دستگاه میکسر گوشت و کاربرد آن

یکی از تجهیزات مختص آشپزخانه های صنعتی، دستگاه میکسر گوشت می باشد که برای خرد کردن انواع گوشت به شکل خمیری و مخلوط کردن آن با افزودنی ها و ورز دادن آنها کاربرد دارد. تفاوت این دستگاه با چرخ گوشت در این است که گوشت را کاملا به شکل خمیری درمی آورد اما چرخ گوشت به شکل رشته ای گوشت را آماده مصرف می کند.

برای تهیه غذاهایی نظیر کباب کوبیده، همبرگر، کوفته، رولت مرغ و گوشت و غیره باید فراورده های گوشتی پس از خرد شدن با ادویه و پیاز ورز داده شوند تا آماده پخت گردند. از اینرو، استفاده از دستگاه میکسر گوشت در کبابی ها، رستورانها، تالارها، هتل ها و کترینگ ها موجب سرعت بخشی به کارها و افزایش کیفیت و راندمان می گردد.

با توجه به اینکه تمامی فرایند خمیرکردن و ورز دادن در این دستگاه به شکل خودکار انجام می شود و نیازی به استفاده از دست نیست، بنابراین مواد آماده شده کاملا بهداشتی و سلامت هستند.   

از طرف دیگر، به دلیل حرکت یکنواخت تیغه ها، مواد غذایی با سرعت کاملا متناسب هم زده و ورز داده میشوند و در نهایت موادی با بافت یکدست آماده پخت می گردد.  

انواع دستگاه ميكسرگوشت صنعتي در قدرت موتور، ظرفيت مخزن، جنس بدنه و ابعاد با یکدیگر تفاوتهایی دارند. این دستگاه ها به دلیل تماس مستقیم با مواد غذایی و همچنین لزوم شستشوی مداوم جهت حفظ اصول بهداشتی، غالبا به شکل تمام استیل ساخته می شوند.

از دیگر مزایای دستگاه میکسر گوشت می توان به کاربرد ساده، ساختار معقول، شستشوی آسان، تخلیه خودکار، قابلیت چرخش معکوس تیغه ها، افزایش سرعت کارها و صرفه جویی در زمان و امکان جابجایی آسان اشاره نمود.

جهت آشنایی بیشتر با مشخصات فنی انواع دستگاه میکسر گوشت می توانید به وب سایت فروشگاه کابان تجهیز مراجعه نمایید.

آشنایی با دستگاه میکسر اسپیرال

امروزه با پیشرفت تکنولوژي در عرصه صنایع غذایی دستگاه هایی مدرن و مکانیزه طراحی و تولید می گردند که روند انجام بسیاری از کارها را سرعت و دقت می بخشند و موجب بهبود کیفیت کار آشپرخانه های صنعتی می گردند.

تقریبا تمامی کارهایی که در گذشته با دست انجام میشد، با ورود تجهیزات مدرن به شکل خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی انجام میگیرند. یکی از این کارها آماده سازی خمیر جهت پخت نان، شیرینی و کیک می باشد که توسط دستگاه خمیرگیر انجام می شود.    

دستگاه میکسر اسپیرال یا خمیرگیر اسپیرال یکی از انواع خمیرگیرها می باشد که از تجهیزات قنادی ها و شیرینی پزی ها و نانوایی ها بشمار میرود و برای هم زدن مواد اولیه شامل آرد، آب، شکر، تخم مرغ و غیره جهت تولید انواع نان، شیرینی و کیک مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه دارای یک پاتیل جهت ریختن مواد، همزن یا چنگک هایی به شکل مارپیچی برای هم زدن و ورز دادن مواد و الکتروموتور برای چرخاندن کاسه و همزنها می باشد که با چرخیدن هم زمان پاتیل و همزنها، دستگاه شروع به کار کرده و منجر به آماده‎‌سازی خمیر باکیفیت و درجه یک با بافت یکنواخت می گردد.

استفاده اصلی از دستگاه میکسر اسپیرال در قنادی ها، نانوایی ها، کافه ها، فست فودها و رستوران‌ها می باشد و به علت کاربرد بالا در قنادی و شیرینی پزی به نام میکسر قنادی نیز شناخته می شود.

عمر دستگاه میکسر اسپیرال به علت ساخته شدن از آلیاژهای ضدزنگ و امکان جدا کردن قطعات و شستشوی آنها بسیار طولانی است و البته از استاندارهای لازم بهداشتی نیز برخوردار است.  

حجم پاتیل اصلی ترین وجه تمایز مدلهای مختلف دستگاه میکسر اسپیرال است که شامل ظرفیت های 3 تا 120 کیلویی می گردد.

شرکت کابان تجهیز با فروش باکیفیت ترین و معتبرترین برندهای دستگاه میکسر اسپیرال با قیمت مناسب، خرید را برای شما عزیزان آسان و مطمئن ساخته است .

