دستگاه یخ در بهشت سه مخزن

یکی از تجهیزات برودتی پرکاربرد در صنایع غذایی، دستگاه یخ در بهشت ساز می باشد که برای تبدیل آبمیوه های گوناگون به نوشیدنی یخی با بافت یکدست به نام یخ در بهشت طراحی و تولید می شود.

این دستگاه ها از یک یا چند مخزن برای ریختن آب، شکر و انواع شربت و آبمیوه ها و بخش خنک کننده تشکیل می گردند و بر اساس تعداد مخزن به دسته های تک مخزن، دو مخزن و سه مخزن تقسیم بندی می شوند که در ادامه، شرکت کابان تجهیز شما را با ویژگی ها و مشخصات دستگاه یخ در بهشت سه مخزن آشنا می سازد.

اولین ویژگی این مدلها همان دارا بودن سه عدد مخزن می باشد که امکان آماده نمودن سه نوع نوشیدنی با طعم و رنگ متفاوت را فراهم می کند و مسلما بازدهی بیشتری نسبت به دستگاه هایی با تعداد مخزن کمتر دارد. از اینرو برای استفاده در آبمیوه فروشی ها، بستنی فروشی ها، رستوران ها، مراکز تفریحی، تالارها، هتل ها و سایر کسب و کارهای پرتردد بسیار مناسب هستند.

مدلهای مختلف دستگاه یخ در بهشت سه مخزن از گنجایش های متنوعی برخوردار می باشند که البته با افزایش حجم و ظرفیت، بازدهی دستگاه نیز بیشتر می شود اما قیمت آن نیز بالاتر میرود.

جنس مخزن در تمام مدلهای دستگاه یخ در بهشت سه مخزن از پلی کربنات نشکن و شفاف می باشد که کیفیت بالایی دارد و بدون تاثیر گذاشتن در رنگ، طعم، بو و خواص مایعات، آنها را به یخ در بهشت تبدیل می کند.

علاوه بر اینها، دستگاه یخ در بهشت سه مخزن بسیار قدرتمند عمل می کند و یخ در بهشت های آماده شده را به مدت طولانی خنک و آماده نگه دارد و پس از اتمام کار، می توان مخزن و قطعات درون آنرا جدا کرده و شستشو داد که موجب رعایت اصول بهداشتی می گردد.   

برای خرید دستگاه یخ در بهشت سه مخزن با برندهای مطرح و باکیفیت می توانید از طریق سایت کابان تجهیز به صورت آنلاین اقدام نمایید.

 

دستگاه یخ در بهشت دو مخزن

این دستگاه همانگونه که از نامش مشخص است دارای دو مخزن برای ریختن مایعات می باشد و دو نوع یخ در بهشت با طعم متفاوت آماده می کند. هر دو مخزن از عملکرد جداگانه ای برخوردار هستند و می توانند آبمیوه ها و شربتهایی با طعم های مختلف را به صورت یخ در بهشت درآورده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

مخزن های دستگاه یخ در بهشت دو مخزن  معمولا از پلی کربنات شفاف ساخته می شوند تا بتوان به راحتی محتویات رنگارنگ داخل آن را در معرض دید قرار داد که همین امر موجب جذب مشتریان می گردد. از سوی دیگر، به دلیل استفاده از پلی کربنات در ساخت مخزن، این دستگاه ها در برابر رطوبت، زنگ زدگی، شکستگی و پوسیدگی بسیار مقاوم هستند.

یکی دیگر از ویژگیهای مخزن دستگاه یخ در بهشت دو مخزن این است که دچار هیچگونه واکنشی با آبمیوه و یا شربت و سایر محتویات نمی گردد و بدون اینکه در رنگ و طعم آنها تغییری دهد، یخ در بهشت های متنوع را تولید می کند.

با توجه به اینکه از یک طرف، دستگاه یخ در بهشت دو مخزن ، سیستمی تمام اتوماتیک است و تمامی فرایند آماده سازی یخ دربهشت بدون دخالت دست صورت می گیرد و از طرف دیگر امکان جدا کردن مخزن و شستشوی آن به آسانی امکانپذیر است، بنابراین نوشیدنی آماده شده بسیار بهداشتی می باشد.    

کارشناسان کابان تجهیز ، استفاده از دستگاه یخ در بهشت دو مخزن را به آبمیوه و بستنی فروشی ها، کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها، فست فودها و مراکز تجاری پیشنهاد می کنند.

برای کسب اطلاع بهتر و دقیق تر از مشخصات مدلهای مختلف دستگاه یخ در بهشت دو مخزن و قیمت آنها میتوانید با مشاوران شرکت کابان تجهیز تماس حاصل کنید.

 

آشنایی با دستگاه یخ در بهشت تک مخزن

یخ در بهشت از جمله نوشیدنی های خنک و خوش طعم و خوش رنگ است که طرفداران زیادی دارد و با گرم شدن هوا می توان دستگاه های یخ در بهشت ساز را در اغلب آبمیوه فروشی ها و بستنی فروشی ها مشاهده کرد که با رنگهای متنوع خودنمایی می کنند. این دستگاه ها انواع آبمیوه و شربت در طعم های گوناگون را با آب و شکر مخلوط کرده و طی فرایندی به یخ تبدیل می کنند.

دستگاه یخ در بهشت تک مخزن  همانگونه که از نامش مشخص است دارای یک مخزن می باشد و می تواند فقط یک نوع نوشیدنی را آماده کند. بنابراین نسبت به مدلهای دارای دو یا سه مخزن، بازدهی کمتری دارد و برای استفاده در مکانهایی که فضای بزرگی ندارند، مناسب و کاربردی می باشد.

دستگاه یخ در بهشت تک مخزن از دو قسمت اصلی مخزن و بخش سردکننده تشکیل می گردد که مخزن در قسمت بالایی دستگاه واقع شده و انواع شربت و آبمیوه درون آن ریخته می شوند و قسمت سرد کننده که زیر مخزن قرار دارد شامل موتور و کمپرسور می شود که فرایند تبدیل مایعات به یخ را انجام می دهد.

البته بر روی مخزن دستگاه یخ در بهشت تک مخزن شیر خروجی تعبیه گردیده که برای ریختن نوشیدنی داخل لیوان کاربرد دارد.

مخزن این دستگاه ها با ظرفیتهای مختلف تولید می گردد که بسته به حجم کار می توان مدلی با ظرفیت مناسب را خریداری کرد.

جنس بدنه دستگاه یخ در بهشت تک مخزن از ورق های استیل ضد زنگ می باشد که به دلیل مقاومت بالا در برابر ترکیبات شیمیایی و ضربه و فشار بهترین متریال به شمار میرود. اما برای ساخت مخزن معمولا از پلی کربنات نشکن استفاده می گردد که به دلیل شفاف بودن مشاهده محتویات درون دستگاه را امکانپذیر می سازد.

در صورتیکه اطلاعات کافی برای انتخاب دستگاه یخ در بهشت تک مخزن ندارید، با کارشناسان شرکت کابان تجهیز  تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

 

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 254
نمایش همه
علاقه مندی ها ()