از ۳۰ سال را کسب کند و محصولاتی درجه یک به بازار عرضه نماید.

 چرخ گوشت آلفا یکی از محصولات این شرکت ایرانی می باشد که فقط برای مصارف صنعتی کاربرد دارد و در دو سایز 32 و 42 تولید می گردد.

مدلهای مختلف چرخ گوشت آلفا از توانایی چرخ کردن حجم زیادی از مواد اولیه (مدل 32 با بازدهی 350 کیلو در ساعت و مدل 42 با ظرفیت 600 کیلو در ساعت) و آماده کردن آنها برای طبخ برخوردار هستند، بنابراین جهت استفاده در قصابی های بزرگ، رستوران ها، هتل ها، تالارها، کبابی ها و مراکز تهیه غذا که نیاز است تا حجم زیادی از مواد پروتئینی به شکل چرخ شده دربیایند، کاملا مناسب هستند.

موتور موجود در چرخ گوشت آلفا از نوع گیربکسی می باشد که در مدل 32 با برق تکفاز و در مدل 42 با برق سه فاز کار می کند و قدرت چرخ کردن گوشتهای یخزده را نیز دارد. در ضمن این دستگاه ها با دارا بودن موتور گیربکسی قادر هستند ساعتها بدون وقفه کار کنند.   

بدنه، تیغه، سینی متحرک و تمام اجزاء داخلی چرخ گوشت آلفا که در تماس مستقیم با مواد گوشتی هستند، از آلیاژهایی با مقاومت بالا در برابر خط و خش، رطوبت و آب ساخته می شوند و به سادگی می توان آنها را شستشو داد.

تعبیه چهار چرخ در زیر دستگاه چرخ گوشت آلفا ، جابجایی آنرا آسان نموده است.

چنانچه قصد راه اندازی و تجهیز آشپزخانه صنعتی خود را دارید، فروشگاه کابان تجهیز چرخ گوشت آلفا را به شما پیشنهاد می کند.

معرفی چرخ گوشت فیمار

یکی از معتبرترین برندهای جهانی در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، شرکت ایتالیایی فیمار می باشد که انواع چرخ گوشت نیز در زمره تولیدات این شرکت قدرتمند قرار می گیرد.

چرخ گوشت فیمار در مدلهای نیمه صنعتی و صنعتی با اندازه های 12، 22 و 32 وارد بازار ایران می شوند که بواسطه بازدهی 160 تا 500 کیلوگرم در هر ساعت جهت استفاده در سوپر پروتئین ها، قصابی ها، مراکز تهیه و توزیع غذا، رستوران و فست فودها و حتی منازل مناسب می باشند.

اولین ویژگی چرخ گوشت فیمار  که با یک نگاه به چشم می آید، داشتن ابعاد جمع و جور رومیزی با ظاهری صاف و صیقلی و براق می باشد. چنین طراحی زیبایی حاصل استفاده از آلومینیوم صیقل داده شده و یا استیل ضد زنگ در ساخت بدنه می باشد که امکان تمیز کردن با شوینده ها را نیز فراهم نموده است.

تمامی قطعات داخلی چرخ گوشت فیمار که درگیر چرخ کردن گوشت هستند مانند گلویی، روده، تیغ و پنجره، از جنس استیل 304 سالوادور ایتالیا میباشند که در برابر رطوبت، آب، ضربه، ساییدگی  و پوسیدگی بالاترین مقاومت را دارند. آلیاژ استیل شستشوی مداوم قطعات را امکانپذیر می سازد، از اینرو منجر به رعایت اصول بهداشتی می گردد.   

موتور چرخ گوشت فیمار که از مهمترین بخشهای این دستگاه به حساب می آید، از نوع گیربکسی می باشد که دلیل اصلی قدرتمند بودن و نرم کار کردن این دستگاه ها بشمار میرود. عملکرد چرخش معکوس موتور یکی دیگر از نقاط قوت چرخ گوشت فیمار محسوب می گردد که هنگام گیر کردن قطعات گوشت درون گلویی یا مارپیچ با به حرکت درآوردن آنها در جهت برعکس، موجب آزاد شدن گوشت می گردد.

چنانچه تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد چرخ گوشت فیمار و قیمت به روز این دستگاه دارید، کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز آماده ارائه مشاوره تلفنی هستند.

چرخ گوشت پولاد غرب

شرکت پولاد غرب یکی از سازندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران می باشد که با 30 سال تجربه در این زمینه توانسته دستگاه هایی با کیفیت و متنوع روانه بازار نماید.  

انواع چرخ گوشت پولاد غرب  در سایزهای 12، 32، 42 و 56 جهت استفاده در محیط های نیمه صنعتی و صنعتی تولید می شوند که قطر تیغه 56 با بازدهی 1000 تا 2000 کیلوگرم در هر ساعت، یکی از قدرتمندترین چرخ گوشت های صنعتی محسوب می گردد.   

