فاکتور های مهم بر روی قیمت دستگاه شربت سرد کن سه مخزنه

دستگاه شربت سرد کن سه مخزنه یکی از محصولاتی است که برند های مختلفی آن را طراحی و تولید می کنند. این دستگاه با توجه به اینکه در ابعاد مختلفی طراحی می شود هر کدام از مخازن آن دارای ظرفیت های متفاوتی است. با توجه به فاکتور های مختلف این دستگاه دارای قیمت های مختلفی است. از جمله مواردی که بر روی قیمت دستگاه موثر است، می توان به فاکتور های زیر اشاره کرد:

  • قدرت موتور دستگاه شربت سرد کن سه مخزنه بر روی قیمت آن تاثیر دارد.
  • توان سرمایشی یکی دیگر از فاکتور هایی است که بر روی قیمت دستگاه ها موثر است.
  • ابعاد و ظرفیت دستگاه نیز بر روی قیمت آن موثر می باشد.
  • در نظر داشته باشید که این دستگاه ها را برند های مختلفی طراحی و تولید می کنند. هر کدام از برند ها با توجه به ویژگی هایی که محصولاتشان دارند قیمت گذاری را انجام می دهند.
  • جنس بدنه نیز بر روی قیمت انواع دستگاه شربت سرد کن سه مخزنه موثر است.
  • ظرفیت و ابعاد مخازن نیز بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر دارند. برای مثال اگر هر کدام از مخازن دارای ظرفیت 12 لیتر باشند، در مقایسه با دستگاهی که هر مخزن آن 17 لیتر گنجایش دارد، قیمت پایین تری خواهد داشت. البته موارد دیگر را نیز همانطور که گفته شد باید در نظر گرفت.
  • و ...

مدل پارویی و پمپی محصول

انواع شربت سرد کن سه مخزنه در مدل های پارویی و پمپی به بازار مشتریان عرضه می شود. شما با توجه به نیازی که دارید و البته بودجه ای که در نظر گرفته اید می توانید یکی از انواع دستگاه های شربت سرد کن سه مخزنه را انتخاب نمایید. البته مدل ساده دستگاه های شربت سرد سه مخزنه نیز می توانند برای شربت های ساده انتخاب مناسبی باشند. این دستگاه برای خنک کردن انواع شربت و آبمیوه در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند.

دستگاه یخ در بهشت بکنی : کابان تجهیز

این دستگاه تولید کشور چین جهت تبدیل انواع آبمیوه یا شربت به یخ به عنوان یک نوشیدنی خنک، خوش طعم و خوش رنگ مورد استفاده قرار می گیرد. به این نوشیدنی یخ در بهشت گفته می شود که طرفداران زیادی در فصول گرم سال و در مناطق گرمسیر دارد و با هزینه بسیار کمی آماده می گردد.  

دستگاه یخ در بهشت بکنی قادر است انواع شربت خنک را با بافتی یکدست آماده کند و برای مدت طولانی خنک نگه دارد و مراکزی نظیر فروشگاه ها، آبمیوه فروشی‌ها، بستنی فروشی‌ها و کافی شاپ‌ها با بهره گیری از این دستگاه، می توانند از ترکیب آب و شکر با پوره‌ی انواع میوه‌ها مانند هندوانه، طالبی، پرتقال، آلبالو، بلوبری و غیره، نوشیدنی های تگری و مطبوع آماده کنند و در اختیار مشتریان قرار دهند.   

انواع مختلف دستگاه یخ در بهشت بکنی بر اساس تعداد مخزن به شکلهای تک مخزنه، دو مخزنه و سه مخزنه دسته بندی می شوند که مسلما با افزایش مخزن، بازدهی دستگاه نیز بیشتر می شود.

هر یک از مخزن های دستگاه یخ در بهشت بکنی بسته به مدل، گنجایش 10، 12 و 15 لیتر مایعات را دارند که ظرفیت بسیار مناسبی برای استفاده در کسب و کارهای پرتردد محسوب می گردد.

در ساخت بدنه دستگاه یخ در بهشت بکنی از استنلس استیل بهره گرفته شده که مزایای بسیاری به دنبال دارد. از آنجاییکه استیل تبادل حرارتی خوبی با محیط اطراف دارد، به سرعت خنک می‌شود و از انتقال گرمای موتور به نوشیدنی جلوگیری می گردد.

از دیگر مزایای استفاده از استیل در ساخت بدنه دستگاه یخ در بهشت بکنی می توان به مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی، در برابر خوردگی و در برابر خط و خش، ضربه و فشار اشاره نمود.

کمپرسور اغلب مدلهای دستگاه یخ در بهشت بکنی ساخت شرکت ایتالیایی Aspera است که از سازندگان معتبر در زمینه دستگاه های سرما ساز محسوب می شود.  

