آشنایی با دستگاه میکسر قنادی دیاموند 

این میکسر قنادی برای ترکیب کردن و هم زدن مواد اولیه خمیر در شیرینی پزی‌ها و قنادی توسط شرکت چینی دیاموند با ظرفیتهای مختلف طراحی و تولید می گردد.

کاربرد اصلی  دستگاه میکسر قنادی دیاموند همانگونه که از نامش می توان حدس زد جهت تهیه خمیر برای شیرینی پزی می باشد و با هم زدن انواع مواد جامد و مایع نظیر شیر، آب، آرد، شکر، تخم مرغ، خامه و غیره با سرعتهای مختلف، آنها را آماده پخت انواع کیک، شیرینی، کلوچه و بیسکویت می کند. 

تنوع رنگ در بدنه دستگاه میکسر قنادی دیاموند ، جوابگوی هر نوع سلیقه ای می باشد و داشتن پاتیل یا دیگ با گنجایش های متنوع، این دستگاه را جهت استفاده در آشپزخانه های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی به گزینه ای مناسب تبدیل کرده است.

دستگاه میکسر قنادی دیاموند مجهز به سه عدد همزن یا پارو می باشد که آنرا به دستگاهی چند کاره تبدیل کرده اند و هر یک برای مخلوط کردن مواد غذایی مختلف در سرعت‌های متفاوت به کار برده می شوند:

از شاخک یا پاروی مارپیچ برای هم زدن مواد جامد و چسبناکی مانند خمیر با سرعت کم استفاده می شود.

مخلوط کن صاف که حالت ضربی دارد در سرعت متوسط برای هم زدن مواد پودری مناسب است.
شاخک سیمی جهت هم زدن مایعات و مواد رقیقی مانند خامه و تخم مرغ در سرعت بالا  استفاده می شود.

در ساخت بدنه، کاسه یا پاتیل، محافظ یا درپوش کاسه و همزن های دستگاه میکسر قنادی دیاموند از استیل ضدزنگ استفاده شده است که شستشوی دستگاه را امکانپذیر می سازد.  

از دستگاه میکسر قنادی دیاموند علاوه بر شیرینی­پزی­ می توان در فست­فود­ها، رستوران­ها، هتل­ها، بیمارستان­ها، تالارهای پذیرایی و غیره برای مخلوط کردن سایر مواد غذایی استفاده کرد.

این دستگاه ها از برق تک فاز تامین انرژی می گردند اما به صورت سه فاز نیز قابل عرضه هستند.

جهت خرید دستگاه میکسر قنادی دیاموند می توانید به سایت شرکت کابان تجهیز مراجعه نمایید.

دستگاه میکسر قنادی اسمارت

این میکسر قنادی وارداتی جهت هم زدن و مخلوط کردن مواد غذایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که مهمترین آنها مواد اولیه خمیرگیری برای تهیه انواع شیرینی، کیک و کلوچه می باشند.  مکانیزم دستگاه میکسر قنادی اسمارت به صورت دورانی یا اصطلاحا سیاره ای می باشد به این صورت که با چرخش همزن ها هم به دور خود و هم به دور کاسه یا پاتیل، مواد درون آن همزده شده و به شکل یکنواخت مخلوط می گردند.

مخزن دستگاه میکسر قنادی اسمارت از جنس استیل با ظرفیتهای متنوع 7 تا 30 لیتری ساخته می شود که هیچ گونه واکنش پذیری با مواد غذایی ندارد. جنس همزنهای این میکسرها نیز از استیل ضدزنگ می باشد که شامل سه عدد مارپیچی، ضربی و سیمی می گردد. هر یک از همزن ها یا شاخک ها برای هم زدن مواد خاصی با سرعت متناسب طراحی و تولید می گردند. برای مثال از مخلوط کن مارپیچی جهت تهیه خمیر در سرعت پایین، از پاروی ضربی برای هم زدن مواد پودری و از شاخک سیمی برای زدن تخم مرغ استفاده می شود.     

 بدنه اغلب مدلهای این میکسر از آلومینیوم آنودایز شده با رنگ استاتیک تولید می گردد که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه، خط و خش، ساییدگی، رطوبت و گرما دارد.  

با قابلیت جدا کردن مخزن و قطعات دستگاه میکسر قنادی اسمارت و امکان شستشوی آنها، افزایش اصول بهداشتی تضمین می گردد. یکی از مزایای قابل توجه این دستگاه مجهز بودن به میکروسوئیچ است که به محض باز کردن درب پاتیل، موتور دستگاه از کار می افتد و ایمنی اپراتور را تامین می کند.

دستگاه میکسر قنادی اسمارت را علاوه بر قنادی ها و انواع کارگاه های طبخ نان و شیرینی و کیک می توان در رستوران‌ها، مراکز تهیه و عرضه غذا، هتل ها و … نیز مورد استفاده قرار داد .

برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی مدلهای مختلف دستگاه میکسر قنادی اسمارت ، سایت شرکت کابان تجهیز در خدمت شما می باشد.

