گوشت کوب برقی فیمار

کمپانی فیمار یکی از معتبرترین برندها در صنایع غذایی می باشد که در کشور ایتالیا واقع گردیده و محصولات خود را به سراسر دنیا صادر می کند. یکی از تولیدات این شرکت مطرح، گوشت کوب برقی است که در عرض چند ثانیه می تواند انواع مواد غذایی را به شکل پوره دربیاورد.

گوشت کوب برقی فیمار دستگاهی نیمه صنعتی و صنعتی بشمار میرود که در رستوران ها، فست فودها، هتل ها، شیرینی پزی ها و غیره برای خرد کردن، له کردن و کوبیدن گوشت و سایر مواد خوراکی جهت تهیه غذاهای مختلف نظیر سوپ کاربرد دارد.

طراحی آرگونومیک دسته، کار با گوشت کوب برقی فیمار را راحت نموده و اپراتور پس از ساعتهای طولانی دچار خستگی نمی شود. از طرف دیگر، سایز مناسب و وزن کم، جابجایی و حمل این دستگاه را آسان نموده است.

تیغه‌های گوشت کوب برقی فیمار از جنس فولاد ضد زنگ می‌باشند که به صورت پیچی از بدنه جدا می شوند و در مقابل آسیبهایی نظیر خط و خش، ضربه، پوسیدگی، رطوبت و آب مقاوم هستند. در ضمن تیغه به گونه ای طراحی شده تا از پاشیدن مواد به بیرون ظرف جلوگیری گردد.  

بدنه تمامی مدلهای این دستگاه از جنس پلاستیک فشرده به رنگ سبز می باشد که در مقابل بسیاری از عوامل محیطی و ترکیبات شیمیایی مقاومت بالایی دارد.

تعدادی از مدلهای گوشت کوب برقی فیمار با یک سرعت ثابت کار می کنند اما در برخی دیگر با توجه به غلظت ماده غذایی، سرعت موتور در چند حالت قابل تنظیم است.

گوشت کوب برقی فیمار جهت تامین انرژی از برق تک فاز شهری استفاده می کند.

در صورت تمایل به خرید گوشت کوب برقی فیمار ، می‌توانید از طریق سایت کابان تجهیز اقدام کنید و پس از مطالعه مشخصات فنی و سایر اطلاعات لازم مربوط به همه مدلها، دستگاه مناسب را انتخاب و سفارش گذاری نمایید.   

معرفی گوشت کوب برقی

یکی از تجهیزات آشپزخانه های صنعتی که با وجود ابعاد کوچک، کاربردهای متنوعی دارد، گوشت کوب برقی است. وظیفه اصلی  گوشت کوب برقی ، له کردن یا کوبیدن مواد غذایی مانند گوشت، نخود، سیب زمینی و غیره می باشد، اما در مدلهای چند کاره می تواند جایگزین دستگاه های مخلوط کن، همزن، رنده، آسیاب و غیره نیز گردد.

گوشت کوب برقی از یک بدنه و تیغه بلند تشکیل گردیده که با نیروی برق کار می کند اما باید در دست گرفته شود و تیغه آن داخل ظرف حاوی مواد غذایی قرار بگیرد تا فرایند کوبیدن و مخلوط کردن انجام شود. برای شروع به کار، این دستگاه به‌ سرعت و بدون انجام تنظیمات پیچیده آماده می گردد و با نگه داشتن انگشت روی دکمه، تیغه شروع به چرخیدن می کند و پس از اتمام کار نیز تیغه به راحتی و به شکل پیچی از بدنه جدا می شود.

انواع گوشت کوب برقی به دسته های تک کاره و چند کاره تقسیم بندی می گردد که نمونه های تک کاره فقط برای کوبیدن و مخلوط کردن مواد غذایی پخته مانند گوشت و لوبیا استفاده می شوند اما با استفاده از مدل های چندکاره کارهای مختلفی را می توان انجام داد نظیر گرفتن آبمیوه مانند آب طالبی، خرد کردن مواد غذایی مانند پیاز، پوره کردن مواد مختلفی مانند سیب زمینی، له کردن غذاهایی مثل حلیم و خرد کردن یخ که تنها بخشی از کارایی های این دستگاه ها می باشند.  

قدرت موتور اغلب مدلهای گوشت کوب برقی صنعتی بیش از 250 وات است تا بتواند مواد غذایی سخت را نیز خرد کند.

کارشناسان کابان تجهیز به شما پیشنهاد می دهند اگر برای شیرینی پزی‌، بستنی فروشی، رستوران، کافه، هتل‌ و فست فود دنبال یک دستگاه دم دستی کاربردی، سبک و همه کاره هستید، گوشت کوب برقی خریداری نمایید.

با مراجعه به سایت کابان تجهیز می توانید مدلهای مختلف این دستگاه را مورد مقایسه قرار دهید و سپس اقدام به خرید نمایید.  

گوشت کوب برقی فاما

یکی از دستگاه های چند کاره در آشپزخانه های صنعتی گوشت کوب برقی است که برای له کردن و مخلوط کردن مواد غذایی مختلف استفاده می شود. از باکیفیت ترین و پرفروشترین این تجهیزات نیمه صنعتی و صنعتی می توان به گوشت کوب برقی فاما اشاره نمود که ساخت کشور ایتالیا است و با استفاده از آن انجام بسیاری از کارها آسان‌تر و سریعتر می شود.  

گوشت کوب برقی فاما دارای بدنه پلاستیکی بسیار مقاومی می باشد و به دلیل اینکه جهت استفاده در دست گرفته می شود، سبک و کم وزن طراحی شده است. طراحی دسته ارگونومیک هم کار با این دستگاه حرفه ای را راحتتر کرده و خستگی دست را به دنبال ندارد و هم دسترسی به تمام کلیدهای روی دستگاه را امکانپذیر می سازد.  

تیغه های گوشت کوب برقی فاما از جنس استیل با مقاومت بالا طراحی می گردند که قادر هستند حجم زیادی از گوشت و مواد غذایی را کوبیده و مخلوط کنند. شستشوی آسان تیغه هم موجب افزایش نکات بهداشتی و هم کارایی طولانی مدت و افزایش طول عمر دستگاه می گردد.

از دیگر مزایا و ویژگیهای گوشت کوب برقی فاما می توان به تنظیم سرعت موتور در چند حالت، صدای پایین در هنگام کار، مجهز بودن به نمایشگر سرعت، مجهز بودن به سیستم پایداری قدرت و منبع برق تک فاز اشاره کرد.

موتور گوشت کوب برقی فاما از سیستم تهویه بهره می برد که از بالا رفتن دمای موتور و داغ کردن دستگاه جلوگیری می کند، در نتیجه به راحتی می توان ساعتهای بی وقفه از آن استفاده کرد.   

قیمت گوشت کوب برقی فاما به دلیل کیفیت بالایی که دارد، نسبت به سایر مدلها و برندها بالاتر می باشد اما یکی از بهترین گزینه هایی است که توانایی کار تا سالیان سال را دارد. برای آگاهی از مشخصات فنی هر یک از مدلهای این دستگاه ایتالیایی می توانید به سایت کابان تجهیز مراجعه نمایید.

 

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()