آشنایی با دستگاه آسیاب قهوه لاتینا (Latina)

دستگاه آسیاب قهوه لاتینا ساخت کشور مالزی یکی از محصولات وارداتی توسط شرکت اویل تک می باشد که برای خرد کردن و پودر کردن دانه های قهوه طراحی و تولید می گردد.  دستگاه آسیاب قهوه لاتینا دارای یک مخزن است که مدلهای آن در حجم مخزن با یکدیگر متفاوت هستند.

مدلهای مختلف دستگاه قهوه لاتینا در رنگ بندی های متنوع موجود هستند و توانایی خرد کردن دانه های قهوه را به صورت یکدست دارند و پودر قهوه را با کیفیت بالا جهت استفاده در کافه ها، هتل ها، رستوران ها و قهوه فروشی ها آماده می کنند.

انواع دستگاه آسیاب قهوه لاتینا با مکانیزم تیغه ای دانه های قهوه را آسیاب می کنند که تیغه ها از تلفیق فولاد آبدیده و کربن تولید می گردند، به همین دلیل به سختی کند شده و دانه های قهوه نیز با دقیقترین درجه دلخواه برای مصارف گوناگون آسیاب می شوند.

بدنه دستگاه آسیاب قهوه لاتینا از آلومینیوم و پلاستیک فشرده ABS ساخته شده که دوام دستگاه را در مقابل رطوبت، ضربه، ساییدگی و پوسیدگی افزایش می دهد.

بارزترین ویژگی انواع دستگاه آسیاب قهوه لاتینا ، توانایی آسیاب کردن قهوه به شکل یکدست در درجات مختلف ریز و درشت می باشد که بسته به مدل در 8 درجه تا 19 درجه متفاوت است. برای مثال در مدلهایی با امکان تنظیم در 8 درجه مختلف، درجه یک برای آسیاب کردن قهوه جهت استفاده در دستگاه اسپرسو ساز صنعتی، درجه دو جهت استفاده در دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی، درجه سه تا چهار برای دستگاه خانگی، درجه پنج تا شش برای آسیاب کردن قهوه جهت ریختن در قهوه ساز روگازی (موکاپات) و درجه هفت و هشت جهت تهیه قهوه فرانسه با فرنچ پرس کاربرد دارند.

برای خرید دستگاه آسیاب قهوه لاتینا می توانید سری به سایت کابان تجهیز بزنید و بدون صرف وقت و هزینه اضافی به صورت انلاین خرید خود را انجام دهید.

 

دستگاه آسیاب آسان توس

یکی از تولیدکنندگان آسیاب های صنعتی در کشورمان شرکت آسان توس شرق می باشد که دستگاه هایی با سرعت و قدرت فوق العاده را طراحی و روانه بازار می کند. با بکارگیری و استفاده از انواع دستگاه آسیاب آسان توس به سهولت می توان در عرض فقط چند ثانیه حجم زیادی از انواع مواد نرم و سخت را خرد و پودر کرد و آماده مصرف نمود.

مدلهای مختلف دستگاه آسیاب آسان شرق همگی جهت استفاده در محیط های صنعتی با بازدهی بالا در ابعاد، اشکال و ظرفیت های متفاوت تولید می شوند و قیمت آنها تحت تاثیر این متغیرها نوسان دارد.

از لحاظ ساختار ظاهری این آسیابهای ایرانی به دو دسته رومیزی و ایستاده تقسیم بندی می شوند که هر دو گروه علیرغم داشتن طراحی ساده بسیار کارآمد می باشند.

نمونه های رومیزی دستگاه آسیاب آسان توس  که مخزن کوچکتر و بالطبع بازدهی کمتری دارند، غالبا از مخزن مفصلی یا الاکلنگی برخوردار هستند که با واژگون کردن مخزن به راحتی می توان آنرا تخلیه نمود.

مدلهای ایستاده دستگاه آسیاب آسان توس به دلیل دارا بودن مخزن بزرگ و ابعاد بزرگتر بر روی پایه های چرخ دار قرار گرفته اند تا جابجایی آنها آسان باشد. این آسیابها به واسطه بازدهی بالا، دارای مصارف صنعتی هستند.

دستگاه آسیاب آسان توس موارد مصرف گسترده‌ای دارد: در عطاری ها برای آسیاب کردن ادویه های گوناگون و داروهای گیاهی و غلات؛ در قنادی ها جهت پودر نمودن برنج، نشاسته، هل، انواع مغزها، زعفران و غیره؛ در رستوران ها برای خرد کردن ادویه جات، لیموی خشک و زعفران؛ در آزمایشگاه ها به منظور آسیاب کردن انواع مواد معدنی و شیمیایی و گیاهی، در دامداریها و مرغداری‌ها و در کافه ها برای آسیاب کردن قهوه.

استفاده از آلیاژهای استیل و آلومینیوم در ساخت بدنه و قطعات جهت حفظ اصول بهداشتی و عمر مفید دستگاه، مجهز شدن موتور به فن خنک کننده برای جلوگیری از داغ کردن هنگام کار در ساعتهای متوالی، کار کردن بدون ایجاد آلودگی صوتی و گرد و غبار، برخی از مزایای انواع دستگاه آسیاب آسان توس محسوب می گردند.  

