باسکول فروشگاهی

در این مقاله می خواهیم در رابطه با باسکول فروشگاهی توضیح دهیم. به طور کلی یکی از مهمترین و معروفترین انواع باسکول ها، باسکول فروشگاهی می باشد. باسکول فروشگاهی همانطور که از نام آن پیدا است برای مصارف فروشگاه ‌ها و توزین اجسام در فروشگاه ها به کار برده می شود. به این علت که باسکول فروشگاهی به گونه ای طراحی شده است که بتواند نیاز های یک فروشگاه را رفع نماید، به این نام نیز خوانده خواهد شد.

کاربری باسکول فروشگاهی:

 باسکول های فروشگاهی به دو صورت علمک دار یا بدون علمک می باشند. باسکول های فروشگاهی علمک دار معمولاً برای فروشگاه هایی مناسب هستند که به صورت مستقیم با مشتریان در ارتباط می باشند. داشتن علمک برای این باسکول به مشتریان این اطمینان را می دهد که وزن توزین شده کاملاً درست است. لذا در ذهن مشتری فرضیه کم فروشی توسط فروشگاه به وجود نخواهد آمد.

 باسکول فروشگاهی می تواند از برند های مختلفی نظیر: دنا توزین، بی نظیر، پند، محک و غیره باشد. تمامی این برند ها تمام تلاش خود را انجام می‌ دهند که بتوانند یک باسکول بسیار با کیفیت تولید نمایند.

نکات مهم در رابطه با آن:

 از مهمترین ویژگی هایی که یک باسکول فروشگاهی بایستی دارا باشد، این است که باید دارای دقت بسیار بالایی باشد. همچنین جنس بدنه آن کاملاً مناسب باشد. کفی باسکول فروشگاهی بایستی استیل بوده که به راحتی بتوان آن را شست و شو داد.  شست و شو دادن کفه باسکول موجب می شود تا کفه ی باسکول از وجود هرگونه میکروارگانیسم عاری شود. از آنجایی که در فروشگاه ها، باسکول فروشگاهی به صورت مستقیم با مواد غذایی سر و کار دارد، نظافت و بهداشت آن باسکول بسیار حائز اهمیت است. به این صورت شما برای خرید بهترین باسکول می توانید به فروشگاه تجهیزات کو مراجعه نمایید. این فروشگاه با ارائه مناسب ترین قیمت ها می تواند کمک بسزایی به مشتریان خود نماید.

بهترین برند باسکول

برای خرید هر کدام از باسکول های دیجیتالی باید برند تولیدی آنها را به خوبی بررسی کنید. برندهای زیادی از این وسیله تولید می شود که هر یک از آنها ویژگی خاصی دارند. بنابراین شما باید بین انواع برندها، یکی از بهترین مدل ها را انتخاب کنید. برند محک و برند پند را می توانیم به عنوان بهترین برندهای تولیدی این وسیله معرفی کنیم. هر یک از این برندها، مدل های زیادی از ترازوها را تولید می کنند که برای جابجایی بار با وزن متفاوت هستند.

خرید ترازو دیجیتال علمک دار

ترازوهای دیجیتال علمک دار با وزن متفاوت تولید می گردند. هر کدام از مدل های ترازو دیجیتال علمک دار را می توانید برای وزن کشی بارهای 300 کیلوگرمی، 400 کیلوگرمی و ... می توانید این ترازوها را خریداری کنید. برای خرید این ترازوها می توانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید. از طریق وب سایت می توانید مدل های گوناگون ترازو را مشاهده کنید تا بهترین مدل را تهیه نمایید.

باسکول

در لیست قیمت  باسکول دیجیتالی می توانید هر کدام از مدل ها را با قیمت متفاوت مشاهده کنید. لیست قیمت هر کدام از مدل ها را باید بر اساس بودجه و توان مالی تان خریداری نمایید. در لیست قیمتی که ارائه می شود مشاهده می کنید که برخی از مدل ها گران تر هستند. این مدل ها پیشرفته تر هستند و کیفیت خوبی دارند.

فروش ترازو دیجیتال

انواع باسکول های دیجیتالی به صورت اینترنتی به فروش می رسند. شما می توانید هر کدام از مدل ها را در وب سایت مورد بررسی قرار دهید و سپس یکی از آنها را تهیه نمایید. فروشندگان معتبر ترازوهای دیجیتال، بهترین و با کیفیت ترین ترازوها را به مشتریان ارائه می دهند. فروش برندهای معتبر ترازوهای دیجیتالی توسط فروشندگان با قیمت مناسب انجام می شود. هر کدام از برندهای باسکول ها، مدل های متفاوتی دارند.