آشنایی با دستگاه میکسر قنادی و کاربرد آن 

دستگاه میکسر قنادی همانگونه که از نامش می توان حدس زد یکی از تجهیزات اصلی در شیرینی پزی ها و قنادی ها می باشد که برای آماده سازی خمیر جهت پخت انواع کیک، شیرینی، کلوچه و بیسکویت مورد استفاده قرار میگیرد.

با در نظر گرفتن اینکه خمیر پایه اصلی بسیاری از شیرینی‌ها و کیک‌ها می باشد، از اینرو باید با بهترین کیفیت آماده گردد. وظیفه دستگاه میکسر قنادی نیز همین است که با ترکیب و هم زدن یکنواخت مواد اولیه نظیر آرد، آب، روغن، شکر، تخم مرغ و غیره، خمیری با بافت یکدست و به‌طور تمیز و سریع در عرض چند دقیقه آماده پخت می کند.  

مخزن  دستگاه میکسر قنادی به شکل کاسه می باشد که با ظرفیت 5 تا 110 کیلویی (لیتری) تولید و به بازار عرضه میشوند. اندازه‌ی مخزن و وزن آن، تعیین کننده‌ی میزان بازدهی این میکسرها می باشد. جنس مخزن، پارو یا همزن ها، حفاظ مخزن و سایر قطعاتی که با خمیر تماس دارند از جنس استنلس استیل ساخته می شود تا علاوه بر رعایت بهداشت، از چسبندگی خمیر ممانعت گردد و براحتی نیز قابل شستشو باشد.

همزن های دستگاه میکسر قنادی از سه سَری یا تیغه به شکلهای مارپیچی، ضربی و سیمی تشکیل شده اند که هر یک برای مخلوط کردن یک سری مواد غذایی اختصاص دارند.

پارو یا همزنها معمولا با سه سرعت متفاوت هم به دور خود و هم به دور پاتیل می چرخند که پاروی مارپیچی برای هم زدن و مخلوط کردن مواد جامد و خمیر با سرعت پایین، پاروی ضربی برای هم زدن مواد پودری در سرعت متوسط و همزن سیمی برای ترکیب مایعات رقیق مانند شیر و هم زدن تخم مرغ با سرعت بالا کاربرد دارند.

شما مشتریان عزیز می توانید پس از تماس با کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز و دریافت مشاوره‌ رایگان و تخصصی، بهترین و مناسب ترین دستگاه میکسر قنادی را انتخاب و خریداری کنید.

معرفی دستگاه میکسر اسپیرال براکس 

صنایع غذایی براکس یکی از واردکنندگان تجهیزات صنایع غذایی در کشورمان می باشد که غالب دستگاه ها را از کشورهای اروپایی وارد می کند اما تعدادی تولید داخلی نیز دارد که دستگاه میکسر اسپیرال براکس یکی از آنها می باشد.

قنادی ها، رستوران ها، فست فودها، کافه ها، تالار ها، هتل ها و نانوایی های فانتزی از استفاده کنندگان اصلی این دستگاه به حساب می آیند که به طور معمول برای خمیرگیری از آن بهره می برند.  

 دستگاه میکسر اسپیرال براکس از هم زنها یا تیغه هایی به شکل مارپیچی جهت هم زدن موادی نظیر شیر، شکر، تخم مرغ، آرد، روغن و غیره و از مخزن یا پاتیل با حجم 7 و 20 لیتر تشکیل گردیده است که هم زنها با حرکت دورانی به سمت مرکز یا اصطلاحا اسپیرال، مواد درون پاتیل را ترکیب کرده و به خمیری با بافت مناسب تبدیل می کنند.

در ساخت کلیه قطعات دستگاه میکسر اسپیرال براکس که در تماس با خمیر هستند اعم از بازوهای مارپیچ و دیگ یا پاتیل، از جنس استیل استفاده می شود که مطابق با استانداردهای صنایع غذایی می باشد. یعنی اینکه بر خواص مواد و خمیر تاثیر نگذاشته و درطعم و بوی آنها تغییری ایجاد نمی کند.  

همچنین استیل ضدزنگ در برابر ضربه، ساییدگی ، حرارت و خط و خش مقاومت بسیار بالایی دارد و به دلیل مقاوم بودن در برابر زنگ زدگی، امکان شستشوی آسان پاتیل و قطعات را فراهم می کند.

سرعت چرخش تیغه یا چنگک در مدل 20 لیتری دستگاه میکسر اسپیرال براکس به سه حالت مختلف 94/140/333 دور در دقیقه قابل تنظیم است که بسته به نیاز کاربر دارد.  

استفاده از دستگاه میکسر اسپیرال براکس باعث حذف نیروی انسانی و رعایت اصول بهداشتی و افزایش سرعت خمیرگیری می شود و همچنین کیفیت خمیر را نیز بهبود می بخشد.

برای آشنایی بیشتر با دستگاه میکسر اسپیرال براکس و مشاهده قیمت می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز مراجعه کنید.

 

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 210
نمایش همه
علاقه مندی ها ()