چرخ گوشت آلفا با قیمت مناسب

چرخ گوشت آلفا یکی از محصولات و تولیدات ساخت کشور ایران است که طراحی این محصول در داخل کشور نیز صورت می گیرد. یکی از ویژگی های متمایز کننده و شاخص این محصول را قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن می دانند. چرخ گوشت آلفا  با توجه به استاندارد های روز دنیا ساخته می شوند که می توانند با محصولات خارجی نیز رقابت کنند. در نظر داشته باشید که چرخ گوشت های آلفا ویژگی هایی دارند که از جمله مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این چرخ گوشت ها دارای قدرت بالایی هستند.
  • از نظر اقتصادی همانطور که اشاره شد مقرون به صرفه هستند.
  • استفاده از این چرخ گوشت ها برای ساعت های مداوم امکان پذیر است.
  • و ...

انواع چرخ گوشت آلفا در دو سایز 32 و 42 طراحی و تولید می شوند. در واقع این ابعاد، اندازه های تعریف شده برای چرخ گوشت های صنعتی هستند. به علت قدرت بالایی که این چرخ گوشت ها دارند می توانند مقادیر زیادی گوشت را در مدت زمان کوتاهی چرخ کنند و بدون نگرانی از آن ها استفاده کرد.

انواع محصولات

انواع چرخ گوشت آلفا همانطور که گفته شد در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. هر کدام از این چرخ گوشت ها دارای ویژگی هایی می باشند که شما با توجه به نیاز خود می توانید آن ها را تهیه کنید. از جمله مدل های انواع چرخ گوشت آلفا می توان به نمونه های زیر اشاره کرد :

  • دستگاه چرخ گوشت آلفا صنعتی 42
  • دستگاه چرخ گوشت آلفا صنعتی مدل 32 سه فاز
  • دستگاه چرخ گوشت ایستاده گیربکسی آلفا 42
  • و ...

همانطور که اشاره شد هر کدام از انواع چرخ گوشت آلفا در مدل های مختلف قیمت های متفاوتی دارند. شما با توجه به نیاز و نوع کسب و کار خود می توانید یک مدل مناسب انتخاب کنید. از طرفی شما برای خرید انواع این محصولات باید از طریق فروشگاه های معتبر اقدام نمایید.

چرخ گوشت امگا ایرانی از تولیدات ملی

چرخ گوشت امگا ایرانی یکی از محصولات و تولیدات داخلی است که توسط برند امگا طراحی و تولید می شود. در طراحی مدل های مختلف چرخ گوشت امگا ایرانی  از برترین فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا بهره می برند. چرخ گوشت های امگا در 5 مدل طراحی و تولید می شوند. تفاوت آن ها در سایز و ابعاد تیغه ها، جنس بدنه چرخ گوشت و حتی قدرت موتور آن ها است. در حالت کلی تیغه های چرخ گوشت های امگا در دو سایز 22 و 32 طراحی می شوند که با توجه به مدل های مختلف در آن ها تعبیه می گردند.

این سایز و ابعاد تیغه ها همراه با قدرت موتور به چرخ گوشت توانایی چرخ کردن گوشت از 250 گیلوگرم تا 500 کیلوگرم را می دهد. هر کدام از این چرخ گوشت ها با توجه به این ویژگی ها در دسته بندی های صنعتی و نیمه صنعتی قرار می گیرند. قدرت موتور چرخ گوشت های امگا در دو دسته تک فاز و سه فاز است.

انواع محصولات

انواع چرخ گوشت های امگا ایرانی با توجه به قدرت موتور و ظرفیتی که دارند، دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند. در واقع یک چرخ گوشت امگا ایرانی با توجه به اینکه در داخل کشور تولید می شوند نسبت به نمونه های خارجی دارای قیمت مناسب تری است. در نظر داشته باشید که الکتروموتور چرخ گوشت های امگا ایرانی تحت لیسانس ACEC کشور بلژیک تولید می شوند. از انواع مدل های چرخ گوشت امگا ایرانی می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • چرخ گوشت امگا صد صنعت آرا مدل TE22
  • چرخ گوشت امگا صد صنعت آرا سه فاز مدل TE 32
  • چرخ گوشت امگا ایرانی تک فاز مدل TE32
  • چرخ گوشت امگا ایرانی مدل SE32
  • چرخ گوشت صنعتی امگا صد صنعت مدل SE 32
  • چرخ گوشت الکتروکار طرح امگا EC-20
  • و ...

