باسکول جرثقیلی

در این مقاله می‌ خواهیم به یک نوع کمیاب و جالب از باسکول بپردازیم. این باسکول، باسکول جرثقیلی نام دارد. معمولاً باسکول جرثقیلی جزو دسته ی باسکول های آویز می باشد. این باسکول ها کاملاً ثابت هستند و به صورت آویز قرار می گیرند. علت اینکه آن را باسکول جرثقیلی می نامند، این است که این باسکول ها به روی جرثقیل های صنعتی آویزان می ‌شوند.

کاربرد باسکول جرثقیلی:

 معمولاً در کارگاه های صنعتی، کارخانه های بزرگ، صنایع ساختمان سازی و غیره از این نوع باسکول استفاده می شود. سنجش وزن و توزین کردن با استفاده از باسکول جرثقیلی زمانی مورد نیاز می شود که افراد بخواهند یک کالای بسیار سنگین، بزرگ و غیر قابل جا به جایی را توزین نمایند. از این رو  به جای اینکه به جا به جایی اجسام سنگین به سختی بپردازیم، به راحتی از باسکول جرثقیلی استفاده می کنیم. با این کار نه تنها زمان زیادی را صرف نمی کنیم، بلکه به راحتی می توانیم کار خود را انجام دهیم.

 عملکرد این دستگاه:

 دقت باسکول جرثقیلی بسیار بالا می باشد و طراحی آن کاملا هدفمند و ویژه است. به همین خاطر کاربری باسکول جرثقیلی کاملا راحت می باشد. باسکول ها از طریق های مختلفی به توزین اجسام می‌پردازند. یک باسکول بر اثر فشار وارده بر کفه آن توسط جسم، توزین را انجام می دهد، در عین حال باسکول جرثقیلی با استفاده از فشار کششی به توزین اجسام می پردازد. لذا باید بگویم که باسکول ها از هر مدل و نوعی که باشند، میزان فشار به هر شکلی را تبدیل به داده هایی می ‌کنند که در نهایت به توزین اجسام منجر خواهد شد.

 یک نکته بسیار مهم که در رابطه با باسکول جرثقیل وجود دارد، این است که ارتفاع این باسکول می تواند، تغییر پیدا کند. لذا شما با توجه به محلی که در آن از باسکول استفاده می کنید، می توانید ارتفاع آن را کم یا زیاد نمایید.

خرید باسکول دیجیتال 

در مقاله های قبلی در رابطه با برخی از ویژگی های باسکول دیجیتال، همچنین اهمیت این باسکول پرداختیم. حال می خواهیم بدانیم که این باسکول ها با توجه به کاربری که دارند دارای چه ویژگی ها و چه نکاتی می باشند. این نکات به شما کمک می کنند که در خرید باسکول دیجیتال موفق باشید. در ادامه به شرح دقیق آن ها خواهیم پرداخت.

مشخصات این باسکول و اهمیت آن ها در زمان خرید باسکول دیجیتال:

حال می خواهیم به ذکر مشخصات باسکول دیجیتال فروشگاهی بپردازیم. این مشخصات به شما در خرید باسکول دیجیتال کمک می کنند. لذا به شرح زیر می باشند:

 اولین مسئله‌ای که در رابطه با این باسکول می خواهیم بگوییم، این است که جنس بدنه آن بسیار مقاوم و آهنی می باشد. البته برخی از این باسکول ها وجود دارند که در فروشگاه های خاص به کار برده می شوند. این فروشگاه ها با توجه به اینکه اجسام بسیار سنگین را توزین می نمایند نیاز به جنس محکم تری برای بدنه ی باسکول خود دارند. در رابطه این نوع باسکول های دیجیتالی فروشگاهی خاص ما می توانیم بگوییم که جنس بدنه ی آن ها از فولاد محکم و مقاوم است.

 نکته ی دوم این است که به علت این که برخی از باسکول ها با مواد غذایی خیس و مرطوب در ارتباط هستند، دارای یک کفی یا یک سینی با پوشش گالوانیزه می باشند. پوشش گالوانیزه مانع از نفوذ رطوبت و آب به بخش آهنی شده یا همان بخش زیرین می شود. لذا از هرگونه فرسودگی و زنگ زدن جلوگیری می نماید.

ظرفیت مورد نیاز این وسیله:

نکته ی مهم دیگری که در رابطه با خرید باسکول دیجیتال وجود دارد، ظرفیت آن می باشد. حداقل ظرفیتی که برای باسکول های فروشگاهی در نظر گرفته می شود، می تواند کمتر از یک کیلوگرم باشد اما حداکثر وزنی که این نوع باسکول دیجیتال می ‌تواند توزین نماید، ۵۰۰ کیلوگرم خواهد بود. لذا این ظرفیت کاملا مناسب برای هم فروشگاه های کوچک و هم فروشگاه های بسیار بزرگ خواهد بود. باسکول ها دارای انواع بسیار متنوعی هستند. این تنوع باعث می شود که خریداران بتوانند با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب نمایند. هر چقدر آپشن های یک باسکول دیجیتال بیشتر شود، مسلما قیمت آن نیز گران تر خواهد شد.

