آشنایی با چرخ گوشت براکس 

چرخ گوشت های شرکت ایرانی براکس به دو دسته وارداتی و ساخت داخل تقسیم بندی می گردند که دسته اول تولید شرکت فیمار ایتالیا هستند و از بهترین دستگاه ها در بازار جهانی بشمار میروند.  در ادامه شرکت کابان تجهیز به بررسی مختصر ویژگیها و مشخصات چرخ گوشت های تولید براکس می پردازد.

 چرخ گوشت براکس به شکل رومیزی با ابعاد جمع و جور طراحی می گردد که استفاده از آن را برای فضاهای کوچک نیز میسر می سازد. این دستگاه در دو مدل با تیغه 12 و 22 ساخته می شود که با توجه به بازهی 100 کیلوگرم در ساعت، در دسته چرخ گوشت های نیمه صنعتی قرار می گیرد و برای استفاده در قصابی ها، رستوران ها، فست فودها، سوپر پروتئین ها و کلا مراکزی که میزان کار آنها زیاد نیست، مناسب می باشد. البته از مدلBM-12  با تیغه 12، می توان در منازل نیز استفاده کرد.

موتور گیربکسی چرخ گوشت براکس برای تامین انرژی از برق تکفاز شهری بهره می برد.

ظاهر زیبا و درخشان چرخ گوشت براکس بواسطه دارا بودن بدنه ای از جنس آلومینیوم آنودایز شده حاصل گردیده که استحکام بالا در برابر خط و خش و پوسیدگی و ساییدگی از ویژگی های مثبت آن بشمار میرود. از طرف دیگر از چسبیدن باقی مانده مواد گوشتی به بدنه ممانعت می کند.  

برای جلوگیری از لرزش و آسیب های احتمالی به موتور، در زیر چرخ گوشت براکس ، 6 پایه پلاستیکی قرار گرفته است.

جهت مشاهده مدلهای مختلف چرخ گوشت براکس تولید کشورمان می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز مراجعه نمایید و در صورت تمایل، به صورت غیر حضوری خرید خود را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن به آدرس درج شده در وب سایت ارسال گردد.

آشنایی با چرخ گوشت خانگی : کابان تجهیز

امروزه با استفاده از لوازم برقی، بسیاری از کارهایی را که در گذشته با دست و با زحمت زیاد انجام میشد، به آسانی در مدت زمان بسیار کوتاه می توان انجام داد. چرخ گوشت خانگی یکی از این ابزار می باشد که قطعا همه ما می دانیم برای خرد کردن انواع گوشت به قطعات بسیار ریز یا همان گوشت چرخ کرده کاربرد دارد.

امروزه  چرخ گوشت خانگی  بسیار پیشرفت کرده و توسط برندهای مختلف با ساختار ظاهری متنوع  تولید می گردد. این دستگاه معمولا از لحاظ ظاهری بسیار مدرن و شیک و در رنگهای مختلف طراحی می شود تا در کنار کاربردی بودن، بر زیبایی آشپزخانه منازل نیز بیافزاید.

تمام چرخ گوشت ها چه خانگی و چه صنعتی ساختاری مشابه دارند: محفظه ای که گوشت درون آن ریخته می شود و قطعاتی نظیر تیغه، مارپیچی و غیره داخل آن قرار دارند و مسئول چرخ کردن گوشت می باشند، پنجره بخش خروجی گوشت است که بسته به سایز سوراخهایی که دارد، به اندازه های مختلف گوشت را بیرون می دهد و الکترو موتور که وظیفه به حرکت درآوردن قطعات داخلی را برعهده دارد.

تمامی قطعات چرخ گوشت خانگی به دلیل تماس مداوم با فراورده های پروتئینی و شستشو به دفعات زیاد، از آلیاژهای ضدزنگ مانند استیل ساخته می شوند. در این میان تیغه فولادی، انتخاب مناسبتری می باشد که هم براحتی انواع گوشت قرمز و سفید را خرد می کند و هم در مجاورت با آب و رطوبت به هیچ وجه زنگ نمی زند.

یک چرخ گوشت خانگی پیشرفته برای راحتی کار دارای دکمه تغییر گردش موتور می باشد که هنگام گیر کردن تکه گوشت در محفظه، موتور را به صورت لحظه ای در جهت عکس به حرکت در می آورد و موجب تخلیه دستگاه می گردد.

کارشناسان فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز آماده ارائه مشاوره رایگان تلفنی  جهت خرید چرخ گوشت خانگی مناسب به شما خریداران عزیز هستند.  

