دستگاه آسیاب قهوه فاما

قهوه یکی از نوشیدنی های رایج در بسیاری از نقاط دنیا می باشد که برای تهیه آن ابتدا دانه‌های قهوه برشته شده، سپس آسیاب می‌شوند تا قابل استفاده گردند. بنابراین یکی از مراحل آماده سازی قهوه این است که به بهترین نحو و با اندازه دلخواه خرد شود، از اینرو  دستگاه آسیاب قهوه فاما  از ملزمات آماده سازی این نوشیدنی محبوب محسوب می گردد.

از بهترین برندهای موجود در بازار، دستگاه آسیاب قهوه فاما را می توان نام برد که محصولی ساخت کشور ایتالیا می باشد و سالهاست که با استفاده در مراکز مرتبط با صنعت قهوه، امتحان خود را پس داده است.  

ظاهر چشم نواز این آسیاب قدرتمند و با کیفیت، ویژگی منحصربفردی ست که به دلیل استفاده از آلومینیوم صیقلی و جلا داده شده در ساخت بدنه حاصل گردیده است.

دستگاه آسیاب قهوه فاما به دو شکل تک مخزنه و دو مخزنه تولید می گردد و به آنها یک کله و دو کله نیز گفته می شود که حجم مخزن ها در بازدهی دستگاه تاثیرگذار است.

جنس مخزن دستگاه آسیاب قهوه فاما از پلی کربنات نشکن می باشد که عایق بسیار مناسبی برای دانه های قهوه محسوب می گردد و آنها را در مقابل تاثیر گرما و یا سرما محافظت می کند.

تیغه های فولادی قدرتمند دستگاه آسیاب قهوه فاما ، می توانند به راحتی دانه های قهوه را با درجه های مختلف نرمی و زبری آسیاب کنند که این درجه به دلخواه قابل تنظیم است.

کافی شاپ ها، هتل ها، مغازه های قهوه فروشی و آشپزخانه های صنعتی از مصرف کنندگان اصلی دستگاه آسیاب قهوه فاما می باشند.

فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز مدلهای مختلف دستگاه آسیاب قهوه فاما را با بهترین قیمت در اختیار شما خریداران عزیز قرار می دهد تا بتوانید با تجهیز محل کارتان با ابزار حرفه ای، بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

دستگاه آسیاب قهوه نوا

دستگاه آسیاب قهوه نوا متعلق به برندی با همین نام از کشور ژاپن میباشد که یکی از شرکتهای مطرح و محبوب در زمینه تولید انواع لوازم برقی و خانگی و تجهیزات مربوط به کافه ها محسوب می گردد.

این دستگاه با نیروی برق کار می کند و به شکل رومیزی با ابعاد کوچک تولید می گردد که معمولا با بدنه ای در چهار رنگ مشکی، سفید، زرد و زرشکی موجود می باشد.

تعداد مخزن یا نازل قهوه در دستگاه آسیاب قهوه نوا یک عدد است که ظرفیت بالایی ندارد، به همین جهت برای استفاده در مصارف خانگی، کافی شاپ ها و کلا مکانهایی که نیاز به آسیاب کردن میزان کمی از قهوه دارند، مناسب می باشد.

در ساخت بدنه دستگاه آسیاب قهوه نوا از فلز و پلاستیک ABS  به کار رفته است که در کنار نداشتن وزن بالا، از مقاومت و استحکام کافی در برابر رطوبت و خط و خش نیز برخوردار است.

با کمک دستگاه آسیاب قهوه نوا می توان هر نوع قهوه ای را به راحتی با هر درجه نرمی و درشتی

خرد و آسیاب کرد و این امر به واسطه دارا بودن تیغه های تیز و محکم از جنس فولاد صورت می گیرد. از طرف دیگر این دستگاه با 8 درجه مختلف قهوه را آسیاب می کند که از درجه یک برای پودر کردن قهوه مورد استفاده در اسپرسو ساز صنعتی استفاده می شود، درجه 2 برای اسپرسوسازهای نیمه صنعتی بکار میرود، پودر قهوه مورد استفاده در دستگاه های خانگی در درجه 3 و 4 آماده می شود، درجه های 5 و 6 برای موکاپات مناسب هستند و به منظور تهیه پودر قهوه در فرنچ پرس از درجه های 7 و 8 استفاده می شود.   

چنانچه قصد خرید دستگاه آسیاب قهوه نوا با مقرون به صرفه ترین قیمت را دارید، می توانید از طریق سایت کابان تجهیز به صورت اینترنتی بدون اتلاف وقت اقدام نمایید.

 

بررسی کاربرد دستگاه آسیاب صنعتی

دستگاه آسیاب یکی از ابزارهای ساخته دست بشر است که از پیدایش آن هزاران سال می گذرد و از آن زمان تاکنون برای تبدیل مواد جامد به ذرات کوچک و پودر کردن استفاده می‌شود.

در حال حاضر این دستگاه ها در شکل ها و سایزهای متنوع با ظرفیت های مختلف برای آسیاب مواد گوناگون طراحی و تولید می شوند و به گروه های خانگی و صنعتی دسته بندی می گردند که همگی با نیروی برق کار می کنند.

 دستگاه آسیاب صنعتی بر اساس موادی که آسیاب می کند به دسته های آسیاب قهوه، ادویه، گندم و جو و غیره دسته بندی می گردد که در صنایع غذایی، داروسازی، صنایع آرایشی و بهداشتی، آشپزخانه های صنعتی، عطاری ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.  

این دستگاه ها قادر هستند در عرض چند ثانیه، حجم انبوهی از مواد خوراکی و معدنی و شیمیایی را به شکل ریز شده و پودری لطیف و یکدست دربیاورند بدون اینکه نیازی به الک کردن داشته باشند.

از مهم ترین ویژگی های دستگاه آسیاب صنعتی ، دقت و کارایی بالا با کاربری آسان می باشند و اینکه بدون کوچکترین دخالت دست کلیه فرایند آسیاب کردن را انجام می دهد، در نتیجه از نظر بهداشتی و ایمنی در بالاترین سطح استاندارد قرار دارد.

بر اساس مکانیزم خرد کردن، انواع دستگاه آسیاب صنعتی به دسته های چکشی، پین میل، تیغه ای و پره-دنده ای تقسیم بندی می شوند که هر یک برای خرد کردن نوع خاصی از مواد خوراکی و غیرخوراکی مناسب هستند.

در ساخت قطعات دستگاه آسیاب صنعتی از فلزات ضد زنگ استفاده می شود تا هم قابلیت شست و شو داشته باشند و هم اینکه با مواد غذایی دچار واکنش شیمیایی نگردند.

با توجه به تنوع بالای دستگاه آسیاب صنعتی ، پیدا کردن بهترین دستگاه ممکن است کاری سخت و پیچیده به نظر بیاید اما با دریافت مشاوره و راهنمایی های کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز به آسانی می توانید مدل مطلوبتان را خریداری نمایید.

 

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 160
نمایش همه
علاقه مندی ها ()