موتور اغلب مدل های چرخ گوشت پولاد غرب از نوع گیربکسی و در تعداد محدودی موتور تسمه ای می باشد که موتور گیربکسی با سروصدای کمتر، نرم‌تر و روان‌تر از چرخ گوشت‌هایی با موتور تسمه‌ای کار می‌کنند.

مدلهای گیربکسی هم به صورت رومیزی در سایزهای پایین و هم به شکل ایستاده در مدلهای قویتر وجود دارند اما مدلهایی با موتور تسمه ای فقط به شکل ایستاده موجود هستند.

جنس بدنه چرخ گوشت پولاد غرب در برخی مدلها از آلومینیوم، در برخی دیگر از استیل ضد زنگ و در تعدادی نیز از چدن می باشد اما بقیه قطعات این دستگاه ها که در تماس مستقیم با گوشت هستند از آلیاژ استیل ساخته می شوند تا هم در برابر عوامل محیطی و واکنش های شیمیایی مقاومت بالایی داشته باشند و هم هیچ تاثیری بر مزه و بوی گوشت نگذارند که منجر به سالم‌تر و بهداشتی‌تر بودن گوشت چرخ کرده می گردد.

گلویی متحرک چرخ گوشت پولاد غرب در اغلب دستگاه ها، امکان جدا کردن و شست‌وشوی آسان قطعات را فراهم می کند که همین امر ضامن افزایش بهداشت و سلامت گوشت می باشد.

برخی از دستگاه های  چرخ گوشت صنعتی پولاد غرب به شکل یخچال‌دار ساخته می‌شوند که از مزایای داشتن یخچال می توان به جلوگیری از تغییر رنگ پس از چرخ شدن گوشت و افزایش سلامت ماده غذایی و حفظ خواص ارگانیک گوشت در مدت زمان طولانی اشاره نمود.

با استفاده از چرخ گوشت پولاد غرب در مراکز صنعتی مثل هتل‌ها، رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی، فست فودها، قصابی‌ها، کبابی‌ها و حتی کارخانه‌های بسته بندی مواد گوشتی و کارخانجات سوسیس و همبرگرسازی می توان به شکل چشمگیری راندمان کار را بالا برد.  

جهت آشنایی بیشتر با مشخصات فنی مدلهای مختلف چرخ گوشت پولاد غرب می توانید به سایت شرکت کابان تجهیز مراجعه نمایید.

آشنایی با چرخ گوشت صنعتی و انواع آن 

چرخ گوشت صنعتی دسته ای از تجهیزات آشپزخانه های صنعتی می باشد که جهت چرخ کردن حجم بالایی از گوشت مورد استفاده قرار می گیرد.

چرخ گوشت صنعتی در انواع رومیزی و ایستاده، یخچال دار و بدون یخچال، گیربکسی و تسمه ای، میکسر دار، تک فاز و سه فاز طراحی و تولید می گردد که هر دسته دارای مدلهای مختلف با ابعاد و اشکال و ظرفیتهای متنوع هستند و امکانات گوناگونی نیز دارند.

توان موتور چرخ گوشت‌ صنعتی از 4 اسب بخار تا 10 اسب بخار متغیر است که مدلهایی با موتور گیریکسی قدرت بالاتری دارند و نرمتر نیز کار می کنند و از بازدهی بیشتری نیز برخوردار هستند.

تنها مزیت چرخ گوشت صنعتی با موتور تسمه ای در امکان چرخ کردن مواد آبداری نظیر پیاز و سیب زمینی می باشد بدون اینکه آسیبی به موتور دستگاه وارد شود. ساختار داخلی و طراحی قطعات در مدلهای تسمه ای طوری ست که آب این مواد در داخل دستگاه تجمع پیدا نمی کند، در ضمن جنس تسمه ها از پلاستیک می باشد که هیچ واکنشی با آب مواد غذایی ندارند.  

سایز دهانه چرخ گوشت صنعتی شامل اندازه های 32 ، 42 و 52 می گردد که در میان آنها استفاده از اندازه تیغه 32 رایجتر است.

در ساخت قطعات چرخ گوشت صنعتی مخصوصا بخش های درون محفظه که با گوشت در تماس مستقیم هستند نظیر مارپیچ، گلویی، تیغ و پنجره از استیل ضدزنگ استفاده می شود تا تمامی اصول بهداشتی رعایت گردد. آلیاژ استیل از بهترین فلزها در صنایع غذایی بشمار میرود که به دلیل مقاوم بودن در برابر آب و رطوبت امکان شستشوی قطعات را نیز فراهم می کند و البته به علت عدم ایجاد واکنش های شیمیایی با گوشت و سایر فراورده های پروتئینی موجب حفظ طعم و خاصیت آنها می گردد. 

بهترین و باکیفیت ترین نمونه های چرخ گوشت صنعتی را می توانید در شرکت کابان تجهیز پیدا کنید.

 

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()