ویدئو پروژکتور مدل T38 دارای مشخصات فنی رایج ترین دستگاه های پروژکتور می باشد که در ادامۀ مقالۀ این هفته، تلاش داریم به معرفی این دستگاه بپردازیم. قطعاً از این موضوع مهم مطلع هستید که کاربرد ویدئو پروژکتور برای پخش تصاویر در ابعاد بزرگ تر از حد معمول می باشد. از گذشته تا کنون شاهد به کارگیری دستگاه های پروژکتور در محیط های آموزشی و همچنین سالن های کنفرانس و اجتماعات هستیم. نسل جدید این دستگاه ها در ابعاد کوچکتر و وزن سبک تر ساخته می شوند.

هم اکنون می توانید با آسودگی خاطر اقدام به خرید ویدئو پروژکتور مدل T38 نمائید. فروشگاه نیزار کالا از تولید کنندگان مطرح در حوزۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور به شمار می رود.

خرید ویدئو پروژکتور T38 با سیستم عامل اندروید

در حال حاضر برای تماشای فیلم و سریال، گیم و یا ارائه مطالب علمی در محیط های مختلف می توان اقدام به خرید ویدئو پروژکتور مدل T38 نمود. این دستگاه، از جمله ویدئو پروژکتورهای پرتابل با قابلیت های جدید به شمار می رود که می توانید با استفاده از قابلیت wifi، به دیگر منابع تغذیه همچون لپ تاپ، موبایل هوشمند، دوربین های فیلمبرداری دیجیتالی و غیره نمائید.

جهت ایجاد سینمای خانگی در منزل نیز می توان از قابلیت و امکانات ویدئو پروژکتور مدل T38 بهره گرفت. این نوع پروژکتور، تجهیز به صفحه نمایشگر در ابعاد بزرگ می باشد که امکان پخش تصاویر با رزولوشن و وضوح تصویر بالا را برای اپراتور دستگاه فراهم می نماید. در نتیجه متناسب با ابعاد مساحت اتاق، می توانید با تنظیم نمودن سایز صفحه نمایشگر و میزان رزولوشن تصویر، با کیفیت عالی داده های تصویری را با استفاده از ویدئو پروژکتور مدل T38 به مخاطبان نشان دهید. فروشگاه اینترنتی نیزار کالا در لیست محصولات خود موفق به عرضۀ انواع ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته هستند که امکان خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 و ویدئو پروژکتور مدل T38 را برای مشتریان فراهم نموده اند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 308
نمایش همه
علاقه مندی ها ()