آسیاب ای جی AG  

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه های متنوع جدیدی جایگزین آسیاب‌های قدیمی شده اند که با سرعت، قدرت و دقت بالایی انواع مواد خوراکی و غیر خوراکی را خرد می کنند و به شکل پودر درمی آورند.  

شرکت ای جی یکی از واردکنندگان و تامین‌کنندگان دستگاه‌های آسیاب متنوع در ایران می‌باشد که با تجربه 20 ساله در این عرصه، موفق گردیده نیاز مصارف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی را برآورده نماید و دستگاه‌هایی مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا را ارائه کند.

دستگاه های  آسیاب ای جی AG  قادر هستند انواع مواد جامد سخت شامل ادویه‌، گیاهان دارویی، حبوبات، غلات، مغزیجات، مواد معدنی، مواد شیمیایی و غیره را در کوتاهترین زمان به صورت یکدست خرد کرده و به پودر تبدیل نمایند.

جنس بدنه و تیغه و سایر قطعات آسیاب ای جی AG در همه مدلها از استیل ضد زنگ می‌باشد که علاوه بر زیبایی موجب استحکام دستگاه در برابر عوامل محیطی و شیمیایی گردیده و بر ماندگاری و طول عمر بالای دستگاه تاثیر می گذارد. قابلیت جدا کردن قطعه‌های مختلف دستگاه و شستشو و نظافت آسان آنها از قابلیتهای حائز اهمیت آسیاب ای جی می باشند که رعایت اصول بهداشتی را به دنبال دارد.  

شکل طراحی مخزن در اغلب مدلهای آسیاب ای جی AG به صورت چرخشی یا الاکلنگی می باشد یعنی اینکه با چرخش 180 درجه ای به کاربران این امکان را می دهد تا مواد آسیاب شده را به راحتی تخلیه کنند.

با مجهز شدن آسیاب ای جی AG به پایه‌های لاستیکی از لرزش دستگاه هنگام کار کردن جلوگیری می گردد.

این دستگاه ها با قدرت خرد کردن مواد خوراکی و غیر خوراکی حتی هسته خرما و سنجد که بسیار سخت هستند، نیاز عطاری ها، آشپزخانه های صنعتی، کارگاه ها و کارخانه های تولید مواد غذایی، صنایع کشاورزی، دارویی، زمین شناسی، متالوژی و صنایع دیگر را برطرف می سازند.

با توجه به متنوع بودن مدلهای آسیاب ای جی AG، چنانچه نیاز به خرید یکی از این دستگاه ها دارید، کارشناسان کابان تجهیز جهت مشاوره در خدمت شما می باشند.

آسیاب بست  Best

یکی از متنوع ترین دستگاه های آسیاب در کشورمان، برند بست Best می باشد که در اندازه های ۱۰۰ گرم تا ۳ کیلو عرضه می شوند و قدرت خرد کردن و آسیاب کردن انواع مواد سفت و سخت (مانند تمام ادویه جات، غلات، گیاهان دارویی و غیره) را دارند.

با توجه به اینکه آسیاب بست Best   غالبا در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و با مواد خوراکی در تماس است، به همین دلیل در ساخت آن معمولاً جنس استیل یا آلومینیوم بکار گرفته می شود تا هم دچار زنگ زدگی، پوسیدگی و خوردگی نشود و هم اینکه پس از هربار بتوان آنرا براحتی شستشو داده و نظافت کرد و این امر در حفظ اصول بهداشتی دستگاه بسیار کمک می کند.

تیغه های آسیاب بست Best از استحکام بالایی بهره می برند و دچار شکستگی یا ساییدگی نمی شوند و به آسانی می توانند مواد بسیار سخت را نیز خرد کرده و به شکل پودری دربیاورند.

آسیاب بست Best  تنوع بالایی از لحاظ گنجایش مخزن و میزان بازدهی دارد که آنرا برای استفاده در حیطه وسیعی از کسب و کار ها از خانگی گرفته تا عطاری ها، قنادی‌ها، کافی شاپ ها، آزمایشگاه ها، داروسازی‌ها، مراکز تولید آرد و سایر محیط های صنعتی و نیمه صنعتی به گزینه مناسبی تبدیل نموده است.

طراحی گهواره ای یا الاکلنگی مخزن آسیاب بست Best  یکی از نقاط قوت آن می باشد که اجازه میدهد با چرخش 180 درجه ای محتویات آسیاب شده را به راحتی تخلیه نمود.

از طرف دیگر به منظور بالا بردن امنیت کاربران، با قرار دادن میکروسوئیچ در آسیاب بست Best هنگام باز بودن درب مخزن، موتور کار نمی کند و دستگاه خاموش می شود.

با توجه به تمام اتوماتیک بودن دستگاه های آسیاب بست Best ، به هیچ عنوان گرد و غبار تولید نمی کنند و از هدر رفتن محصولات نیز جلوگیری می کنند.

