دستگاه سبزی خرد کن پارسیان

صنایع گرم و سرد پارسیان از تولیدکنندگان تجهیزات آشپزخانه های صنعتی در کشورمان می باشد که با بیش از 30 سال سابقه در این عرصه موفق به عرضه دستگاه هایی با بالاترین کیفیت گردیده و رضایت مصرف کنندگان را کسب نموده است.

یکی از محصولات پرکاربرد این شرکت، دستگاه سبزی خرد کن پارسیان می باشد که در سه نوع دهانه 60 با ظرفیت 300 کیلو در ساعت، دهانه 70 با بازدهی 500 کیلو در ساعت و دهانه 90 با ظرفیت 1000 کیلو گرم در ساعت، توانایی پاسخگویی به نیازهای مصارف صنعتی را دارد و جهت تجهیز آشپزخانه رستوران ها، بیمارستانها، دانشگاه ها و مراکز عرضه و بسته بندی سبزیجات گزینه ایده آلی می باشد.

دستگاه سبزی خرد کن پارسیان  به شکل بشقابی تولید می شود یعنی مخزن ریختن سبزی شبیه یک بشقاب بزرگ گود است که سبزی های خرد شده نیز از همان ظرف برداشته می شوند. این دستگاه به صورت ایستاده طراحی و تولید می گردد یعنی به دلیل ابعاد بزرگی که دارد بر روی پایه های چرخ دار قرار گرفته تا جابجایی آن به آسانی صورت بگیرد.

در ساخت دستگاه سبزی خرد کن پارسیان از آلیاژهای مختلف استفاده می گردد. جنس بشقاب و محافظ روی بشقاب از آلومینیوم آنودایز شده می باشد که  با رنگ کوره‌ای پوشیده شده است. این آلیاژ در تماس با رطوبت سبزیجات براحتی زنگ نمی زند و پوسیده نمی شود و شستشوی مداوم بشقاب و محافظ را امکانپذیر می سازد. البته بدنه و تیغه ها از جنس استیل هستند و از دوام کافی در مقابل رطوبت و آب برخوردار می باشند.

برای افزایش ایمنی کاربران، دستگاه سبزی خرد کن پارسیان به میکروسوئیچ مجهز شده که به محض باز شدن در یا همان محافظ، دستگاه متوقف گردیده و تیغه ها کار نمی کنند.

برای کسب اطلاعات فنی بیشتر در زمینه دستگاه سبزی خرد کن پارسیان و جهت استعلام آخرین قمیت، کارشناسان کابان تجهیز در خدمت شما هستند.

 

دستگاه سبزی خرد کن صنعتی

‌سبزی خرد کن صنعتی از تجهیزات آماده سازی در آشپزخانه های صنعتی می باشد که با استفاده از آن می توان حجم بالایی از انواع سبزیجات تازه را به شکل خرد شده و آماده برای پخت درآورد.

با بهره گیری از  دستگاه سبزی خرد کن صنعتی در سبزی فروشی ها، رستوران‌ها ، مراکز تهیه غذا، هتل‌ها، تالارها، بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، سازمانها و اداراتی با تعداد پرسنل بالا، صنایع تولید غذاهای آماده و… سبزیجات خرد شده یکدست و هم اندازه باکیفیت بالا بدون اینکه له شوند یا آب بیاندازند، آماده مصرف می شوند.

از مزایای دستگاه سبزی خرد کن صنعتی علاوه بر سرعت بالا و افزایش راندمان کار، باید به بهداشتی بودن فرایند خرد کردن اشاره نمود، زیرا این دستگاه بصورت خودکار و بدون دخالت دست کار می کند. البته هم به دلیل اتواتیک بودن و هم تجهیز شدن به میکروسوئیچ ها، در حین کار هیچ خطری کاربران را تهدید نمی کند و کار کردن با این دستگاه، بسیار ایمن است.

از ویژگیهای بارز دستگاه سبزی خرد کن صنعتی به دارا بودن توان و ظرفیت بالا می توان اشاره کرد که با افزایش این شاخص ها، سرعت و بازدهی دستگاه نیز بالا میرود.   

از لحاظ ظاهری و ساختاری، دستگاه سبزی خرد کن صنعتی به دو شکل بشقابی و سطلی طراحی و تولید می شود که دلیل نامگذاری آنها به شکل مخزن ریختن سبزی برمی گردد. در مدلهای سطلی تیغه در پایین مخزن استوانه ای شکل قرار دارد که با چرخش هلیکوپتری سبزیجات را خرد می کند، اما در مدلهای بشقابی مخزن شبیه بشقابی گود و بزرگ است که تیغه ها به صورت عمودی کار خرد کردن را انجام می دهند.

در ساخت دستگاه سبزی خرد کن صنعتی از آلیاژهای مقاوم و ضد زنگ مانند استیل یا آلومینیوم انودایز شده استفاده می گردد تا هم اصول بهداشتی رعایت گردد و هم اینکه بتوان بدنه و قطعات را براحتی شستشو داد.

با مراجعه به سایت فروشگاه کابان تجهیز می توانید مجموعه ای از بهترین مدلهای دستگاه سبزی خرد کن صنعتی را مشاهده و بررسی و مقایسه کنید و با بهترین قیمت سفارش گذاری نمایید.

