آیفون تصویری با بهره گیری از پیشرفت فناوری توانسته اند طراحی و تولید نمایند. بدین ترتیب تولید کنندگان دستگاه های آیفون توانستند با ارتقاء این دستگاه و افزودن مانیتور، امکان پخش تصویر شخص مقابل درب را فراهم می آورد. نسل جدید دستگاه های آیفون تصویری، باعث افزایش ضریب امنیت ساختمان ها با کاربری های مختلف گردیده است.

با گذشت زمان، تولید کنندگان توانستند با افزودن قابلیت های جدید و پیشرفته تر، امکان فروش  آیفون تصویری  را در مدل های متفاوت فراهم آورند. فروشگاه تکنما شاپ از نمایندگان معتبر در زمینۀ فروش دستگاه های آیفون تصویری در بازار شناخته می شود که بر حسب نیاز مشتریان، انواع آیفون تصویری با قابلیت های پیشرفته را فراهم نموده اند.

خرید آیفون تصویری دیجیتالی

در این بخش شما را با انواع آیفون تصویری آشنا می سازیم که شامل امکانات متفاوت نسبت به یکدیگر هستند. در این صورت شما متناسب با نیازی که دارید، می توانید بهترین آیفون تصویری را برای ساختمان مسکونی، اداری و یا تجاری خریداری نمائید. به طور کلی دسته بندی آیفون تصویری به صورت آنالوگ و دیجیتال است.

مقصود از آیفون تصویری آنالوگ، این است که پنل بیرونی آن، به ازای هر واحد دارای یک دکمۀ مجزا می باشد و عمدتاً در ساختمان ها و آپارتمان های نسبتاً بزرگ نیز مورد استفاده قرار می گرفت ولی در بلند مدت، ساکنین ساختمان را دچار مشکل می نمود چون تداخل زنگ و تصویر را برای آنان فراهم می نمود.

لیکن آیفون تصویری دیجیتال به دلیل داشتن تکنولوژی پیشرفته تر، دارای یک پنل خروجی است که به ازار هر واحد توانسته اند ماژول شماره گیری کد واحد استفاده نمایند و به نوعی همانند شماره گیری تلفن، شما تنها شماره واحد را انتخاب نموده و سپس دکمه زنگ را فشار می دهید. جهت سفارش خرید ایفون تصویری تکنما  می توانید به فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ مراجعه نموده و سفارش دهید.

     تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ........................................   

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09122090477

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 279
نمایش همه
علاقه مندی ها ()