برای کسب اطلاعات از قیمت دستگاه آسیاب آسان توس با کارشناسان کابان تجهیز در تماس باشید.  

آشنایی با دستگاه آسیاب قهوه

نوشیدن قهوه برای بسیاری افراد به صورت یک عادت روزانه درآمده و این نوشیدنی تلخ طرفداران بسیاری در همه کشورهای دنیا دارد که بر اساس ذائقه به شکلهای مختلف اسسپرسو، فرانسه، ترک و غیره فراوری می گردد.

قهوه از خرد کردن دانه های برشته شده قهوه تهیه می شود که یکی از عوامل تاثیرگذار در طعم آن، شیوه آسیاب کردن می باشد. با تهیه یک دستگاه آسیاب قهوه خوب و مناسب برای کافه ها، هتل ها و رستوران ها می توان یک فنجان قهوه تازه با عطر و بوی بی نظیر در اختیار مشتریان قرار داد.

دستگاه آسیاب قهوه برای پودر کردن دانه های قهوه مورد نیاز در درجه های مختلف طراحی و تولید می گردد و به طور کلی با مکانیزم دنده ای و تیغه ای خرد کردن قهوه را انجام می دهد.

مدلهای دنده ای که پیشرفته تر از نمونه های تیغه ای هستند، به صورت اتوماتیک کار می کنند و قاعدتا کار کردن با آنها آسانتر است و طول عمر بالاتری نیز دارند. اما در مدلهای تیغه ای با چرخش تیغه های تیز موجود، دانه های قهوه به شکل خرد شده درمی آیند.

دستگاه آسیاب قهوه تیغه ای به دو شکل دستی و برقی تولید می گردد که مدلهای دستی معمولا برای مصارف خانگی و مراکزی با حجم کار پایین مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به اینکه در نمونه های تیغه ای ممکن است همه دانه ها با تیغه برخورد نکنند، با دقت کمتری خرد می شوند و دانه ها به صورت یکنواخت آسیاب نمی گردند.

از دستگاه آسیاب قهوه مدل دنده ای معمولا در محیط هایی که نیاز به تهیه میزان بالایی از قهوه دارند مانند کافه ها، هتل ها، قهوه فروشی ها، رستوران ها و غیره استفاده می شود تا پودر قهوه یکدست آماده گردد.

با توجه به تنوع بالا در تولید دستگاه آسیاب قهوه ، ممکن است خرید دستگاه مناسب کار دشواری به نظر برسد، اما با راهنمایی کارشناسان کابان تجهیز به آسانی می توانید متناسب با نیازتان مدلی مناسب و ایده آل را خریداری نمایید.

 

دستگاه آسیاب توس شکن

شرکت توس شکن خراسان یکی از فعالان در عرصه طراحی و ساخت آسیاب های صنعتی و نیمه صنعتی در کشورمان است که با بیش از سه دهه تجربه با تولید دستگاه هایی متنوع  موفق گردیده سهم بسزایی در زمینه خودکفایی ملی داشته باشد.

دستگاه آسیاب توش شکن  برای کوبیدن، خرد و پودر کردن طیف وسیعی از مواد نرم و سخت بکار برده می شود و تنوع بالایی دارد و در انواع رومیزی، صنعتی و آسیاب قهوه تولید می گردد که هر کدام بر اساس ابعاد، اشکال، ظرفیت مخزن و بازدهی و شیوه کار به مدلهای مختلفی دسته بندی می شوند.

مدلهای رومیزی دستگاه آسیاب توس شکن از ابعاد کوچکتر و ظرفیت کمتر برخوردار هستند که جهت استفاده در عطاری ها، رستوران ها، قنادی ها، آزمایشگاه ها و حتی کسب و کارهای خانگی تولید می شوند. این نمونه ها از مخزن مفصلی که به آن الاکلنگی نیز گفته می شود، بهره می برند که با واژگون کردن یا تکان دادن مخزن هم مواد به شکل یکنواخت آسیاب می شوند و هم پس از اتمام کار به آسانی می توان مواد را خالی کرد.  

دستگاه آسیاب توس شکن رومیزی بین 3 تا 40 کیلو بسته به مدل بازدهی دارد و از مکانیزم تیغه ای، چکشی و یا پره دنده ای برای خرد کردن مواد بهره می برد که هر یک ویژگیهای خاص خود را دارند و برای آسیاب کردن دسته ای از مواد مورد استفاده قرار می گیرند.

نمونه های ایستاده دستگاه آسیاب توس شکن با ابعاد بزرگتر از قدرت بیشتری برخوردار هستند و می توانند حجم بالایی از مواد خوراکی، مواد معدنی، مواد دارویی، شیمیایی و غیره را سابیده و آسیاب کنند. از این دستگاه ها معمولا در کارگاه ها و کارخانجات استفاده می شود.

برای انتخاب مدل مناسب دستگاه آسیاب توس شکن می توانید با تماس تلفنی از راهنمایی کارشناسان کابان تجهیز بهره مند شوید تا منجر به خریدی دقیق و آگاهانه شود.

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 199
نمایش همه
علاقه مندی ها ()