دستگاه اسلایسر دیاموند

اسلایسر دیاموند ساخت کشور چین، یک خلال کن برقی می باشد که برای اسلایس کردن مواد غذایی مختلف مانند میوه و سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرد.  

 دستگاه اسلایسر دیاموند  به صورت پیش فرض دارای 5 تیغه است که امکان ایجاد برشهایی به شکلهای ورقه ای، رنده ای، خلالی، حبه ای در اندازه های مختلف (باریک و ضخیم) را میسر می سازد. تیغه های این دستگاه از میوه و سبزیجات گرفته تا پنیر، نان و شکلات را برش می دهند و براحتی قابل تعویض و شستشو هستند که تمیز کردن مداوم موجب ایجاد برشهای بهداشتی می گردد.  

بدنه دستگاه اسلایسر دیاموند به دلیل استفاده از آلومینیوم آنودایز شده در ساخت آن، وزن زیادی ندارد و به شکل کاملا صاف و صیقلی تولید می گردد. از طرف دیگر مواد غذایی به بدنه نمی چسبند و پس از هر بار استفاده می توان آنرا براحتی شستشو داده و تمیز کرد.

جنس استیل بدنه و تیغه ها هم ضامن سلامت مواد خوراکی می باشد و هم موجب افزایش عمر آنها می گردد. 

یکی از مزایای دستگاه اسلایسر دیاموند دارا بودن دو مدل ورودی می باشد که یکی به شکل لوله ای جهت ریختن سبزیجاتی مانند خیار، کرفس و هویج کاربرد درارد و دهانه بیضی شکل برای ریختن سایر مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

با استفاده از دستگاه اسلایسر دیاموند در آشپزخانه های صنعتی میتوان حجم زیادی از مواد غذایی را خرد کرده و آماده مصرف نمود. برشهای ایجاد شده توسط این دستگاه کاملا یکدست و هم اندازه هستند و بدون اینکه بافت میوه و سبزیجات تغییر کند یا له شود، براحتی تکه تکه می گردند.

فروشگاه کابان تجهیز استفاده از دستگاه اسلایسر دیاموند را به صاحبان رستوران ها، فست فودها، تالارها، هتل ها و مراکز تهیه و توزیع مواد اولیه غذایی پیشنهاد می کند.

 

دستگاه اسلایسر فیمار

دستگاه اسلایسر فیمار ساخت کشور ایتالیا از باکیفیت ترین اسلایسرهای موجود در بازار است که به صورت اتوماتیک و با نیروی برق کار برش انواع مواد غذایی را انجام می دهد. این دستگاه با قدرت و سرعت بالا قادر است میوه، سبزیجات، صیفی جات، پنیر پیتزا، نان خشک، شکلات، آجیل و غیره را در اشکال و اندازه های مختلف خرد کند و قطعاتی یک شکل و یک اندازه در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

بدنه و تمامی قسمتهای دستگاه اسلایسر فیمار که در فرایند برش دخیل هستند از استنلس استیل ۳۰۴ ساخته می شوند که مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند و همچنین مواد غذایی و چربی به سطوح دستگاه نمی چسبند و براحتی قطعات و بدنه را می توان با آب شستشو داد. جنس استیل علاوه بر حفظ مقاومت دستگاه، بهداشتی بودن فرایند برش را نیز تضمین می کند.   

دستگاه اسلایسر فیمار دارای دو دهانه می باشد که برای وارد کردن محصولات کوچک و بزرگ کاربرد دارند و سرعت چرخش تیغه اسلایسر در هر دقیقه 310 دور است که می تواند در هر ساعت 500 کیلوگرم بازدهی را پشتیبانی کند. به توجه به چنین میزان بازدهی بالا، این دستگاه جهت استفاده در رستوران ها، فست فودها، هتل ها، تالارهای پذیرایی، کارگاه های تولید ترشی و سالاد مناسب می باشد.  

به همراه دستگاه اسلایسر فیمار 8 عدد تیغه و پنجره مختلف قرار گرفته است که قادر به برش به شکلهای خلالی، رنده ای، ورقه ای، نگینی و حلقه ای با سایزهای متفاوت می باشد.

طراحی ساختار دستگاه اسلایسر فیمار به گونه ای است که تمامی قطعات را می توان از هم جدا کرده و پس از شستشو و نظافت دوباره براحتی سرهم کرده و راه اندازی نمود.

برای سفارش اینترنتی و خرید دستگاه اسلایسر فیمار ، پس از مراجعه به سایت کابان تجهیز می توانید فرم خرید را پر کنید و سفارش گذاری را انجام دهید تا در سریعترین زمان ممکن در هر جای ایران که باشید، برایتان ارسال گردد.

