دستگاه اسلایسر برقی 

از کاربردی ترین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، دستگاه اسلایسر است که به دو شکل برقی و دستی تولید می شود.

دستگاه اسلایسر برقی با بهره گیری از الکتروموتور هم قدرت و توان بیشتری دارد و هم می تواند با سرعت بالاتری حجم انبوهی از مواد اولیه غذایی را برش دهد. این دستگاه جهت استفاده در مکان هایی نظیر فست فود، رستوران، هتل، تالار پذیرایی، کافی شاپ، خطوط تولید و بسته بندی تنقلاتی مانند چیپس سیب زمینی یا چیپس میوه طراحی و تولید می گردد.

مدلهای صنعتی دستگاه اسلایسر برقی که توان و ظرفیت بیشتری دارند در کارخانجات تولید مواد غذایی، ترشی سازی ها، تولیدی های مربا، کمپوت و سالاد مورد استفاده قرار می گیرند.

تمامی مدلهای اسلایسر مجهز به چندین تیغه تیز و بران از جنس فولاد ضد زنگ هستند که امکان ایجاد برشهای تمیز و دقیق و منظم به شکلهای مختلف را فراهم می آورند.

قابلیت خردکردن محصولاتی مانند انواع میوه و صیفیجات، گوشت، سوسیس و ... به صورت رنده‌ شده، خلالی، حبه ای، ورقه ای و حلقه ای در سایزهای مختلف قابل تنظیم وظیفه دستگاه اسلایسر برقی است که به شکل اتوماتیک بدون دخالت دست صورت می گیرد.

قابلیت شستشوی تیغه ها و سایر قطعات دستگاه اسلایسر برقی که با مواد غذایی در تماس هستند، بهداشتی بودن برشها را تضمین می کند.

در حال حاضر مواد اولیه آماده و نیمه آماده و برش خورده مانند سیب زمینی های خلالی، پیاز خرد شده، چیپس میوه، هویج های نگینی و غیره در اندازه های مختلف، سرعت آشپزی را دوچندان می کنند و آسان نمودن کارها، لذت آشپزی را افزایش می دهد. 

از مدلهای پرمصرف انواع اسلایسر برقی می توان به اسلایسر برقی میوه، اسلایسر برقی گوشت، اسلایسر برقی سیب زمینی و پیاز و اسلایسر قارچ اشاره نمود.

چنانچه نیاز به خرید دستگاه اسلایسر برقی دارید، کارشناشان فروشگاه کابان تجهیز آماده ارائه مشاوره رایگان می باشند.

دستگاه اسلایسر الکتروکار 

اسلایسر یا دستگاه خلال کن یکی از تجهیزات مدرن آشپزخانه های صنعتی می باشد که خرد و تکه تکه کردن انواع مواد غذایی را در سریعترین زمان میسر می سازد.

شرکت ایرانی الکتروکار تمدن نژاد با مونتاژ و تولید چند مدل اسلایسر و خلال کن چند منظوره توانسته پاسخگوی مصرف کنندگان داخلی باشد و نیاز آنها را برطرف سازد.   

 دستگاه اسلایسر الکتروکار در دو مدل دستی و برقی تولید می گردد که از مدلهای دستی معمولا در منازل یا مراکزی با حجم کار پایین مانند ساندویچی های کوچک استفاده میشود ولی مدلهای برقی برای کار در آشپزخانه های صنعتی نظیر رستوران ها، فست فودها، کافی شاپ ها، تالارها و هتل ها، جهت خرد کردن و آماده سازی انواع میوه و صیفیجات جهت تهیه غذاها و تنقلات مانند ترشی و سالاد تولید می گردند.

همه مدلهای دستگاه اسلایسر الکتروکار چه دستی چه برقی، انواع مواد غذایی را به شکل یکنواخت و مساوی بدون له کردن و تغییر در بافت، با اندازه های یکسان برش می دهند.

اسلایسر دستی گوجه فرنگی یکی از تولیدات الکتروکار می باشد که برای برش میوه های حساسی مانند هلو وگوجه فرنگی کاربرد دارد و بدون له کردن آنها را به شکل حلقه ای برش می دهد.

دستگاه اسلایسر الکتروکار برقی به صورت اتوماتیک کار می کند و توانایی برش زدن انواع مواد خوراکی با میزان بالا را دارد و در سریعترین زمان ممکن، برشهایی هم اندازه و یکدست در اختیار کاربران قرار می دهد. تیغه های متنوع این دستگاه (6 عدد) قادر هستند مواد مختلف را به شکلهای نگینی، ورقه ای، حبه ای، رنده ای، رشته ای و غیره در سایزهای متفاوت برش بزنند.

بدنه آلومینیومی و تیغه استیل دستگاه اسلایسر الکتروکار با مقاومت و استحکام بالا در مقابل واکنش های شیمیایی و ضربات فیزیکی، هم امکان نظافت آسان را ممکن می سازند و هم محیطی بهداشتی برای مواد غذایی را فراهم میکنند.

شرکت الکتروکار به دلیل تولید صفر تا صد محصولات همواره پشتیبانی دستگاه ها را نیز انجام می دهد و فروشگاه کابان تجهیز از مشاوره گرفته تا تعویض قطعات شما را همراهی خواهد کرد.