باسکول دیجیتال 

برای خرید هر یک از مدل های باسکول دیجیتال باید برند تولیدی باسکول را بررسی کنید. برند محک به عنوان بهترین و با کیفیت ترین برند باسکول شناخته می شود. به همین دلیل شما با اطمینان خاطر می توانید این باسکول را خریداری کنید. دقت داشته باشید که برای خرید باسکول های دیجیتالی باید در مورد کارکرد باسکول ها و میزان باری که وزن کشی می کنند اطلاعات بیشتری به دست آورید. برخی از باسکول ها تعداد لودسل کمتری دارند و به همین دلیل بار کمتری را وزن کشی می کنند.

قیمت باسکول های دیجیتال برند

برای خرید باسکول دیجیتال باید قیمت باسکول را به خوبی بررسی نمایید. شاید برخی از باسکول های دیجیتالی که برند مناسبی ندارند ارزان باشند، ولی کیفیت خوبی ندارند. شما نمی توانید از این باسکول ها مدت زیادی استفاده کنید. باسکول های برند با اینکه تا حدودی گران تر هستند، ولی کیفیت خوبی دارند. این باسکول ها را با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین قطعات تولید می کنند.

خرید اینترنتی انواع باسکول دیجیتال

برای خرید باسکول می توانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید. در وب سایت مدل های متنوع باسکول های دیجیتالی را مشاهده می کنید که هر یک از آنها ویژگی خاصی دارند. بنابراین بر اساس نیاز وزن کشی محصولات متنوع کسب و کار خود به راحتی می توانید یکی از بهترین مدل های باسکول را تهیه کنید. قیمت باسکول ها در سایت وارد شده است، به همین دلیل شما به راحتی می توانید خریدتان را انجام دهید.

خرید ارزان باسکول های دیجیتال

در صورتی که می خواهید با بهترین قیمت باسکول دیجیتال را خریداری کنید باید به نمایندگی مراجعه نمایید. نمایندگی بهترین و با کیفیت ترین باسکول ها را همراه با گارانتی به شما تحویل می دهد. بنابراین شما می توانید در صورت نیاز از گارانتی استفاده کنید و باسکول را با قیمتی مناسب تعمیر نمایید.

باسکول پند

برای خرید هر یک از مدل های باسکول پند باید به خوبی برخی از نکات را در نظر داشته باشید. هر یک از برندهای تولید کننده باسکول، ویژگی خاصی دارند و کیفیت شان با یکدیگر فرق می کند. شما باید به خوبی ویژگی های انواع برندهای باسکول را بررسی کنید تا بهترین نمونه را خریداری نمایید.

آشنایی با نکات خرید باسکول پند

برخی از مهمترین نکاتی که جهت خرید  باسکول پند اهمیت زیادی دارد عبارت است از :

  1. بررسی مدل باسکول

مدل های متنوعی از باسکول های پند را تولید می کنند. هر یک از آنها برای وزن کشی بارهای گوناگون استفاده می شوند. شما باید به خوبی مدل ها و ویژگی های هر کدام از باسکول ها را بررسی کنید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین باسکول برند پند را خریداری نمایید. برخی از مدل های باسکول های پند پیشرفته هستند و سنسورهای قوی دارند. اما برخی دیگر از مدل ها ساده تر می باشند که برای وزن کشی بارهای معمولی انتخاب مناسبی هستند.

  1. قیمت باسکول

قیمت باسکول پند را باید به خوبی بررسی کنید و سپس بهترین نمونه را خریداری نمایید. یکی از مهمترین مواردی که قیمت این باسکول را مشخص می کند مدل باسکول است. مدل های زیادی از باسکول ها تولید می گردند که هر یک از آنها با قیمت متفاوتی به فروش می رسند. شما باید طبق بودجه تان یکی از باسکول های برند پند را بخرید.

  1. بررسی گارانتی باسکول پند

اگر قصد خریداری باسکول پند را دارید تنها باید به نمایندگی مراجعه کنید. نمایندگی با قیمتی مناسب، با کیفیت ترین باسکول های پند را همراه با گارانتی تحویل تان می دهد. شما می توانید در صورت دریافت گارانتی، هر زمان که نیاز بود با هزینه مناسبی باسکول ها را تعمیر کنید. تعویض قطعات باسکول با استفاده از گارانتی با قیمت مناسب انجام می شود.

فروشگاه دیجی اسکال 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 217
نمایش همه
علاقه مندی ها ()