جهت مطالعه مشخصات کلی و اطلاعات جزئی تر هر یک از نمونه های آسیاب بست Best می توانید از سایت کابان تجهیز دیدن کنید.

آشنایی با آسیاب اویل ست

آسیاب اویل ست یک محصول ایرانی است که توسط ماشین سازی اویل ست طراحی و تولید می گردد و جهت پودر کردن انواع مختلف ادویه با هر نوع سختی کاربرد دارد. از اینرو به آن آسیاب عطاری یا آسیاب ادویه نیز گفته می شود.   

 آسیاب اویل ست  در سه مدل 1 کیلویی، 2 کیلویی و 3 کیلویی به بازار عرضه می گردد که نشانگر ظرفیت مخزن آنها می باشد و همه آنها ظاهر شبیه به هم دارند و صرفا در ابعاد و قدرت موتور، متفاوت هستند.

هر سه مدل آسیاب اویل ست به شکل رومیزی تولید می شوند که فضای زیادی را اشغال نمی کنند و جهت استفاده در آشپزخانه های صنعتی، عطاری ها و حتی مصارف خانگی بسیار مناسب هستند.

مخزن آسیاب اویل ست امکان چرخش به شکل مفصلی یا الاکلنگی را دارد یعنی به صورت افقی خم می شود که امکان تخلیه آسان و سریع مواد را میسر می سازد و همچنین تمیز کردن راحت مخزن را ممکن میکند.

آسیاب اویل ست از سه تیغه برخوردار است که قادر هستند ادویه جات مختلف شامل دارچین، زردچوبه، هل، زنجبیل و غیره، انواع حبوبات،گندم و جو و دانه های مواد سخت مانند هسته خرما را خرد و به پودر تبدیل کنند.

در ساخت بدنه و قطعات آسیاب اویل ست از استیل استفاده شده است که بسیار حائز اهمیت می باشد: اول اینکه موجب دوام دستگاه می گردد و دوما امکان شستشو بدون زنگ زدن را فراهم می کند که تاییدیه های بهداشتی را به دنبال دارد.

علاوه بر تمام اینها، کار کردن با آسیاب اویل ست بسیار آسان است و این دستگاه با بهره گیری از برق شهری بدون هیچ گونه صدای اضافی یا لرزش کار می کند.

جهت اطلاع از ویژگی های دیگر مدلهای مختلف آسیاب اویل ست ، کارشناسان کابان تجهیز به صورت تلفنی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

بررسی کاربرد آسیاب عطاری

یکی از پرمصرف ترین دستگاه های آسیاب صنعتی، آسیاب عطاری می باشد که برای خرد کردن و به شکل پودری درآوردن انواع دانه های سخت و سفت و ادویه مورد استفاده قرار می گیرد، از اینرو به آن آسیاب ادویه نیز گفته می شود.  

با استفاده از این دستگاه می توان طیف وسیعی از دانه ها و مواد خوراکی سخت از قبیل حبوبات، خشکبار، ادویه و گندم و غیره را به آسانی آسیاب کرده و به شکل پودر شده درآورد.

از آنجاییکه مصرف ادویه تازه در رستوران ها و فست فودها عطر و طعم خاصی به انواع غذاها می بخشد و موجب افزایش کیفیت و بهبود کار می گردد، استفاده از آسیاب عطاری بسیار کاربردی می باشد.  

علاوه بر عطاری ها و آشپزخانه های صنعتی از مدلهای صنعتی دستگاه آسیاب عطاری با ظرفیت بالا در آزمایشگاه ها برای خرد کردن انواع مواد شیمیایی و گیاهی، داروسازی برای تولید داروهای پودری و قرص، خطوط تولید و بسته بندی ادویه، کارگاه های تولید شکلات، دامپروری ها و مرغداری ها برای پودر نمودن گندم و جو وکنجاله و قنادی ها جهت پودر کردن شکر می توان استفاده کرد.

اصولا بدنه دستگاه های آسیاب عطاری از جنس استیل، آلومینیوم، گالوانیزه و کلا فلزات ضد رنگ  تولید می گردد تا دستگاه در برابر رطوبت و شستشوی مداوم مستحکم باشد و از دوام و طول عمر بالایی برخوردار گردد.

تیغه های تیز فولادی آسیاب عطاری قابلیت خرد کردن سخت ترین دانه ها مانند هسته خرما را دارند و براحتی از دستگاه جدا شده و قابل شستشو و تیز کردن می باشند.

موتور آسیاب عطاری از قدرت بالایی برخوردار است و هر چه ظرفیت و میزان بازدهی دستگاه افزایش می یابد، قدرت موتور نیز بیشتر می شود.

فروشگاه کابان تجهیز انواع آسیاب عطاری را در مدل های مختلف و تنوع بالا از بهترین برندها در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

 

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()