دستگاه اسلایسر مینروا 

دستگاه اسلایسر مینروا که به آن خلال کن مینروا نیز گفته می شود از برترین اسلایسرها در سطح جهانی می باشد که توسط شرکت ایتالیایی مینروا امگا طراحی و تولید می گردد.  دستگاه اسلایسر مینروا  کارایی چند منظوره دارد و از انواع میوه و سبزی گرفته تا پنیر پیتزا و شکلات را نیز برش می دهد.

ایجاد برشهای یک شکل و یک اندازه به صورتهای حلقه حلقه، رنده شده، حبه ای، ورقه ای و خلالی حاصل کار دستگاه اسلایسر مینروا می باشد که توسط تیغه های مختلف صورت می گیرد. سرعت بالا در برش، بدون له کردن مواد اولیه، از ویژگی های برجسته این دستگاه به حساب می آید که آنرا جهت استفاده در مکانهایی با حجم کار متوسط و بالا، به بهترین گزینه تبدیل می کند.

از دستگاه اسلایسر مینروا می توان درسوپرمارکتها، هایپرمارکتها، مراکز تهیه و توزیع غذا، رستوران ها، فست فودها و ... استفاده کرد.

استفاده از آلیاژ استیل در ساخت دستگاه اسلایسر مینروا ، موجب می گردد که در برخورد با مواد غذایی مختلف هیچگونه آلودگی تولید نشود و با جدا کردن قطعه ها و اجزای اسلایسر و شستشوی آنها، رعایت اصول بهداشتی به حداکثر برسد. البته استفاده از آلومینیوم آنودایز شده یا استیل در ساخت بدنه دستگاه اسلایسر مینروا نیز در این امر سهیم است.   

برخی مدلهای دستگاه اسلایسر مینروا با دارا بودن بازدهی 600 تا 2000 کیلوگرم در هر ساعت جهت استفاده در مراکز صنعتی مناسب هستند و از آنها می توان در کارگاه های ترشی سازی یا تولید میوه خشک استفاده کرد.

این دستگاه ها با دارا بودن موتورهای قدرتمند تهویه دار می تواند ساعتها بدون وقفه کار کنند بدون اینکه موتور داغ شود و با مجهز شدن به سیستم کنترل N.V.R ، می‌توانند میزان ولتاژ را بر روی 24 ولت ثابت نگه دارند تا مصرف انرژی افزایش پیدا نکند.

شما خریداران محترم می توانید در هر ساعت از روز با کارشناسان کابان تجهیز تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره تخصصی رایگان درباره مدلهای مختلف دستگاه اسلایسر مینروا ، اقدام به خرید نمایید.

دستگاه اسلایسر هالد 

این دستگاه ساخت اروپا از بهترین اسلایسرها در آشپزخانه های صنعتی محسوب می گردد که برای خرد کردن و برش زدن انواع میوه و صیفجات و سبزیجات (سفت تا نرم) به شکل های رنده‌ای، حلقه‌ای، حبه‌ای و رشته‌ای در ابعاد گوناگون بکار برده می شود. دستگاه اسلایسر هالد با اینکه کارایی و قدرت بالایی دارد اما با دارا بودن ابعاد کوچک،  فضای کمی از آشپزخانه را اشغال می کند.

برشهای دقیق و تمیز ایجاد شده توسط این دستگاه حاصل کار تیغه های تمام استیل می باشند که قابلیت تعویض و تیز کردن در هر زمانی را دارند.  

بیشتر مدلهای دستگاه اسلایسر هالد دارای دو ورودی می باشند که یکی به شکل استوانه ای جهت ریختن سبزیجاتی مانند خیار و هویج است و دیگری به شکل دایره ای برای قرار دادن سایر میوه ها و موادی مانند پنیر کاربرد دارد که امکان برشهای زاویه دار را نیز فراهم می کند.

از ویژگی های برجسته این دستگاه که کاملا مشهود است دارا بودن بدنه ای با سطح کاملا صاف و صیقلی با لبه های گرد می باشد به گونه ای که هیچگونه شیار یا منفذی برای تجمع مواد غذایی و ایجاد آلودگی وجود ندارد.  

اغلب مدلهای دستگاه اسلایسر هالد توانایی برش زدن بیش از 400 کیلو در هر ساعت را دارند اما در برخی مدلهای قویتر با سرعت 200 تا 400 دور در دقیقه چرخش دیسک برش، دارای بازدهی 900 تا 2400 کیلوگرم در ساعت هستند که آنها را برای استفاده در مصارف صنعتی خطوط تولید مانند چیپس میوه به گزینه ای مطلوب تبدیل می کند.

امکان جداسازی همه قسمتهای دستگاه اسلایسر هالد که با مواد غذایی در تماس مستقیم هستند مانند تیغه و سیلندر تغذیه، شستشو و نظافت را آسان می سازد و به این ترتیب تمامی تاییدیه های بهداشتی به این دستگاه تعلق می گیرد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره پیش از خرید مدل مناسب دستگاه اسلایسر هالد می توانید با کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز تماس حاصل نمایید.

 

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 249
نمایش همه
علاقه مندی ها ()