میکسر دستی فیمار

میکسر دستی فیمار ساخت ایتالیا، دستگاهی کوچک و کاربردی می باشد که مصرف نیمه صنعتی و صنعتی دارد و برای مخلوط کردن، هم زدن، له کردن، پوره کردن و خرد کردن انواع مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه که هنگام کار در دست گرفته می شود از یک دسته آرگونومیک برخوردار است تا کار کردن در ساعتهای طولانی برای اپراتورها خسته کننده نباشد و قابلیت حمل کردن دستگاه نیز آسانتر شود.

کار کردن با میکسر دستی فیمار بسیار آسان است، کافیست که تیغه در مواد غذایی غوطه ور شود که با چرخش آن فرایند هم زدن به صورت یکنواخت انجام می گیرد.

مخلوط کردن انواع مواد غذایی نظیر تخم مرغ، کره و شیر، پوره کردن موادی مانند سیب زمینی و هویج، خرد کردن سبزیجات، تهیه خمیر و تهیه سوپ تنها بخشی از وظایف میکسر دستی فیمار می باشند که آنرا برای استفاده در قنادی ها، رستوران ها، هتل ها، کار گاه های طبخ نان و شیرینی به گزینه مناسبی تبدیل نموده اند.

تیغه میکسر دستی فیمار از فولاد ضدزنگ (استنلس استیل) ساخته شده است تا در تماس مستقیم با مواد غذایی دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نشود. بدنه این دستگاه از پلاستیک فشرده می باشد که هم مقاومت بالایی در برابر ضربات احتمالی دارد و هم اینکه وزن زیادی ندارد.

میکسر دستی فیمار با بهره گیری از برق شهری تک فاز کار می کند و با قدرت بالایی که دارد در برخی مدلها قادر است تا حجم 60 لیتر را در هر بار استفاده هم بزند.

شرکت کابان تجهیز با فروش اینترنتی مدلهای مختلف میکسر دستی فیمار این امکان را فراهم نموده تا در هر جای این سرزمین که باشید به سادگی وارد سایت شوید و سفارش خود را قطعی کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به دست شما عزیزان برسد.

آشنایی با میکسر دستی فاما 

یکی از شناخته شده ترین برندها در عرصه تولید ماشین آلات صنایع غذایی، شرکت ایتالیایی فاما است که محصولاتش به سراسر جهان صادر می شود. میکسر دستی فاما از دستگاه های این شرکت قدرتمند است که توسط شرکت براکس وارد کشورمان می گردد و به نام همزن دستی فاما نیز شناخته می شود.

با استفاده از میکسر دستی فاما که در دو مدل تک کاره و چند کاره تولید می گردد، می توان کارهای مختلفی نظیر کوبیدن، له کردن، مخلوط کردن و هم زدن را انجام داد که جوابگوی کار مراکزی نظیر بستنی فروشی ها، قنادی ها و شیرینی فروشی ها، رستوران ها، کافه ها و هتل ها می باشد.   

میکسر دستی فاما از دو قسمت اصلی بدنه و تیغه تشکیل شده که تیغه به شکل پیچی با بدنه متصل است. این دستگاه از ابعاد کوچک و طراحی خوش فرم و آرگونومیک برخوردار است تا پس از ساعتها کار، اپراتور دچار خستگی نگردد و فضای زیادی نیز اشغال نمی کند.  

بدنه میکسر دستی فاما از جنس پلاستیک مقاوم و مواد پلیمری ساخته شده است که وزن زیادی ندارد و در عین حال بسیار مستحکم است. تیغه های دستگاه به دلیل تماس با مواد غذایی از استیل ضدزنگ ساخته شده اند تا هم تمیز کردن آنها آسان باشد و هم اینکه در مواجه با آب و رطوبت دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نشوند. 

موتور قدرتمند میکسر دستی فاما با داشتن سیستم تهویه، امکان کار در ساعتهای متوالی را میسر می سازد بدون اینکه داغ کند و حتی با افزایش حرارت موتور، می تواند کار دستگاه را متوقف سازد.

مدلهای چندکاره میکسر دستی فاما دارای تیغه های متنوع با اندازه های مختلف هستند و از قابلیت تنظیم سرعت در چند حالت برخوردار می باشند.   

جهت بررسی بیشتر مشخصات فنی هر یک از مدلهای میکسر دستی فاما می توانید به سایت شرکت کابان تجهیز مراجعه نمایید.

بررسی کاربرد میکسر دستی

میکسر دستی یکی از لوازم آشپزخانه های خانگی و صنعتی می باشد که با نیروی برق کار می کند و برای مخلوط کردن یا هم زدن مواد غذایی مختلف و یکنواخت کردن آنها، تولید می گردد. این دستگاه به دلیل اینکه هنگام استفاده باید در دست گرفته شود به نام میکسر دستی شناخته می شود. 

وزن کم، ابعاد کوچک و طراحی آرگونومیک اولین ویژگیهای قابل مشاهده این دستگاه کاربردی می باشند که امکان استفاده از آنرا در ساعتهای طولانی و جابجایی آسان میسر می سازند.  

میکسر دستی از ساختار بسیار ساده ای برخوردار است و از دو قسمت اصلی بدنه و تیغه تشکیل شده که جدا کردن تیغه جهت شستشو به آسانی صورت میگیرد. کار با این دستگاه بسیار ساده است و فقط با فرو کردن تیغه ها درون ماده غذایی، فرایند هم زدن انجام می گیرد.

میکسر دستی یکی از پرمصرف ترین وسیله ها در شیرینی پزی و قنادی برای هم زدن مواد خمیر بشمار می رود که به آسانی می تواند مواد غذایی مانند تخم مرغ و خامه را به صورت یکنواخت هم زده و بافتی یکدست را آماده کند.

تیغه میکسر دستی از استیل ضدزنگ ساخته می شود که هنگام تماس با مواد غذایی واکنشی ندارد و نه تنها دچار پوسیدگی و خوردگی نمی شود بلکه در خواص و رنگ و طعم مواد خوراکی تاثیری نمی گذارد.

بدنه میکسر دستی معمولا از پلاستیک فشرده مقاوم ساخته می شود تا وزن زیادی نداشته باشد و همچنین در مقابل ضربات فیزیکی و رطوبت از استحکام کافی برخوردار باشد.

برخی مدلهای صنعتی میکسر دستی با مجهز شدن به تیغه های متنوع به دستگاه هایی چند کاره تبدیل شده اند که امکانات بیشتری نسبت به نمونه های تک کاره دارند.   

برای انتخاب و خرید میکسر دستی مناسب ، می توانید مدلهای مختلف با برندهای معتبر را در سایت کابان تجهیز مورد بررسی قرار دهید و با در نظر گرفتن نیازها و بودجه اقدام به خرید نمایید.

 

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()