چرخ گوشت فاما و کاربرد آن 

چرخ گوشت فاما ساخت کشور ایتالیا از بهترین های موجود در بازار محسوب می گردد که جهت استفاده در آشپزخانه های صنعتی طراحی و تولید می شود.

از لحاظ ظاهری چرخ گوشت فاما  به گونه ای طراحی شده که بر روی میز قرار بگیرد و به دلیل صیقلی و درخشان بودن به آشپزخانه ها جلوه خاصی می دهد.

توانایی بازدهی 600 کیلوگرم در چرخ گوشت فاما ، آنرا به دستگاهی مناسب جهت استفاده در رستوران، فست فود، قصابی، سوپر گوشت، هتل، کترینگ و سایر مراکز با حجم کار بالا تبدیل نموده است.

جنس بکار رفته در ساخت چرخ گوشت فاما ، استیل ضد زنگ است که مزایای زیادی به دنبال دارد: شستشوی مداوم و آسان قطعات و بدنه امکانپذیر می گردد، استیل هیچ تاثیری بر خواص گوشت نمی گذارد، عوامل فیزیکی مانند خط و خش و واکنش های شیمیایی مانند پوسیدگی و خوردگی در استیل تاثیری ندارند.

در ضمن اجزای داخلی چرخ گوشت فاما از یکدیگر جدا شده و پس از شستشو به آسانی می توان آنها را سرهم کرد.

موتور گیربکسی چرخ گوشت فاما با داشتن قدرت 2 و 3 اسب بخار، امکان چرخ کردن تکه های بزرگ گوشت را فراهم می کند و تعبیه تهویه داخلی از داغ شدن موتور هنگام کار در ساعتهای طولانی جلوگیری بعمل می آورد. از اینرو عمر مفید و کارایی دستگاه به شدت افزایش می یابد.

چرخ گوشت فاما به سیستم N.V.R مجهز است که ولتاژ برق مصرفی را روی 24 ولت به صورت فیکس و ثابت نگه داشته و از نوسان ولتاژ و افزایش هزینه برق جلوگیری میکند.

جهت آشنایی بیشتر با مشخصات چرخ گوشت فاما میتوانید به سایت شرکت کابان تجهیز مراجعه کنید و تصاویر و قیمت مدلهای مختلف را نیز مشاهده نمایید. سپس با سفارش گذاری به صورت آنلاین هم در هزینه و هم وقت صرفه جویی کنید.

آشنایی با چرخ گوشت تسمه ای و کاربرد آن 

چرخ گوشت یکی از ابزار پرکاربرد در قصابی ها و آشپزخانه های صنعتی می باشد که بر اساس نوع موتور به دو دسته گیربکسی و تسمه ای دسته بندی می شود. هر یک از این دو گروه در برخی قابلیتها با هم مشترک هستند و هر کدام به نوبه خود، دارای ویژگیهای خاصی می باشند.

مهمترین وجه تمایز این دستگاه ها در این است که در  چرخ گوشت تسمه ای جهت انتقال انرژی بین موتور و قطعات داخلی مانند گلویی، روده و تیغ (به جای جعبه دنده و گیربکس) از تسمه استفاده می شود.

با اینکه چرخ گوشت گیربکسی از قدرت بالاتری نسبت به چرخ گوشت تسمه ای برخوردار است و روانتر و راحتتر کار می کند اما مزیت موتور تسمه ای در این است که برخلاف چرخ گوشت گیربکسی، ساختار گلویی و روده و تیغه به صورت خطی بوده و در یک راستا طراحی نمی شود.

به همین دلیل با استفاده از چرخ گوشت تسمه ای، امکان چرخ کردن مواد غذایی آبدار مانند پیاز و سیب زمینی به همراه گوشت یا به صورت مجزا وجود دارد، زیرا نیاز به تخلیه آب یا ذرات باقی مانده از مواد چرخ شده نمی باشد و به هیچ عنوان داخل دستگاه تجمع پیدا نمی کنند. از سوی دیگر جنس پلاستیک تسمه ها از ایجاد هر گونه واکنش شیمیایی با آب مواد غذایی محفوظ است.

در نتیجه در مکان هایی نظیر رستوران ها، مراکز تهیه و توزیع غذا، تالارها و کبابی ها برای اماده سازی گوشت جهت تهیه برخی غذاها مانند کباب، کوبیده یا فلافل که نیاز به چرخ کردن مواد پروتئینی به همرا پیاز است، چرخ گوشت تسمه ای بهترین گزینه به حساب می آید.

در صورتیکه نیاز به خرید چرخ گوشت تسمه ای دارید، کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز جهت انتخاب و خرید مدل مناسب با کسب و کارتان، به صورت تلفنی در خدمتتان هستند. 

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 252
نمایش همه
علاقه مندی ها ()