اره استخوان بر الکتروکار؛ قدرتمند و حرفه ای

اره استخوان بر الکتروکار یکی از استخوان برهای قدرتمند در بازار است که به عنوان یک ابزار صنعتی کاربرد های بسیاری دارد. این برند اره استخوان بر دارای مدل های متفاوتی است که هر کدام مشخصه های خاص خود را دارند. در حالت کلی اره های استخوان بر به عنوان یک ابزار صنعتی شناخته می شوند که برای برش گوشت های یخی و یا گوشت هایی با استخوان مناسب می باشند. در نظر داشته باشید که بیشتر انواع  اره استخوان بر الکتروکار حدودا 750 وات قدرت دارند. اما با توجه به اندازه قطری که تیغه اره استخوان بر دارد شما می توانید گوشت هایی با ضخامت های متفاوت برش بزنید.

اره استخوان بر الکتروکار مدل های مختلفی دارد

در تولید و ساخت اره های استخوان بر الکتروکار استاندارد های ایمنی و اصولی رعایت می شوند که محصولی با کیفیت به بازار مشتریان وارد شود. انواع اره استخوان بر الکتروکار در قالب مشخصی تولید می شوند. اما مدل های متفاوت این برند تفاوت هایی با یکدیگر نیز دارند. در واقع تفاوت مدل های مختلف انواع اره استخوان بر الکتروکار در قدرت، سرعت و اندازه های آن ها است. شما با توجه به فروشگاه و نیاز خود می توانید یکی از مدل های اره استخوان بر الکتروکار را انتخاب و خرید نمایید. فراموش نکنید که انتخاب یک اره استخوان بر مناسب می تواند در تسریع کار شما کمک بسیاری باشد.

عوامل موثر بر قیمت

یکی دیگر از نکات مهم که باید در خرید اره استخوان بر الکتروکار یا هر برند دیگر در نظر بگیرید قیمت است. پارامتر های مختلفی بر روی قیمت موثر هستند. نمونه های خارجی انواع اره استخوان بر با قیمت بالاتری به بازار وارد می شوند. این قیمت ها را می توان ناشی از هزینه های تحمیلی واردات محسوب کرد. این در حالی است که برندی مانند الکتروکار با نمونه های خارجی رقابت دارد. مدل های مختلف استخوان بر های الکتروکار قیمت های متفاوتی دارند که شما با توجه به نیاز و بودجه ای که دارید، می توانید یک مدل مناسب را انتخاب نمایید.

 

اره لاشه بر یا اره قصابی

اره لاشه بر یا اره قصابی یکی از ابزار های صنعتی است که برای برش گوشت و استخوان به کار می رود. اره های لاشه بر به نام های دیگری نیز شناخته می شوند که از جمله می توان به اره دستی قصابی، اره افقی بر دستی، اره لاشه بر گوسفند و اره لاشه بر گاو اشاره کرد. اره لاشه بر نسبت به اره های رومیزی یا ایستاده قیمت مناسب تری دارند. از طرفی این اره ها جای کمتری اشغال می کنند. برای خرید یک اره لاشه بر  باید نکاتی را حین خرید در نظر داشته باشید که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قدرت اره های لاشه بر را در نظر بگیرید و متناسب با نیازی که دارید یک مدل از آن ها تهیه کنید.
  • اره های لاشه بر را در حیطه کاری خود بررسی کنید و متناسب با نیازی که دارید برای برش گوشت یا استخوان مدلی مناسب خرید کنید.
  • کارایی و عملکرد اره های لاشه بر را بررسی کنید و ببینید که کدام مدل برای شما مناسب تر است.
  • قابلیت حرکات رفت و برگشتی یکی دیگر از مواردی است که باید برای خرید یک اره لاشه بر در نظر داشته باشید.

قیمت اره های لاشه بر

قیمت اره لاشه بر با توجه به کارایی و مدل هایی که دارد، دارای قیمت های متفاوتی است. البته یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت اره های لاشه بر برند تولید کننده است. البته موردی که باید در مورد قیمت اره های لاشه بر به آن اشاره کرد، این است که این اره ها به مراتب دارای قیمت بسیار کمتری نسبت به اره های استخوان بر رومیزی و ایستاده است. قدرت موتور، ابعاد، قابلیت تنظیم سرعت و ... از دیگر مواردی است که بر روی قیمت اره های لاشه بر تاثیر می گذارد. برای خرید اره های لاشه بر می توانید به سایت های معتبر مراجعه نمایید.

