ویدئو پروژکتور نوعی دستگاه دیجیتالی است که به منظور نشان دادن داده های تصویری و همچنین داکیومنت مورد استفاده قرار گرفته می شود. از مزایای این دستگاه در اتاق های کنفرانس بهره گرفته می شود چون امکان نمایش کلیپ های ویدئویی کوتاه را برای افراد مهیا می سازد. علاوه بر آنکه خرید ویدئو پروژکتور ، گزینۀ مناسبی برای ایجاد سینمای خانگی، سرگرمی و بازی های دسته جمعی با دوستان را فراهم می آورد. فروشگاه نیزار کالا از جمله تولید کنندگان مطرح در زمینۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور محسوب می گردد که توانسته اند در مدل های متفاوت آن را تولید و روانۀ بازار نمایند.

خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن بالا

نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور مجهز به سیستم عامل اندروید، ارتباط با امواج وای فای، تنظیم دقیق رنگ و وضوح تصویر، کاهش نویز و غیره می باشد. بدین ترتیب متناسب با محیط های مختلف می توان از مزایای ویدئو پروژکتور مانند ویدئو پروژکتور مدل T38 برای پخش تصاویر با رزولوشن بالا استفاده نمود. برخی از مدل های دستگاه دیتا پروژکتور دارای قابلیت پخش تصاویر فول اچ دی و همچنین فور کی 4K می باشند.

با این تفاسیر، هنگام خرید ویدئو پروژکتور مانند خرید ویدئو پروژکتور مدل T38 ، بایستی پارامترهای مهم و کلیدی همچون متراژ اتاق، تعداد مخاطبان، میزان نور محیط و همچنین بودجۀ در نظر گرفته شده را در نظر بگیرید. نکتۀ مهم و طلایی در خصوص انتخاب ویدئو پروژکتور وجود دارد، بررسی دقیق مشخصات فنی دستگاه می باشد. بدیهی است متناسب با نیازی که دارید، می توانید ویدئو پروژکتور مناسبی را انتخاب و با قیمت ارزان تر از بازار خریداری نمائید.

قیمت ویدئو پروژکتور به قابلیت های آن وابسته است و در نتیجه متناسب با موقعیت های مختلف می توانید دستگاه مناسبی مانند ویدئو پروژکتور مدل T38 را با قیمت مناسب خریداری نمائید. متناسب با محیط های اداری، تجاری، مدارس و سالن های همایش می توانید ویدئو پروژکتور مناسبی را از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به صورت آنلاین خریداری نمائید.

     فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 337
نمایش همه
علاقه مندی ها ()