آشنایی با چرخ گوشت الکتروکار 

برند ایرانی الکتروکار که از سال 1392 آغاز به تولید ماشین آلات صنایع غذایی نموده، یکی از اولین و برترین تولیدکنندگان چرخ گوشت صنعتی در کشورمان می باشد که با ارائه محصولات با کیفیت و بسیار متنوع، توانسته انتظارات مصرف کنندگان داخلی را برآورده سازد و جایگاه پرفروشترین را به خود اختصاص دهد.

دستگاه های چرخ گوشت الکتروکار با تنوع بالایی تولید می گردند که بر حسب نوع موتور و شیوه انتقال نیرو به دو شکل چرخ گوشت گیربکسی و چرخ گوشت تسمه ای دسته بندی می شوند و بر مبنای شکل ظاهری و ابعاد، به دو دسته رومیزی و ایستاده تقسیم بندی می گردند.  

تفاوت چرخ گوشت الکتروکار گیربکسی با تسمه ای در این است که دسته اول قدرت و توان بیشتری نسبت به گروه دوم دارند. در حالیکه مدلهای گیربکسی برخی قابلیتهای مدلهای تسمه ای را ندارند که مهمترین آن، چرخ کردن موادی مانند پیاز و سیب زمینی است که هنگام خرد شدن آبدار می شوند. با توجه به ساختار داخلی چرخ گوشت الکتروکار تسمه ای یعنی در یک خط قرار نگرفتن قطعات برعکس مدلهای گیربکسی، آب حاصل از چرخ شدن مواد غذایی درون دستگاه انباشته نمی شود و موجب ایجاد بوی نامطبوع و تجمع آلودگی نمی گردد.   

انواع چرخ گوشت الکتروکار با توجه به اندازه دهانه خروجی و تیغه های متنوع دارای مصارف نیمه صنعتی و صنعتی هستند و در مراکزی همچون کبابی ها، رستوران ها، فست فودها، هتل ها، کارخانه های تولید و توزیع گوشت و غیره، پاسخگوی چرخ کردن حجم بالایی از گوشت می باشند، بطوریکه برخی مدلها مانند مدل EC-02 با بازدهی 4000 کیلوگرم در هر ساعت از قدرتمندترین چرخ گوشت های موجود در بازار بشمار میرود.

برای اطلاع از جزئیات فنی بیشتر در مورد انواع چرخ گوشت الکتروکار ، سایت فروشگاه کابان تجهیز کاملترین اطلاعات را در مورد تمامی مدلها در اختیارتان قرار می دهد.   

چرخ گوشت مینروا 

شرکت ایتالیایی مینروا از تولید کنندگان مطرح و خوشنام چرخ گوشت های نیمه صنعتی و صنعتی در سطح بین المللی بشمار میرود که با طراحی و ساخت مدلهای مختلف و متنوع این دستگاه‌های پرمصرف، نیاز آشپزخانه‌های صنعتی با هر میزان کار و سایر مراکزی که با گوشت و فراورده های پروتئینی سروکار دارند را برطرف می سازد. 

چرخ گوشت مینروا  به شکلهای ایستاده و رومیزی، یخچال دار و بدون یخچال، تک فاز و سه فاز و میکسردار طراحی و تولید می گردد که هر یک با دارا بودن ویژگیهای خاص، جوابگوی نیازهای مختلف مراکزی از قبیل رستوران ها، فست فودها، هتل ها، کترینگ ها، آشپزخانه دانشگاه ها یا بیمارستان ها، مراکز تهیه و توزیع مواد گوشتی و غذایی و قصابی ها می باشند.

موتور همه مدلهای چرخ گوشت مینروا از نوع گیربکسی می باشد، به همین علت از قدرت بالایی برخوردار هستند و بسیار نرم و بی صدا کار می کنند.

چرخ گوشت مینروا در سایزهای 22 و 32 در بازار موجود می باشد که از بازدهی 300 تا 1800 کیلوگرم گوشت چرخ کرده یکدست در هر ساعت برخوردار هستند. مدلهای میکس دار این دستگاه با عملکردی جداگانه، امکان ترکیب کردن گوشت با ادویه و سایر افزودنی ها و ورز دادن آنها را میسر می سازند.

نسل جدید چرخ گوشت مینروا توانایی تولید همبرگر را نیز دارند و همبرگرهایی یکدست با اندازه و ضخامت یکسان آماده پخت می کنند که تغییر اندازه و وزن همبرگرها قابل تنظیم می باشد.

یکی از مزایای حائز اهمیت انواع چرخ گوشت مینروا این است که در ساخت بدنه، سینی و تمام قطعات درون محفظه نظیر گلویی، تیغ و پنجره از استیل استفاده می شود که نشان دهنده کیفیت بالای این دستگاه ها می باشد. به این دلیل که استیل موجب حفظ طعم و خواص ارگانیک مواد گوشتی می گردد و به دلیل قابل شستشو بودن و مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب، تضمین کننده سلامت و بهداشت فراورده های پروتئینی به حساب می آید.

جهت آشنایی بیشتر با مدلهای مختلف چرخ گوشت مینروا ، مراجعه به سایت فروشگاه کابان تجهیز بهترین راه می باشد.   

چرخ گوشت چگا

چگا الکتریک پارس یکی از برندهای فعال ایرانی در زمینه طراحی و تولید چرخ گوشت صنعتی می باشد که به دلیل تمرکز بر ساخت این دستگاه ها، توانسته محصولاتی با کیفیت منحصر بفرد به بازار عرضه کند.  

