خرید چاقو به عنوان یکی از ملزوماتی اساسی در امور گردشگری و کوهنوردی صورت می گیرد. در این مقاله شما را با برخی از نکات مهم خرید چاقو آشنا می سازیم تا در صورت لزوم بتوانید در موقعیت های مختلف، مناسب ترین چاقو را تهیه نمائید. بدیهی است که خرید چاقو جیبی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود چون کاربری آن برای افراد کار آسانی است. با استفاده چاقو، در مدت زمان کوتاهی می توان غذا و یا برخی از مواد و متریال مختلف را تکه تکه کرد. مجموعه طبیعت نو به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات گردشگری، توانسته اند امکان خرید چاقو را در مدل و برندهای مختلف فراهم آورند.

خرید چاقو با برندهای معتبر

اگر خواستار خرید چاقو هستید، آشنایی داشتن نسبت به انواع چاقو و مصارفی که ممکن است داشته باشند، حائز اهمیت است و به شما کمک می کند که راحت تر بتوانید انتخاب و خرید خود را انجام دهید. به طور کلی می توان گفت که چاقو از وسایل پرکاربردی است که هنگام کمپ، طبیعت گردی و آشپزی مورد استفاده قرار گرفته می شود و امکان خرید چاقو در ابعاد و مدل های متنوع وجود دارد.

از موارد مهم و اساسی که هنگام خرید چاقو بایستی در نظر گرفته شود، می توان به جنس تیغه، داشتن تیغه فول تانگ، دسته ارگونومیک، وزن مناسب، ابعاد مناسب و باربند استاندارد، اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف، شرایط برای خرید مدل های متنوع چاقو فراهم می باشد.

خرید چاقو تاشو برای امور گردشگری بیشتر مشاهده می شود. از جمله برندهای معروف چاقو می توان به چاقو باک، چاقو کلد استیل، چاقو ویکتورینوکس، چاقو گربر و ... اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با مصارف و بودجه ای که در اختیار دارید، با اطمینان خاطر از اصل بودن، از طریق مجموعه طبیعت نو اقدام به خرید چراغ قوه و چاقو نمائید.

 مجموعۀ طبیعت نو 

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، روبروی پلاسکو سابق، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن: 33942210-021

09125491251

ساعت پاسخگویی : شنبه تا پنجشنبه ساعت 12 الی 20

این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد و تمامی محصولات حسب مورد دارای مدارک قانونی می باشند.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 241
نمایش همه
علاقه مندی ها ()