آشنایی با دستگاه میکسر گوشت الکتروکار

دستگاه میکسر گوشت الکتروکار ساخت شرکت ایرانی الکتروکار تمدن نژاد می باشد که جهت استفاده در رستوران‌ها، فست فودها، تالارهای پذیرایی، هتل ها، مراکز تهیه غذا و کبابی ها طراحی و تولید می گردد.  با استفاده از این دستگاه می توان گوشت را به قطعات ریز خرد کرده و با افزودنی هایی نظیر ادویه یا پیاز ورز داده و به شکل خمیری درآورد. 

دستگاه میکسر گوشت الکتروکار از موتور گیربکسی ساخت تایوان با قدرت 2 اسب بخار بهره می برد و از برق تک فاز شهری تامین انرژی می گردد.  

حجم مخزن این دستگاه 100 کیلوگرم است که می تواند در هر ساعت حدود 500 کیلوگرم بازدهی داشته باشد.

جنس بدنه و قطعات دستگاه میکسر گوشت الکتروکار از استیل ضد زنگ ساخته می شود که دلیل استقامت و مقاومت بالای دستگاه می باشد و شستشوی آسان را امکانپذیر می سازد.  

با مجهز شدت این دستگاه به یک اهرم از جنس استیل، پس از ورز دادن و آماده شدن گوشت به راحتی می توان مخزن را برگرداند و بدون دخالت دست مواد را تخلیه نمود.

تعبیه چرخ برای پایه های دستگاه میکسر گوشت الکتروکار ، جابجایی آنرا راحت کرده است و در عین حال، دو عدد از چرخ ها دارای ترمز گیر هستند تا هنگام کار، دستگاه را ثابت نگه دارند و مانع حرکت آن شوند.  

امکان کار کردن به مدت طولانی، داشتن مخزن بزرگ با بازدهی مناسب، داشتن دکمه توقف اضطراری، قدرت مناسب، دارای درجه حفاظتی IP50و داشتن قیمتی با صرفه اقتصادی مطلوب، از مزایای این میکسر ایرانی به شمار میروند که موجب پرفروش شدن آن گردیده اند.

برای اطلاع از قیمت دستگاه میکسر گوشت الکتروکار می توانید سری به فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز بزنید و یا با کارشناسان این مجموعه به صورت تلفنی در ارتباط باشید.  

معرفی دستگاه میکسر اسپیرال فیمار

دستگاه میکسر اسپیرال فیمار (Fimar) ساخت کشور ایتالیاست که در عرصه طراحی و تولید تجهیزات صنایع غذایی اعتبار و شهرت فراگیر جهانی دارد. 

 این دستگاه برای آماده کردن خمیر جهت تهیه نان، پیتزا، انواع شیرینی، کیک و بیسکویت دررستوران‌ها، فست فود‌ها، قنادی‌ها، هتل ها و کافه ها بکار گرفته می شود.

عملکرد دستگاه میکسر اسپیرال فیمار به این شکل است که پس از ریختن موادی نظیر آرد، تخم مرغ، روغن، آب و غیره درون پاتیل و روشن کردن دستگاه، همزنها یا تیغه های به شکل مارپیچی به دور محور خود می چرخند و مخزن که خود نیز با سرعت کمتر در حال چرخیدن است، مواد را به صورت یکنواخت مخلوط کرده و ورز داده می شوند.

ابعاد جمع و جور دستگاه میکسر اسپیرال فیمار موجب گردیده برای قرار دادن آن در آشپزخانه ها به فضای زیادی نیاز نباشد.

در ساخت مخزن و قطعات دستگاه میکسر اسپیرال فیمار خصوصا بخش هایی که با مواد اولیه و خمیر درگیر هستند، از استیل 304 یا فولاد ضدزنگ استفاده می شود. ضدخط و خش بودن، مقاومت در برابر رطوبت و آب و عدم تغییر طعم و بو و خواص خمیر، ماحصل همین آلیاژها می باشند. 

شیوه کار دستگاه میکسر اسپیرال فیمار به این صورت است که همزن یا تیغه ها به‌صورت دورانی هم به دور خور و هم در درون مخزن می چرخند. چنین عملکردی موجب ترکیب یکنواخت مواد شده و خمیری با بافت یکسان در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

مخزن دستگاه میکسر اسپیرال فیمار بسته به مدل از 10 لیتر تا بیش از 65 لیتر گنجایش دارد که با توجه به حجم کار می توان حجم مناسب را انتخاب نمود.

