همزن برقی چیست و چه کاربردی دارد

همزن برقی یکی از دستگاه هایی ست که هم مصارف خانگی دارد و هم در محیط های نیمه صنعتی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. وظیفه اصلی این دستگاه مخلوط کردن و هم زدن مواد غذایی مختلف و آماده کردن آنها برای پخت می باشد. البته با تغییر تیغه، همزن برقی به دستگاهی چند منظوره تبدیل می شود که در رستورن ها، فست فودها، شیرینی پزی ها، قنادی ها، کافه ها و هتل ها کاربرد دارد.

همزن برقی بر اساس نوع عملکرد به دو گروه زیر دسته بندی می گردد: 

همزن برقی دستی : انواع ساده همزنها که برای استفاده باید در دست گرفته شوند و ساختار ساده ای نیز دارند و فقط با فرو بردن تیغه در مواد غذایی روند کار انجام می گیرد. از همزن برقی با کاربرد دستی معمولا در حلیم پزی، شیرینی پزی، ماست بندی، هم‌زدن انواع شربت، رب و عرقیجات گیاهی می توان استفاده نمود. این دستگاه ها سایز کوچکی دارند و در برخی مدلها با تغییر سری به دستگاهی چند کاره تبدیل می شوند.  

همزن برقی کاسه دار: این دستگاه ها به شکل کاملا اتوماتیک کار می کنند و دارای کاسه ای می باشند که با ریختن مواد غذایی درون کاسه و روشن کردن دستگاه ، همزن ها که بر روی پایه ای قرا دارند به درون کاسه فرو رفته و کار مخلوط کردن و هم زدن را با سرعتهای قابل تنظیم انجام می دهند. این همزنها بر اساس گنجایش کاسه، در اندازه های متفاوتی به بازار ارائه می شوند.  

 

تیغه های همزن برقی و کلا قطعاتی که با مواد غذایی در تماس هستند از مرغوبترین استیل ضدزنگ ساخته می شوند تا دچار فعل و انفعالات شیمیایی نشوند و تغییری در خواص و رنگ و بوی مواد ایجاد نکنند و پس از هر بار استفاده بتوان آنها را شست و تمیز کرد بدون اینکه فرسوده و پوسیده شوند.

اگر برای انتخاب نوع مناسب همزن برقی نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید می توانید با کارشناسان مجموعه کابان تجهیز تماس بگیرید.

کاربرد همزن دستی فیمار

همزن دستی فیمار محصول کشور ایتالیا از مخلوط کن های حرفه ای به شمار می رود که بر عکس ساختار ساده دارای کاربردهای بسیاری در آشپزخانه صنعتی و شیرینی پزی ها می باشد.

این دستگاه گزینه ای ایده آل برای هم زدن و مخلوط کردن انواع مواد غذایی غلیظ به حساب می آید و معمولا برای تهیه خمیر، خامه، سوپ، انواع سس (مایونز، گوجه فرنگی، پستو)، پوره سبزیجات و غیره در رستوران ها، فست فودها، شیرینی پزی ها، بستنی فروش ها، کافه ها، هتل ها و فروشگاه های نان فانتزی مورد استفاده قرار می گیرد. همزن دستی فیمار فضای زیادی اشغال نمی کند و وزن زیادی ندارد و می تواند با سرعت بالا موادی یکدست را آماده مصرف کند.

در ساخت میله های همزن که داخل مواد غذایی قرار می گیرند و وظیفه له و مخلوط کردن را برعهده دارند از استنلس استیل استفاده می شود که مقاومت و استحکام بالایی در برابر ‌زنگ زدن، فرسودگی، خوردگی و دماهای بالا دارد. این آلیاژ کوچکترین واکنش را با مواد خوراکی نشان نمی دهد و هیچ گونه تغییری در بو، رنگ و مزه آنها ایجاد نمی کند.

تیغه های همزن دستی فیمار به صورت پیچی با بدنه متصل هستند که جدا کردن و شستشوی آنرا امکانپذیر می سازند تا تمامی نکات بهداشتی رعایت گردد. در ضمن تیغه ها به گونه ای طراحی شده اند که از شتک زدن مواد به بیرون ظرف جلوگیری می گردد.

در برخی مدلها با تعبیه پیچ تنظیم سرعت، دقیقا بالای دسته نگهدارنده دستگاه، امکان تغییر سرعت فراهم گردیده است.

همزن دستی فیمار با برق تک فاز به راحتی کار میکند و کار کردن با آن هیچگونه پیچیدگی ندارد و فقط باید در دست گرفته شود و میله همزن داخل ظرف مواد غذایی قرار بگیرد.

برای آشنایی بیشتر با مشخصات و قابلیتهای همزن دستی فیمار می توانید با کارشناسان کابان تجهیز تماس بگیرید و یا از سایت فروشگاه دیدن کنید.

 

آشنایی با همزن دستی فاما و کاربرد آن

همزن دستی فاما تولید ایتالیا یکی از متنوع ترین و باکیفیت ترین میکسرهای موجود در بازار است که دارای مصارف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی می باشد و می تواند در کسری از دقیقه مواد مختلف غذایی را به شکل یکنواخت مخلوط کند.

به این دستگاه برقی به واسطه اینکه برای استفاده باید در دست گرفته شود، همزن دستی گفته می شود و از بدنه ای آرگونومیک برخوردار است تا کاربران بدون احساس خستگی بتوانند ساعتها با آن کار کنند.  

بدنه همزن دستی فاما از مرغوبترین پلاستیک و مواد پلیمری ساخته می شود و تیغه یا همان مخلوط کن از فولاد ضد زنگ است که به شکل پیچی به بدنه متصل است و برای هم زدن در داخل مواد غذایی غوطه ور می شود. همزن ها با طول های متفاوت200 تا 600 میلیمتر موجود هستند که به راحتی می توان آنها را از دستگاه جدا کرده و پس از هر بار استفاده شستشو داد.      

همزن دستی فاما را می توان به دو دسته با سرعت ثابت و سرعت متغیر تقسیم بندی نمود یعنی اینکه در برخی نمونه ها تیغه فقط با یک سرعت مواد غذایی را هم می زند اما در نمونه های دیگر معمولا سرعت چرخش تیغه بر حسب نیاز قابل تغییر است.

مجهز بودن همزن دستی فاما به سیستمSRS ، موجب پایداری سرعت و قدرت اتوماتیک می‌شود که تأثیر مستقیم در بهبود عملکرد دستگاه دارد.

در ضمن با تعبیه سیستم تهویه در موتور، کار کردن با همزن دستی فاما بدون وقفه امکانپذیر می گردد بدون اینکه موتور داغ کند.

فروشگاه کابان تجهیز با فروش حضوری و اینترنتی انواع همزن دستی فاما ، تلاش دارد تا رضایت شما مصرف کنندگان عزیز را کسب کند. مراجعه به سایت مجموعه امکان مطالعه مشخصات هر دستگاه را فراهم نموده و قیمت به روز را در اختیارتان قرار می دهد.

 

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()