ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه هایی است که جهت نمایش داده های تصویری مورد استفاده قرار گرفته می شود. به طور کلی دستگاه  ویدئو پروژکتور یکی از تجهیزات اصلی است که به عنوان یکی از سیستم های پخش تصویر در سالن های همایش، اماکن تجاری، فضاهای آموزشی و همچنین منازل به کار برده می شود. از این رو دارای محبوبیت ویژه میان افراد می باشد.

سفارش اینترنتی ویدئو پروژکتور پرتابل

در ابتدای طراحی دستگاه ویدئو پروژکتور، وزن و ابعاد آنها زیاد بود و به نوعی جا به جایی آنها برای افراد کار دشواری بود ولی با گذشت زمان با استفاده از تکنولوژی روز دنیا توانسته اند موفق به ساخت انواع ویدئو پروژکتور شوند. فروشگاه نیزار کالا از جمله مراکزی است که به عنوان تولید کننده و عرضه کنندۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور توانسته در تهران فعالیت خود را آغاز نماید.

در نتیجه اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید ویدئو پروژکتور برای اتاق کنفرانس، اتاق مذاکرات، سالن های اجتماعات، مدارس، دانشگاه ها و یا منزل را دارید. به سهولت می توانید از میان تنوع بالای دستگاه های ویدئو پروژکتور اقدام به خرید این دستگاه پرکاربرد نمائید. امروزه تولید و فروش ویدئو پروژکتور LED بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است چون توانسته اند با کاهش سایز دستگاه، همچنان ویژگی های یک دستگاه ویدئو پروژکتور با کیفیت را حفظ نمایند.

از ویژگی های مهم این نوع ویدئو پروژکتور می توان به ابعاد کوچک، وزن سبک، لامپ و لنز LED، قابلیت پخش تصاویر فول اچ دی، قابلیت زوم کردن و تصحیح زاویه، قابلیت ارتباط بدون کابل از طریق امواج WIFI اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف و مساحتی که دارند، می توانید نسبت به مدل و قابلیت های ویدئو پروژکتور مورد نظر تصمیم بگیرید. جهت سفارش ویدئو پروژکتور ارزان و با کیفیت مانند خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و ثبت سفارش نمائید.

    فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 350
نمایش همه
علاقه مندی ها ()