دستگاه مرغ خرد کن براکس

امروزه که اکثر کارها در مدت زمان کوتاهی توسط تجهیزات برقی انجام می شود، تمیز کردن و خرد کردن مرغ نیز کاری نیست که کسی علاقه داشته باشد آنرا در خانه انجام دهد و افراد ترجیح می دهند مرغ را به صورت تکه تکه شده خریداری کنند.

دستگاه مرغ خردکن براکس که در داخل کشورمان توسط صنایع غذایی براکس تولید می گردد، به همین منظور یعنی تکه تکه کردن لاشه انواع پرندگان مخصوصا مرغ و بوقلمون مورد استفاده قرار می گیرد.

تیغه مقاوم و بران دستگاه مرغ خرد کن براکس با چرخش سریع می تواند استخوان پرندگان را بدون خرد کردن یا شکستن به تکه های مساوی برش بزند.

با استفاده از دستگاه مرغ خرد کن براکس در مرغ فروشی ها، کشتارگاه ها، مراکز تهیه و توزیع مرغ و قصابی ها می توان براحتی مرغ تکه تکه شده را بدون اینکه بافت آن آسیب دیده باشد در اختیار مصرف کنندگان قرار داد.  

جنس بدنه دستگاه مرغ خرد کن براکس تماما از استیل مرغوب و ضدزنگ ساخته می شود که شستشو و نظافت مدام دستگاه را بدون نگرانی از زنگ زدگی و پوسیدگی امکانپذیر می سازد. تیغه استیل نیز از این امر مستثنی نیست و با مقاومت بالا در برابر خط و خش و آب و رطوبت دارای دوام و طول عمر بالایی می باشد و می تواند استخوانهای بسیار سخت را نیز برش دهد.

دستگاه مرغ خرد کن براکس با دارا بودن محافظ تیغه، سوئیچ ایمنی قطع کننده برق و درجه حفاظتی IP55 دستگاهی ایمن و حرفه ای بشمار میرود.

موتور قدرتمند دستگاه مرغ خرد کن براکس توسط شرکت موتوژن در داخل کشورمان تولید می گردد و با توان 3.4 اسب بخار قابلیت کارکرد بی وقفه را دارد.

فروشگاه کابان تجهیز ، با فروش اینترنتی دستگاه مرغ خرد کن براکس کار شما خریداران محترم را راحت کرده و فقط با چند کلیک ساده می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت درب منزلتان تحویل بگیرید.

دستگاه مرغ خرد کن زیما

دستگاه مرغ خرد کن زیما ، محصولی ایرانی می باشد که به منظور خرد کردن گوشت پرندگانی مانند مرغ، بوقلمون، شتر مرغ و غیره به قطعاتی ریز طراحی و تولید می گردد.  این دستگاه در راستای بهبود و سرعت بخشیدن به فرایند آماده سازی مواد گوشتی در مرغداری ها، رستوران ها، فست فودها، مراکز بسته بندی و عرضه گوشت پرندگان، قصابی ها و مرغ فروشی ها بکار برده می شود.

 دستگاه مرغ خرد کن زیما  به شکل رومیزی طراحی می گردد و با دارا بودن ابعاد کوچک فضای زیادی را در آشپزخانه های صنعتی اشغال نمی کند.

بدنه دستگاه مرغ خرد کن زیما به دلیل پوشیده شدن با رنگ استاتیک، از تمام اصول بهداشتی پیروی می کند و البته ضامن عمر طولانی و دوام بالای دستگاه نیز می باشد.

طول تیغه این دستگاه 20 سانتیمتر و ضخامت آن 2 میلیمتر است و به دلیل ساخته شدن از جنس استنلس استیل، دچار زنگ زدگی نمی شود و براحتی می توان آنرا شستشو داد. به منظور حفظ ایمنی کاربران بر روی تیغه دستگاه مرغ خرد کن زیما ، حفاظی از جنس فلکسی قرار گرفته تا از برخورد دست با تیغه جلوگیری گردد. این حفاظ نیز مانند تیغه قابل جدا شدن و شست و شو می باشد.

یکی از مزایای دستگاه مرغ خرد کن زیما ، مجهز شدن موتور به سنسور دما است که به شکل اتوماتیک افزایش دمای موتور را تشخیص می دهد و مانع آسیب رسیدن به دستگاه می گردد.

موتور این دستگاه توسط شرکت موتوژن ایران ساخته می شود که به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده الکتروموتور در خاورمیانه مطرح می باشد و قدرت آن 1.87 اسب بخار معادل 1400 وات است.  

جهت خرید دستگاه مرغ خرد کن زیما می توانید از طریق سایت کابان تجهیز به صورت اینترنتی اقدام نمایید تا در سریعترین زمان ممکن به آدرس مورد نظرتان ارسال گردد.

کاربرد دستگاه مرغ خرد کن

یکی از دستگاه های مدرن در صنایع غذایی و مورد استفاده در آشپزخانه های صنعتی، دستگاه مرغ خرد کن می باشد، همانطور که از نام آن می توان حدس زد به منظور تکه تکه کردن مرغ و سایر طیور به قطعات کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه مرغ خرد کن  جایگزین چاقو و ساتور گردیده و با عملکرد اتوماتیک بدون نیاز به دخالت دست می تواند گوشت پرندگانی از قبیل مرغ، اردک، شترمرغ، بلدرچین و ... را به تکه هایی در اندازه های دلخواه (چهار، هشت و دوازده قطعه) برش بزند. این برشها یک اندازه هستند و هنگام برش هیچ آسیبی به بافت آنها وارد نمی آید، از طرف دیگر به علت دور بالای دستگاه مرغ خرد کن ، در عرض چند دقیقه، فرایند برش انجام می گیرد، از اینرو هم بر سرعت کار افزوده می گردد و هم اینکه در انرژی صرفه جویی می شود.

با قرار دادن قاب محافظ بر روی تیغه این دستگاه ها، از برخورد دست با تیغه جلوگیری می شود و ایمنی کاربران افزایش می یابد.

تیغه تیز و برنده دستگاه مرغ خرد کن از نوع دیسکی و از جنس استنلس استیل ساخته می شود که هم در برابر رطوبت حاصل از گوشت زنگ نمی زند و هم اینکه به مرور زمان پوسیده نمی شود و بر طعم و خواص گوشت پرندگان کوچکترین تاثیری نمی گذارد.

قابل شستشو بودن بدنه و تیغه در دستگاه مرغ خرد کن ، موجب افزایش اصول بهداشتی در آنها می گردد.

انواع دستگاه مرغ خرد کن با ابعاد کوچک و وزن کم تولید می گردند و می توان آنها را براحتی جابجا کرده و در هر مکانی قرار داد، در واقع مشکل جا برای این دستگاه ها وجود ندارد.  

فروشگاه کابان تجهیز استفاده از دستگاه مرغ خرد کن را به سوپر پروتئینی ها، مرغ فروشی ها، رستوران ها، فست فودها، مراکز تهیه و توزیع غذا و فروشگاه های زنجیره ای توصیه می کند.

 

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 221
نمایش همه
علاقه مندی ها ()