 باسکول دنا توزین

در این مقاله می خواهیم یک برند معتبر دیگر به نام دنا توزین را معرفی نماییم. برند دنا توزین موفق به تولید بهترین باسکول شده است. به این صورت که باسکول دنا توزین تمامی نیاز های یک کاربر به باسکول را رفع می نماید. این باسکول با توجه به این که دارای متریال بسیار با کیفیتی است دارای طول عمر بسیار طولانی می باشد. از این رو باسکول دنا توزین از طرفداران بی شماری برخوردار می باشد. علت محبوب بودن برند دنا توزین نیز همان کیفیتی است که در بالا به آن اشاره نمودیم.

نکات مهم در رابطه باتری این محصول:

در رابطه با باسکول دنا توزین بایستی موارد نظیر باتری را نیز مد نظر داشته باشیم. باسکول ها از دو منبع برق و باتری تغذیه می کنند. آن دسته از باسکول ها که توسط نیروی باتری کار می کنند، نیاز به مراقبت های ویژه ای دارند. نکاتی وجود دارند که باعث افزایش طول عمر باسکول و حتی باتری آن می شوند. برای مثال برای اینکه ما باتری سالم تری داشته باشیم، نباید به صورت طولانی مدت بدون استفاده آن را قرار دهیم . این امر می‌ تواند موجب خالی شدن یکباره باتری شود.

مراقبت از باتری باسکول بی نظیر:

ما به شما توصیه می کنیم اگر که از باسکول بی نظیری استفاده می‌ کنید که به صورت شارژی و باتری می باشد، در هفته حداقل دو بار از نوع باتری آن استفاده نمایید که باتری کار کرده باشد.

برای این کار بایستی پریز را از برق خارج نمایید. زمانی که باتری به صورت کامل خالی شد، سپس می توانید آن را به برق متصل نمایید. همچنین زمانی که برق دچار نوسان است بایستی آن را از برق خارج نمایید و از باتری آن استفاده نمایید. چرا که نوسانات ولتاژ برق می تواند موجب آسیب رساندن به باتری آن شود.

باسکول محک

برای بررسی قیمت   باسکول محک باید به خوبی مدل و ویژگی های باسکول را بررسی کنید. آن دسته از باسکول هایی که پیشرفته تر هستند را با قیمت بیشتری به فروش می رسانند. اما برخی دیگر از باسکول ها ارزان تر هستند. اگر شما می خواهید قیمت باسکول های محک را بررسی کنید باید به صورت روزانه اقدام نمایید. هزینه خریداری بیشتر کالاها به صورت روزانه تعیین می شود. چرا که موارد زیادی روی قیمت نهایی کالا تاثیر می گذارند.

باسکول های محک ارزان

بسیاری از افرادی که قصد خرید باسکول محک را دارند می خواهند بهترین و ارزان ترین مدل باسکول را تهیه کنند. در واقع باید بدانید که اگر می خواهید با قیمت مناسب باسکول ها را خریداری نمایید باید به نمایندگی مراجعه نمایید. نمایندگی که فروش باسکول ها را بر عهده دارد با قیمت مناسب و به صرفه می تواند مدل ها و طراحی های متنوعی از باسکول ها را تحویل مشتری دهد. مشتری باید ابتدا به وزن کالاهای متنوع دقت داشته باشد و سپس یکی از مدل های مناسب باسکول را خریداری کند.

باسکول محک 200 کیلوگرمی

یکی از ارزان ترین مدل های باسکول محک، نمونه 200 کیلوگرمی می باشد. شما می توانید این باسکول را با قیمت مناسبی خریداری کنید و برای وزن کشی کالاهایی که سبک هستند استفاده کنید. برند محک مدل های زیادی از باسکول های 200 کیلوگرمی را تولید می کند. بر همین اساس شما می توانید هر کدام از مدل ها را از نظر کاربردی بودن بررسی کرده و سپس آنها را انتخاب نمایید.

خرید باسکول های محک با گارانتی

اگر مایل هستید انواع باسکول های محک را خریداری کنید باید به گارانتی آنها دقت داشته باشید. برای خرید باسکول های اصل و با کیفیت که همراه با گارانتی هستند تنها باید به نمایندگی فروش مراجعه کنید. نمایندگی به صورت اینترنتی شرایط فروش باسکول را برای مشتری فراهم کرده است.

فروشگاه دیجی اسکال 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()