اره استخوان بر یک ابزار صنعتی است

اره استخوان بر یکی از ابزار های صنعتی است که قدرت بسیار بالایی دارد. شاید بسیاری از افراد از نظر ایمنی نگران استفاده از این ابزار باشند. در واقع باید گفت مدل هایی که کیفیت بالایی دارند امنیت زیادی نیز را دارا می باشند. اره استخوان بر یکی از وسیله هایی است که در فروشگاه های فروش گوشت، مرغ و ماهی کاربرد بسیاری دارد. این ابزار باعث می شود که مواد گوشتی با برش های مرتب و یکسان در اختیار مشتری قرار بگیرد. استفاده از اره استخوان بر سرعت کار را افزایش می دهد و می توان آن را یکی از ابزار های ضروری برای این فروشگاه ها محسوب کرد.

انواع اره استخوان بر

راندمان بالای  اره استخوان بر  در هنگام خرید باید مورد استفاده قرار بگیرد. برند های مختلفی از این ابزار در بازار موجود است که شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. اره استخوان بر انواع مختلفی دارد:

  • اره های استخوان بر ایستاده
  • اره های استخوان بر رو میزی

در برخی از برند ها اره های استخوان بر به نام اره ماهی بر نیز شناخته می شوند که البته کاربرد های بسیاری دارند. این وسیله علاوه بر فروشگاه های پروتئینی در رستوران ها و هتل ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از آشپزخانه ها و کترینگ های غذایی نیز از این دستگاه بهره مند می شوند.

اره های استخوان بر ابعاد متفاوتی دارند

در هنگام خرید با توجه به محصولاتی که به مشتری عرضه می کنید می توانید یک اره استخوان بر مناسب تهیه کنید. برای مثال اره های استخوان بر با ارتفاع 18.2 می توانند قطعات گوشتی با این ضخامت را برش دهند. این محصول در اندازه های متفاوتی به بازار ارائه می شود که شما با توجه به نیاز خود می توانید یک مدل مناسب از اره های استخوان بر را خرید کنید. برای خرید این دستگاه بهتر است که از فروشگاه های معتبر حضوری یا اینترنتی اقدام نمایید.

اره استخوان بر ای ام بی AMB دارای ایمنی بالا

اره استخوان بر ای ام بی AMB ساخت ایران در مدل های متفاوتی به بازار عرضه می شود. شما با توجه به نیاز و البته فروشگاهی که دارید می توانید یک اره استخوان بر ای ام بی AMB تهیه کنید. در واقع اره های استخوان بر از ابزار های صنعتی محسوب می شوند که باید با حساسیت بالایی به تولید برسند. جدیدترین محصول شرکت ای ام بی اره استخوان بر مدل BS182 است که دارای موتور قدرتمندی می باشد و توانایی قطعات بزرگ گوشت را دارد. انواع اره استخوان بر ای ام بی AMB دارای ایمنی بالایی هستند که این مورد یکی از نقاط قوت دستگاه های این برند محسوب می شود. در حالت کلی برند ای ام بی اره های استخوان بر خود را در سه مدل طراحی و تولید می کند.

اره استخوان بر ای ام بی AMB مطابق تکنولوژی روز دنیا

ساخت اره استخوان بر ای ام بی AMB مطابق با تکنولوژی های روز دنیا انجام می شود که قدرتمندی این محصول را نشان می دهد. از طرفی این محصول به شما کمک می کند که در شغل خود کیفیت، کارایی و سرعت عمل بالایی داشته باشید. اره استخوان بر ای ام بی AMB در رستوران ها، هتل ها، فروشگاه های پروتئینی و ... کاربرد بسیار زیادی دارد. حتی مدل های رومیزی این محصول می تواند برای فروشگاه ها و قصابی های کوچک نیز مورد استفاده قرار بگیرد. از این دستگاه ها در فروشگاه های مرغ و ماهی به صورت گسترده استفاده می شود. راحتی و تمیزی کار یکی از مزایای استفاده از این دستگاه ها است.

قیمت محصول

قیمت اره های استخوان بر ای ام بی با توجه به مدلی که دارند تعیین می شود. از جمله مواردی که بر روی قیمت یک محصول موثر هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • ابعاد محصول
    • قدرت موتور
    • سایز تیغه
    • جنس عرشه و بدنه
    • و ...

کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108 - 09129534210

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()