برای خرید اینترنتی دستگاه یخ در بهشت بکنی با مراجعه به سایت کابان تجهیز به آسانی می توانید دستگاه دلخواهتان را سفارش گذاری نمایید.

انواع دستگاه شربت سرد کن دو مخزنه

شربت سرد کن دو مخزنه یکی از وسایل و محصولات کاربردی در محیط هایی مانند رستوران ها و کافی شاپ ها است. مخازن یک دستگاه شربت سرد کن دو مخزنه دارای ظرفیت های متفاوتی است. برای مثال هر کدام از این مخازن می توانند 12، 17 و ... لیتر ظرفیت داشته باشند. در واقع هر کدام از این مخازن می توانند به صورت جداگانه انواع آبیموه و شربت را سرد کنند. در نظر داشته باشید که انواع دستگاه شربت سرد کن دو مخزنه در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شوند. از انواع مدل های دستگاه شربت سرد کن دو مخزنه می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • دستگاه شربت سرد کن دو مخزن پارویی
  • دستگاه شربت سرد کن دو مخزن پمپی
  • دستگاه شربت سرد کن دو مخزن همزن دار
  • دستگاه شربت سرد کن دو مخزن فواره ای
  • و ...

فاکتور های موثر بر روی قیمت محصول

هر کدام از این مدل دستگاه های شربت سرد کن دو مخزنه دارای قیمت های متفاوتی هستند. ظرفیت و ابعادی که این دستگاه ها طراحی شده اند و همچنین برند سازنده بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر دارد. جنس بدنه و مخازن و قدرت موتور نیز از دیگر فاکتور هایی هستند که بر روی قیمت دستگاه شربت سرد کن دو مخزنه موثر می باشند. در نظر داشته باشید که انواع دستگاه شربت سرد کن را برای چه استفاده ای می خواهید که مدل مناسب را انتخاب کنید. برای مثال اگر یک دستگاه شربت سرد کن را صرفا برای سرد کردن آبمیوه و شربت می خواهید می توانید مدل های ساده را در ابعاد مختلف تهیه کنید. اما اگر شما این وسیله را برای شربت ها و آبمیوه هایی می خواهید که ته نشین می شوند، بهتر است از مدل های پارویی یا پمپی استفاده کنید.

فراموش نکنید که در خرید یک شربت سرد کن باید به توان سرمایشی محصول نیز دقت کنید. این مورد برای تمامی مدل های شربت سرد کن بسیار حائز اهمیت است.

دستگاه شربت سرد کن تک مخزنه

شربت سرد کن تک مخزنه یکی از محصولاتی است که در محیط های مختلفی مانند کافی شاپ ها و رستوران ها کاربرد دارد. در واقع این دستگاه با توجه به اینکه از نام آن هم پیدا است دارای یک مخزن می باشد برای سرد کردن و هم زدن شربت و آبمیوه است. برند های مختلفی اقدام به تولید انواع دستگاه شربت سرد کن تک مخزنه می کنند که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه شربت سرد کن تک مخزنه برند الکتروکار‎
  • دستگاه شربت سرد کن تک مخزنه برند هدیکو
  • دستگاه شربت سردکن تک مخزنه پارویی براس ایتالیا
  • دستگاه شربت سرد کن تک مخزنه 15 لیتری برند براس
  • دستگاه شربت سرد کن تک مخزنه پیمک
  • و ...

ظرفیت دستگاه

هر کدام از انواع شربت سرد کن تک مخزنه را برند های مختلفی با توجه به اصول استاندارد و مهندسی طراحی و تولید می کنند. ظرفیت دستگاه های تک مخزنه متفاوت است. این دستگاه ها دارای ظرفیت های 11، 12، 15، 17 و ... می باشند. با توجه به ظرفیتی که دستگاه های شربت سرد کن دارند، این محصولات در ابعاد متفاوتی طراحی می شوند. در نظر داشته باشید که شما با توجه به نوع کسب و کار خود می توانید این دستگاه ها را در ابعاد و اندازه های مختلف تهیه نمایید. در نظر داشته باشید که برند های مختلف سازنده و همچنین ظرفیت این دستگاه ها بر روی قیمت آن ها تاثیر دارند. شما با توجه به فضایی که در نظر دارید و البته بودجه ای که در نظر گرفته اید، می توانید این دستگاه را تهیه نمایید.

یکی از مزیت های اصلی دستگاه های شربت سرد تک مخزنه این است که موتور آن ها دارای قدرت بیشتری است. البته باید گفت که این دستگاه ها فضای کمتری را اشغال می کنند و در محیط های کوچک می توانید آن ها را جای دهید.

  کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108 - 09129534210

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 192
نمایش همه
علاقه مندی ها ()