چرخ گوشت الکتروکار؛ تولید ایران

چرخ گوشت الکتروکار یکی از محصولات و تولیدات ایرانی است که در ایران طی سالیان طولانی طراحی و تولید می شود. در واقع برند الکتروکار از بزرگترین تولید کنندگان انواع چرخ گوشت الکتروکار  است که در مدل های مختلفی محصولات خود را به بازار عرضه می کند. الکتروکار را به عنوان یکی از برند های تولید کننده انواع چرخ گوشت های صنعتی و نیمه صنعتی می شناسند. محصولات این برند در موقعیت و مکان های مختلفی کاربرد دارند که از جمله می توان به رستوران ها، هتل ها، فروشگاه های پروتئینی، قصابی ها، بیمارستان ها، کارخانه ها، واحد های تولیدی و ... اشاره کرد. هر کدام از این مکان ها با توجه به ظرفیتی که دارند از مدل های مختلف انواع چرخ گوشت الکتروکار استفاده می کنند. چرخ گوشت های الکترو کار در سایز ها و ابعاد مختلفی تولید می شوند. از جمله سایز های این دستگاه می توان به سایز های 12، 22، 32، 42 و 52 اشاره کرد.

انواع مدل محصولات

انواع چرخ گوشت های الکترو کار در دسته بندی تسمه ای و گیربکسی قرار می گیرند. از طرفی به صورت ظاهری این چرخ گوشت ها در مدل های رومیزی و تسمه ای با جنس استیل و نیمه استیل طراحی و تولید می شوند. از ویژگی های مهم چرخ گوشت های الکتروکار کیفیت و کارایی و طول عمر مفید آن ها است. همین خصوصیات توانسته است مشتریان زیادی را برای خرید این محصولات متقاعد کند. از جمله انواع محصولات الکتروکار می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • چرخ گوشت الکتروکار EC75
  • چرخ گوشت الکتروکار EC05
  • چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC09
  • چرخ گوشت الکتروکار 22 مدل EC18
  • چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC15
  • چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار EC16
  • چرخ گوشت میکسردار الکتروکار EC03
  • چرخ گوشت تمام استیل الکتروکار EC13
  • و ...

چرخ گوشت مینروا ساخت کشور ایتالیا

چرخ گوشت مینروا یکی از محصولاتی است که در کشور ایتالیا طراحی و تولید می شود. مدل های مختلفی از این محصول به بازار مشتریان عرضه می شود که تمامی این محصولات از استاندارد اروپایی CE بهره مند هستند. در نظر داشته باشید که این علامت استاندارد نشان دهنده سلامت کالا از نظر ایمنی و بهداشتی است. در نتیجه مشتریان با خیالی آسوده می توانند محصولات برند مینروا را خریداری نمایند. در نظر داشته باشید که انواع چرخ گوشت مینروا  بیشتر دارای ساختار گیربکسی هستند و در مدل های کمتری دارای موتور های تسمه ای می باشند. در چرخ گوشت های مینروا اصولا از استیل ضد زنگ استفاده می کنند. تمامی اجزای این محصولات مانند گلویی، تیغه، پنجره، بدنه و ... از استیل ضد زنگ هستند. این مورد باعث می شود که طول عمر مفید دستگاه افزایش پیدا کند.

در حالت کلی مدل های چرخ گوشت مینروا در دو دسته بندی ایستاده و رومیزی تولید می شوند. اما برند مینروا انواع چرخ گوشت های مختلف یخچال دار، میکسر دار و ... را طراحی و تولید می کند.

مدل 42 برند مینروا

در واقع مینروا یکی از برند هایی است که محصولات خود را با تنوع بالایی در بازار مشتریان عرضه می کند و به همین دلیل می تواند پاسخگوی نیاز بسیاری از مشتریان باشد. یکی از بهترین محصولات این برند چرخ گوشت مینروا 42 است که رومیزی می باشد. قدرت این مدل از چرخ گوشت مینروا معادل 4 اسب بخار می باشد. از طرفی چرخ گوشت مینروا 42 دارای راندمان 800 کیلوگرم در مدت زمان 60 دقیقه است. از دیگر ویژگی های این محصول کارآمد و حرفه ای مجهز بودن آن به دنده معکوس است. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد که تنها با فشردن دکمه مربوطه، تمامی محتویاتی را که در دستگاه مسدود شده است، خارج کند. برق مصرفی این مدل از چرخ گوشت برند مینروا سه فاز است.

 

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108 - 09129534210

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 228
نمایش همه
علاقه مندی ها ()