اگر شما هم برای کسب‌وکار خود به دنبال خرید مناسب‌ترین دستگاه خمیرگیر با بهترین کیفیت هستید، پشنهاد فروشگاه کابان تجهیز ، دستگاه میکسر اسپیرال فیمار می باشد.  

دستگاه میکسر قنادی صنعت کار

این میکسر قنادی ساخت شرکت صنعت کار می باشد که در زمینه تولید انواع خمیرگیر در داخل کشورمان فعالیت دارد و دستگاه هایی با کیفیت قابل رقابت با برندهای خارجی به بازار عرضه می کند. دستگاه میکسر قنادی صنعت کار به شکل ویژه برای هم زدن و ترکیب کردن مواد اولیه خمیر انواع شیرینی و کیک جهت استفاده در قنادی ها طراحی گردیده است.

دستگاه میکسر قنادی صنعت کار  دارای یک مخزن کاسه ای از جنس استیل 304 می باشد که گنجایش 7 کیلوگرم خمیر را دارد و به آسانی شستشوی آن امکانپذیر است. در ضمن استیل در برابر ضربه، خط و خش و ساییدگی مقاوم بوده، به مرور زمان کدر نمی شود و چسبندگی بسیار اندکی با مواد غذایی دارد، از اینرو امکان تجمع باکتری و ایجاد آلودگی وجود ندارد و محیطی بهداشتی برای مواد غذایی را فراهم می کند.  

با قرار دادن یک حفاظ نرده ای بر روی کاسه یا پاتیل دستگاه میکسر قنادی صنعت کار ، هم از پاشیدن مواد به بیرون در هنگام کار کردن جلوگیری می گردد و هم امنیت دستگاه افزایش می یابد. البته با مجهز شدن دستگاه به میکروسوئیچ، استانداردهای ایمنی نیز بالاتر رفته است به این صورت که با باز کردن حفاظ هنگام روشن بودن میکسر و کار کردن آن، برق به صورت خودکار قطع می شود و دستگاه از کار می افتد تا خطری اپراتور را تهدید نکند.

قدرت موتور دستگاه میکسر قنادی صنعت کار برابر با 0.33 اسب بخار است و منبع تامین انرژی آن برق تک فاز شهری 220 ولت می باشد.

برای خرید دستگاه میکسر قنادی صنعت کار می توانید بدون صرف هیچ هزینه و بدون اتلاف وقت به سایت شرکت کابان تجهیز مراجعه نمایید و این میکسر را به شکل اینترنتی سفارش گذاری نمایید.

دستگاه میکسر قنادی براکس

میکسر قنادی براکس تولید ایران با اینکه تنوع چندانی ندارد اما به دلیل دارا بودن کیفیت عالی، قدرت بالا و قیمت مناسب در مقایسه با نمونه های خارجی، دستگاهی پرکاربردی محسوب می گردد.

با اینکه دستگاه میکسر قنادی براکس به صورت خاص برای مخلوط کردن مواد اولیه و تهیه خمیر در قنادی ها طراحی و تولید شده است اما برای میکس کردن سایر مواد غذایی در رستوران ها، فست فود ها، تالار ها، هتل ها و غذاخوری ها نیز می توان از آن استفاده کرد و با دارا بودن مخزن بزرگ 20 لیتری، گزینه مناسبی به شمار میرود.

در ساخت بدنه  دستگاه میکسر قنادی براکس از آلومینیوم آنودایز شده بهره گرفته می شود که موجب افزایش مقاومت دستگاه در مقابل عوامل محیطی و شیمیایی مثل ضربه، خط و خش و رطوبت، پوسیدگی و خوردگی می گردد.

مخزن یا پاتیل این میکسر از جنس استیل 304 ساخته می شود که به دلیل عدم واکنش پذیری با مواد غذایی، تغییری در طعم و بو و خواص آنها ایجاد نمی کند و کمترین چسبندگی را با مواد غذایی دارد.

دستگاه میکسر قنادی براکس دارای سه عدد پارو یا همزن از جنس استیل می باشد که هر کدام در سرعتهای متفاوت مواد مختلفی را مخلوط می کنند.

تیغه های این دستگاه با سه سرعت 94/140/333 دور در دقیقه امکان چرخش دارند که می توان برای مخلوط کردن مواد مختلف ابتدا از سرعت پایین شروع کرد و سپس سرعت را افزایش داد. 

دستگاه میکسر قنادی براکس از توانی معادل 750 وات، برابر با 1 اسب بخار بهره می برد و انرژی آن از طریق برق شهری 220 ولت تامین می گردد.

چنانچه تمایل به خرید دستگاه میکسر قنادی براکس دارید کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین در خدمت شما می باشند.  

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()