آشنایی با دستگاه میکسر گوشت امگا 

دستگاه میکسر گوشت امگا تولید شرکت ایتالیایی مینروا امگا می باشد که در عرصه تولید تجهیزات صنایع غذایی همواره پیشتاز بوده و باکیفت ترین و بهترین دستگاه ها را به بازار جهانی عرضه نموده است. از این دستگاه به منظور خرد کردن، مخلوط کردن و ورز دادن انواع گوشت جهت آماده سازی مواد برای پخت غذاهایی نظیرکوبیده، چنجه، کباب برگ، همبرگر و رولت گوشت یا مرغ استفاده می گردد. از اینرو گزینه بسیار مناسبی جهت استفاده در مراکز تهیه و توزیع گوشت یا غذا، رستورانها، کبابی ها، فست فودها، هتل‌ها، تالارها، آشپزخانه دانشگاه و بیمارستان و حتی کارگاه های بزرگ و کارخانجات تولید همبرگر و سویسی و کالباس می باشد.   

از لحاظ ظاهری دستگاه میکسر گوشت امگا به شکل ایستاده یا پایه دار طراحی می گردد که با دارا بودن چهار چرخ امکان جابجایی به آسانی میسر است و البته مجهز بودن پایه ها به ترمز از حرکت دستگاه هنگام کار ممانعت می کند. تفاوت اصلی مدلهای مختلف این دستگاه ایتالیایی در ظرفیت مخزن، قدرت موتور و تک فاز یا سه فاز بودن آنها می باشد.

بدنه این دستگاه تمام استیل است و مخزن و تیغه ها از استنلس استیل ساخته می شوند که به دلیل مقاوم بودن در برابر واکنش های شیمیایی و ضربه و خط و خش، از بهترین مواد در صنایع غذایی به حساب می آید. جنس استیل از چسبندگی بسیار کمی با مواد غذایی برخوردار است و در ضمن تمامی قطعات و مخزن را می توان شستشو داد بدون اینکه دچار پوسیدگی و زنگ زدگی شوند.

دستگاه میکسر گوشت امگا با داشتن مخزن چرخشی، تخلیه آسان گوشت های آماده را فراهم می کند که توسط یک اهرم و به صورت دورانی انجام می گیرد.

تیغه های درون دستگاه میکسر گوشت امگا توانایی چرخش معکوس دارند که موجب ریزتر و بهتر خرد شدن انواع گوشت می شوند.

تعبیه تهویه داخلی برای جلوگیری از داغ شدن موتور، دارا بودن درجه حفاظتیIP 56، داشتن عمر طولانی و مفید و داشتن گواهینامه CE اروپا از دیگر مزایای دستگاه میکسر گوشت امگا می باشند.

برای مشاهده مشخصات فنی و اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه ها، سایت فروشگاه کابان تجهیز در دسترس شما می باشد.

آشنایی با دستگاه میکسر اسپیرال دیاموند

دستگاه میکسر اسپیرال دیاموند ساخت کشور چین برای هم زدن انواع مواد غذایی جامد و مایع جهت پخت انواع شیرینی، نان، کیک و کلوچه طراحی و تولید می گردد.  

این دستگاه به دلیل دارا بودن ظرفیت های مختلف (5، 8 و 15 لیتری) در آشپزخانه های نیمه صنعتی و صنعتی، قنادی ها، شیرینی پزی ها، رستوران ها، فست فودها، نانوایی های فانتزی و حتی خانه ها کاربرد دارد و با تنوع رنگ بالا به آشپزخانه ها جلوه زیبایی می دهد.  

یکی از مزایای دستگاه میکسر اسپیرال دیاموند مجهز بودن به سه مدل همزن می باشد که از بازوی مارپیج برای هم زدن مواد خیمر و سایر مواد غذایی چسبنده در سرعت پایین، از همزن ضربی برای مخلوط کردن مواد پودری با سرعت متوسط و از مخلوط کن سیمی برای زدن مایعات و تخم مرغ با سرعت بالا استفاده می شود. سرعت هم زدن این دستگاه ها در سه حالت با دکمه واقع بر روی بدنه قابل تنظیم می باشد.

بهره گیری از جنس استیل مرغوب در ساخت دیگ و پاروهای دستگاه میکسر اسپیرال دیاموند از پوسیدگی، زنگ زدگی و ایجاد خط و خش جلوگیری می کند.

امکان جداسازی آسان قطعات به منظور شستشو و حفظ نظافت و سرهم کردن دوباره آنها یکی از مزایای دستگاه میکسر اسپیرال دیاموند می باشد که موجب افزایش استانداردهای بهداشتی می گردد.   

مدلهای مختلف این میکسر چینی از برق تکفاز شهری بهره می برند اما در صورت تمایل به شکل سه فاز نیز عرضه می شوند.

در دستگاه میکسر اسپیرال دیاموند بر روی کاسه یک درپوش یا محافظ تعبیه گردیده تا هنگام مخلوط کردن مواد غذایی درون پاتیل، مانع از پاشیدن مواد غذایی گردد.

به منظور خرید این دستگاه کاربردی می توانید هم به صورت حضوری (خرید از محل فروشگاه) و هم غیر حضوری (تلفنی یا اینترنتی) از طریق فروشگاه کابان تجهیز اقدام نمایید.   

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()