دستگاه اسلایسر امگا

یکی از حرفه ای ترین برندهای تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، برند ایتالیایی مینروا امگا می باشد که دستگاه اسلایسر امگا یکی از تولیدات این مجموعه محسوب می گردد.

این دستگاه عملکرد اتوماتیک دارد و برای برش انواع میوه حتی میوه ها و صیفی جات نرم و آبدار مانند گوجه بکار برده می شود و با ایجاد برشهای تمیز و دقیق به شکل حلقه ای، ورقه ای، رنده ای، حبه ای و خلالی در اندازه های گوناگون هم موجب افزایش زیبایی ظاهری غذاها در رستوران ها، فست فودها، تالارها، هتل ها و کترینگ شده و هم باعث افزایش سرعت کار و صرفه جویی در زمان، انرژی و هزینه ها می شود.

آلیاژهای بکار رفته در ساخت دستگاه اسلایسر امگا (آلومینیوم آنودایز شده برای بدنه و استنلس استیل در ساخت تیغه‌ها) از بهترین فلزات در صنایع غذایی می باشند که از چسبیدن خرده های برش به سطوح دستگاه جلوگیری می کنند و براحتی می توان آنها را با آب شستشو داد و تمیز کرد. این آلیاژها دچار واکنش شیمیایی با اسید میوه ها نمی شوند و در مقابل آب، رطوبت و چربی مقاوم هستند. عملکرد بهداشتی و طول عمر بالای دستگاه اسلایسر امگا مدیون این شرایط می باشد.  

موتور دستگاه اسلایسر امگا توان کار طولانی مدت را دارد و با مجهز شدن به تهویه، پس از ساعتها کار بیوقفه داغ نمی شود.

یکی از ویژگیهای برجسته دستگاه اسلایسر امگا دارا بودن کنترل N.V.R برای ثابت نگه داشتن ولتاژ بر روی ۲۴ ولت است که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

دستگاه اسلایسر امگا همانند سایر تولیدات این برند، دارای گواهینامه CE اروپا می باشد که نشانگر مطابق بودن با استانداردهای بهداشت، ایمنی و حفاظت از محیط زیست است.

برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی دستگاه اسلایسر امگا می توانید به سایت فروشگاه کابان تجهیز مراجعه نمایید.  

دستگاه اسلایسر فاما 

از محصولات شرکت ایتالیایی فاما می توان به دستگاه های اسلایسر یا خلال کن اشاره نمود که از بهترین ها در سطح جهانی می باشند.

دستگاه اسلایسر فاما هم از لحاظ ظاهری بسیار شیک و صیقلی و براق است و هم وزن زیادی ندارد و البته به صورت رومیزی تولید می گردد و فضای زیادی را نیز اشغال نمی کند. این ویژگی های برجسته مدیون جنس بدنه دستگاه می باشد که از آلومینیوم آنودایز شده ساخته شده است.

علاوه بر اینها آنودایز آلومینیوم موجب افزایش مقاومت بدنه  دستگاه اسلایسر فاما در برابر خوردگی و ساییدگی می گردد.

به همراه دستگاه اسلایسر فاما 6 عدد تیغه از جنس استنلس استیل قرار دارد که قادر به برش دادن انواع گوناگون میوه، صیفیجات و سبزیجات، حتی میوه های نرم به شکل های ورقه ای، حلقه ای،  خلالی، رنده ای و رشته ای با اندازه ای مختلف هستند. آلیاژ استیل هیچ تاثیری در طعم و مزه و خواص ارگانیک میوه و سبزی نمی گذارد و در مقابل زنگ زدگی نیز بسیار مقاوم است.

این دستگاه با میزان بازدهی حدود 250 تا 450 کیلو در هر ساعت می تواند جوابگوی مکانهایی از قبیل رستوران ها، فست فودها، کترینگ ها، تالارها، هتل ها و  حتی کارگاه های میوه خشک (چیپس میوه) باشد.

موتور تهویه دار دستگاه اسلایسر فاما با قدرت 0.80 قادر است ساعتهای طولانی بدون داغ کردن کار کند، بدون اینکه آسیبی به دستگاه وارد گردد.

از دیگر مزایای دستگاه اسلایسر فاما می توان به ایمنی بالا با مجهز شدن به میکروسوییچ، امکان جدا کردن راحت قطعات، شستشوی آنها و سرهم کردن مجدد و راه اندازی دوباره دستگاه، تعبیه پایه های قابل تنظیم، میزان برق مصرفی پایین به دلیل استفاده از برق تکفاز و سرعت بخشیدن به کار آشپزخانه های صنعتی اشاره نمود.

جهت خرید دستگاه اسلایسر فاما می توانید از طریق سایت فروشگاه کابان تجهیز اقدام نمایید.

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 263
نمایش همه
علاقه مندی ها ()