ویدئو پروژکتور مدل T38 یکی دیگر از جمله دستگاه های پروژکتوری است که می توانید تنها در از طریق مرکز عرضه کنندۀ آن با قیمت مناسب خریداری نمائید. بدون شک متناسب با فضایی که در اختیار دارید، می توانید از مزایای این دستگاه پروژکتور به بهترین شکل ممکن بهره مند گردید. یک سری فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور مدل T38  وجود دارد که می توان به مدت زمان طول عمر دستگاه و همچنین میزان وضوح تصویر نمایشگر و ابعاد آن اشاره نمود. ضمن آنکه سایز و وزن دستگاه پروژکتور در انتخاب آن مؤثر خواهد بود چون امکان جابجایی آن را تسهیل می نماید.فروشگاه نیزار کالا به عنوان تولید کنندۀ دستگاه های پروژکتور، توانسته اند موفق به تولید این مدل گردند.

خرید ویدئو پروژکتور T38

اگر در تلاش برای خرید این دستگاه ویدئو پروژکتور هستید، دانستن مشخصات فنی ویدئو پروژکتور مدل T38 نقش بسزایی در انتخاب شما خواهد داشت. این دستگاه پروژکتور تجهیز به قطعات لامپ و لنز LEDهستند. این دستگاه دارای قابلیت زوم کردن است و از جمله مینی ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار به شمار می رود چون دارای وزن سبک بوده و قابلیت جا به جایی آسان برای آن تعریف شده است.

نیاز به ذکر است که هنگام خرید ویدئو پروژکتور فاکتورهای مهمی منجمله : ابعاد پرده نمایشگر، وضوح تصویر، نوع پورت ها و قابلیت پشتیبانی پروژکتور تا محل قراردهی صفحۀ نمایشگردر نظر گرفته شود. با این تفاسیر می توانید از مزایای ویدئو پروژکتور مدل T38برای پخش تصاویر در ابعاد بزرگ در فضای مدارس، سالن های اجتماعات، دانشگاه ها و همچنین فراهم نمودن سینمای خانگی استفاده نمائید. بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف به سهولت می توانید از قابلیت های مینی ویدئو پروژکتور مدل T38 بهره مند گردید.

جهت سفارش اینترنتی خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 و ویدئو پروژکتور می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 

    فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 292
نمایش همه
علاقه مندی ها ()