دستگاه سبزی خرد کن خانگی

با توجه به اینکه امروزه بخش اعظم کارهایی که در گذشته با دست انجام می شدند توسط دستگاه های الکترونیکی با سرعت و دقت بالا و به صورت مکانیزه انجام می شوند، خرد کردن سبزی نیز از این قاعده پیروی می کند و دیگر مثل قبل به ندرت فردی پیدا می شود که حجم بالای سبزی را با چاقو به شکل ریز شده دربیاورد. از اینرو افراد با تهیه یک دستگاه سبزی خرد کن خانگی ، می توانند

سبزی را مطابق میل خود در منزل خرد کنند و میزان خرد شدن سبزی را تنظیم نمایند. با استفاده از  دستگاه سبزی خردکن خانگی سبزیها کاملا یکدست بدون له شدن اماده طبخ می شوند.

دستگاه سبزی خرد کن خانگی قادر است در عرض چند ثانیه حجم زیادی از سبزی را بدون آب انداختن خرد کند، بدون اینکه آسیبی به انگشتان دست برسد و یا انرژی و زمان زیادی صرف آن شود.

مخزن سبزی خرد کن خانگی معمولا به شکل سطلی یا بشکه ای می باشد که با چرخش تیغه ها در پایین مخزن، روند خرد کردن شکل میگیرد. تیغه های استیل این دستگاه در کنار ضد آب و رطوبت بودن، به اندازه کافی تیز و برنده هستند و با کیفیت بالا هر نوع سبزی را به شکل یکدست خرد می کنند.

علاوه بر سبزی خورشتی، کوکویی، آشی و پلویی با کمک دستگاه سبزی خرد کن خانگی می توان

مواد غذایی دیگری نظیر هویج، سیب زمینی، سیر، ترکیبات ترشی لیته، جوانه گندم جهت پخت سمنو، نخود خیس خورده جهت تهیه فلافل، گردو برای فسنجان و غیره را آماده نمود.

سرعت موتور در مدلهای مختلف دستگاه سبزی خرد کن خانگی متفاوت است و برخی مدلها دارای چندین سطح سرعت می‌باشند که می توان آنرا تنظیم کرد.

قطعات این دستگاه برای شستشو به راحتی از هم جدا می‌شوند تا از بهداشتی بودن آن اطمینان کامل داشت.

از طریق تماس با کارشناسان کابان تجهیز می توانید مناسبترین دستگاه سبزی خرد کن خانگی را انتخاب و خریداری نمایید.

معرفی دستگاه سبزی خرد کن سبزیران

شرکت ایرانی سبزیران در سال 1370پایه گذاری گردید و پس از سالها مطالعه و تحقیق، با در نظر گرفتن نیاز مصرف کنندگان ایرانی، اقدام به طراحی و ساخت دستگاه های سبزی خرد کن نمود و روز بروز بر کیفیت محصولات خود افزوده و امروزه محصولاتی متنوع به بازار عرضه می کند.

 دستگاه سبزی خرد کن سبزیران  با ابعاد، قدرت و ظرفیتهای مختلف جهت استفاده در محیط های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی طراحی و تولید می گردد. این دستگاه ها غالبا به شکل سطلی هستند یعنی اینکه مخزن ریختن سبزی به شکل استوانه ای و شبیه سطل می باشد، البته سبزیران تعدادی مدل بشقابی را نیز در لیست تولیدات خود دارد که مخزن سبزی به شکل دیس بزرگ گود ساخته شده و با ظرفیت بالا، برای مصارف صنعتی مناسب است.

مدلهای سطلی دستگاه سبزی خرد کن سبزیران به دو شکل رومیزی در ظرفیتهای پایین و ایستاده یا پایه دار در ظرفیتهای بالا تولید می گردند و مدلهای بشقابی فقط به شکل ایستاده با دو دهانه 60 و 70 سانتیمتری روانه بازار می شوند.

دستگاه سبزی خرد کن سبزیران تا 4 کیلو در آشپزخانه منازل کاربرد دارد و با ظرفیتهای بیشتر که در مدلهای بشقابی دارای بازدهی 90 تا 100 کیلوگرم در ساعت  می باشند، برای استفاده در رستوران ها، فروشگاه های سبزی خرد کنی، ادارات، بیمارستانها، پادگان ها و خطوط تولید سبزی آماده خرد شده مناسب هستند.  

در ساخت بدنه و مخزن تمامی مدلهای سطلی دستگاه سبزی خرد کن سبزیران از آلیاژ استیل ضد زنگ و نگیر بهره گرفته شده که هم دارای استحکام بالایی می باشد و هم بر روی خواص و عطر و طعم سبزیها تاثیر نمی گذارد. اما در مدلهای بشقابی، بشقاب و درب محافظ از جنس آلومینیوم آنودایز شده با ظاهر کاملا صاف و صیقلی ساخته می شوند.

برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی هر یک از مدلهای دستگاه سبزی خرد کن سبزیران ، وب سایت فروشگاه کابان تجهیز مرجع قابل اطمینانی می باشد که هر مدل را به همراه عکس مورد ارزیابی قرار داده است.

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 247
نمایش همه
علاقه مندی ها ()