دستگاه های چرخ گوشت چگا غیر از یک مدل همگی به شکل ایستاده تولید میشوند و دارای پایه هایی چرخ دار جهت جابجایی و حمل و نقل آسان هستند.

چرخ گوشت چگا  با داشتن تیغه های 32 و 42 و قدرت و بازدهی بالا جهت رفع نیاز مصرف کننده گانی نظیر قصابی ها، رستوران ها، فست فودها، مراکز بسته بندی گوشت، کارخانه ها و بسیاری از مراکز دیگر که حجم کاری بالایی دارند، بسیار مناسب می باشد.

در تولید بدنه و سینی اغلب مدلهای چرخ گوشت چگا از استیل ضد زنگ بهره گرفته می شود و سایر قطعات (تیغه، پنجره و طوقه) از نوع چدن با پوشش قلع و یا به شکل تمام استیل ساخته می شوند. تمامی این آلیاژها موجب افزایش استحکام و دوام دستگاه می گردند.  

عملکرد نرم موتور، یکی از مزیت های استفاده از چرخ گوشت چگا به شمار میرود که از نوع گیربکسی می باشد و گیربکس تولید SEW هالوشافت آلمان است که از جدیدترین و پیشرفته ترین نوع گیربکس محسوب می گردد.

منبع تغذیه چرخ گوشت چگا از برق تک فاز و سه فاز تامین می گردد که مدلهای تک فار بازدهی 450 کیلوگرم و مدلهای سه فاز بازدهی 1800 کیلوگرم در ساعت را دارند.

از دیگر مزایای چرخ گوشت چگا ، دارا بودن سه دست تیغه است که گوشت چرخ شده را به شکلهای نخودی، سوزنی و یا کبریتی درمی آورد.

یکی دیگر از ویژگیهای حائز اهمیت در چرخ گوشت چگا ، امکان جداسازی قطعات و شستشوی آنها می باشد که بستری بهداشتی را برای فراورده های گوشتی فراهم می کند.

شرکت کابان تجهیز تمامی مدلهای چرخ گوشت چگا را با بهترین قیمت در اختیار شما خریدارن محترم قرار می دهد.  

چرخ گوشت امگا

یکی از برندهای ایرانی تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی، شرکا امگا صد صنعت آرا می باشد که با الگوبرداری از محصولات برند ایتالیایی امگا، اقدام به طراحی و تولید دستگاه هایی استاندارد می کند. چرخ گوشت امگا   یکی از این تجهیزات به حساب می آید که هم از نظر زیبایی با مدل های ایتالیایی برابری می کند و هم از لحاظ کیفیت و عملکرد، با آنها  در یک ردیف قرار می گیرد.

با توجه به شرایط نابسامان ارز در کشورمان و افزایش هر روزه قیمت دستگاه های وارداتی، تولید محصولاتی مشابه نمونه های خارجی اما با قیمت مقرون به صرفه، علاوه بر رسیدن به خودکفایی ملی، نیاز مصرف کنندگان داخلی را برطرف ساخته و موجب جلب رضایت آنها می گردد و شرکت امگا ایرانی به خوبی از عهده اینکار برآمده است.

چرخ گوشت امگا در چهار مدل تولید و به بازار عرضه می گردد که دو عدد از آنها تنها تفاوتشان در تک فاز و سه فاز بودن می باشد.  

این مدلها بر اساس قطر تیغه (22 و 32 سانتیمتری) در دسته چرخ گوشت های صنعتی قرار می گیرند و با بازدهی 270 تا 500 کیلوگرم گوشت در ساعت جهت استفاده در قصابی ها، هتل ها، رستوران ها، فست فودها، کارخانه های فرآوری مواد غذایی، کشتارگاه ها و سایر کسب و کارهایی که نیاز به چرخ کردن حجم بالایی از گوشت دارند، دستگاه هایی ایده آل بشمار میروند.  

برای ساخت بدنه چرخ گوشت امگا از آلومینیوم آنودایز شده و یا تلفیقی از آلومینیوم و استیل استفاده می گردد که استقامت دستگاه را در برابر خط و خش، ساییدگی و زنگ زدگی و سایر واکنش های شیمیایی افزایش می دهد.

اما تیغه و گلویی و سایر قطعات داخلی چرخ گوشت امگا از جنس فولاد ضدزنگ و یا استنلس استیل برخوردار هستند تا بتوان به راحتی آنها را مورد شست و شوی مداوم قرار داد که به افزایش اصول بهداشتی و کیفیت دستگاه کمک می کند و مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است.

یکی از ویژگیهای بارز چرخ گوشت امگا که بسیار کاربردی می باشد، دارا بودن گلویی متحرک است که امکان آزاد کردن گلویی با اهرم و قرار دادن کل مجموعه در یخچال را میسر می سازد تا از فاسد شدن گوشت جلوگیری شود.  

از طرف دیگر چرخ گوشت امگا ایرانی با مجهز شدن به کلید چرخش معکوس، این امکان را فراهم می آورد که در صورت گیر کردن گوشت در گلویی، با حرکت تیغه در جهت عکس، دستگاه براحتی تخلیه گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد چرخ گوشت امگا، کارشناسان کابان تجهیز در خدمت شما هستند. 

 

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()