دستگاه غذاساز براکس

غذاساز براکس یکی از محصولات و تولیدات ساخت ایران است که در دسته بندی تجهیزات آشپزخانه ای قرار می گیرد. انواع غذاساز براکس در مدل های مختلفی به بازار مشتریان عرضه می شود. از جمله این مدل ها می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

-      دستگاه غذا ساز برند براکس مدل BM-Q20

-      دستگاه غذا ساز برند براکس مدل BM-Q14

-      دستگاه غذا ساز برند براکس مدل BMR6

-      دستگاه غذاساز صنعتی برند براکس مدل BMR12

هر کدام از این انواع دستگاه غذاساز براکس در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود و دارای ویژگی هایی هستند که آن را از سایر مدل ها متمایز می کند. انواع دستگاه های غذا ساز براکس به نام کاتر میکسر نیز شناخته می شوند. دستگاه های غذا ساز براکس به علت ویژگی هایی از جمله بدنه تمام فلزی و قدرت بالایی که دارند در بسیاری از رستوران ها و هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه های غذاساز براکس در مدل های ایستاده و رومیزی طراحی و تولید شده اند که در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه های غذاساز براکس در ظرفیت های 6 تا 26 لیتری تولید می شوند و می توانند هم برای مصارف خانگی و هم صنعتی مناسب باشند.

نکات مهم در خرید دستگاه غذا ساز

انواع دستگاه غذاساز براکس با توجه به اینکه مدل های متفاوتی دارند، دارای قیمت های متنوعی نیز هستند. توجه داشته باشید که برای خرید یک دستگاه غذا ساز براکس با توجه به استفاده ای که دارید باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. از جمله این موارد می توان به پارامتر های زیر اشاره کرد:

-      قدرت دستگاه غذاساز یکی از مواری است که باید هنگام خرید مد نظر قرار بگیرد.

-      جنس بدنه دستگاه نیز از دیگر فاکتور های مهم برای خرید دستگاه غذا ساز است. جنس بدنه غذاساز های براکس اصولا از استیل یا آلومینیوم آنودایز شده است.

-      ظرفیت دستگاه را نیز در حین خرید بررسی کنید.

-      و ...

دستگاه غذاساز یکی از محصولات پرفروش است

دستگاه غذاساز یکی از وسیله هایی است که در آشپزخانه ها به عنوان یک وسیله حرفه ای و البته کاربردی شناخته می شود. این وسیله را برند های مختلفی طراحی و تولید می کنند و در واقع کار اصلی انواع دستگاه غذاساز  خرد کردن و آسیاب کردن مواد غذایی است. البته برخی از مدل های دستگاه غذاساز کار پوره کردن، له کردن و ورقه کردن مواد غذایی را نیز انجام می دهند. این دستگاه کمک می کنند که شما آشپزی را در زمان کمتر و با سرعت بالاتری انجام دهید. از انواع دستگاه های غذاساز برای تهیه غذا های مختلف، سالاد ها، سوپ و انواع دسر ها استفاده می کنند. در واقع نخستین دستگاه غذاساز در سال 1973 به بازار لوازم خانگی کشور ایالات متحده وارد شد. این دستگاه در کشور های خارجی به نام Food Processor شناخته می شود. امروزه در بازار لوازم خانگی این محصول یکی از پرفروش ترین انواع محصولات محسوب می شود.

کاربرد دستگاه

دستگاه غذاساز همانطور که گفته شد به عنوان یکی از دستگاه های کاربردی و حرفه ای شناخته می شود. از جمله کاربرد های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      تهیه انواع سس

-      تهیه انواع کوکو و کوفته

-      تهیه انواع سوپ

-      تهیه انواع سالاد

-      تهیه انواع بستنی

-      تهیه انواع لواشک های خانگی

-      آماده سازی انواع خمیر کیک

-      چرخ کردن گوشت

-      کره گیری

-      و ...

با توجه به ساختاری که دستگاه غذاساز دارد، می تواند برای انواع کاربرد های بالا مورد استفاده قرار بگیرد. همانطور که گفته شد برند های مختلفی در داخل و خارج از کشور این محصول را طراحی و تولید می کنند. از جمله این برند ها می توان به برند های زیمنس، بوش، الکتروکار، براس و ... اشاره کرد. هر کدام از این دستگاه های غذاساز با توجه به ویژگی هایی که دارند، دارای قیمت های مختلفی هستند.

دستگاه غذاساز الکتروکار

غذاساز الکتروکار یکی از محصولاتی است که درکشور ایران طراح و تولید می شود و می توان آن را در بازار از دستگاه های پر طرفدار محسوب کرد. انواع دستگاه غذاساز الکتروکار در مدل های مختلفی ساخته می شوند که از جمله می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

-      دستگاه غذاساز 18 لیتری برند الکتروکار

-      دستگاه غذاساز 12 لیتری چند کاره برند الکتروکار

-      دستگاه غذاساز 8 لیتری برند الکتروکار

-      غذاساز الکتروکار 12 لیتری

-      دستگاه غذاساز الکترو کار 9 لیتری

هر کدام از انواع این دستگاه ها دارای مشخصاتی هستند که آن ها را برای کار در یک موقعیت و محیط مناسب کرده است. اما در حالت کلی انواع دستگاه غذاساز الکتروکار در محیط هایی مانند رستوران ها، کترینگ ها، منازل، هتل ها و ... کاربرد دارند. در واقع انواع دستگاه های غذاساز برای کاربرد هایی مانند خرد کردن، پوره کردن، ورقه ورقه کردن، له کردن و ... مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت دستگاه

قیمت انواع دستگاه غذاساز با توجه به کاربرد ها و همچنین قابلیت هایی که دارد، متفاوت است. در واقع فاکتور هایی بر روی قیمت خرید دستگاه غذاساز الکتروکار تاثیر دارد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      ظرفیت دستگاه غذاساز الکتروکار یکی از فاکتور هایی است که بر روی قیمت تاثیر دارد.

-      قدرت موتور از جمله مهمترین پارامتر هایی است که هم بر روی قیمت غذا ساز الکتروکار تاثیر دارد و هم باید در حین خرید آن را در نظر گرفت.

-      جنس بدنه نیز از دیگر عواملی است که بر روی قیمت دستگاه تاثیر بسزایی دارد. البته جنس بدنه و همچنین تیغه های غذاساز نیز باید در هنگام خرید مد نظر قرار بگیرند.

-      برخی از دستگاه های غذاساز دارای قابلیت میکروسوئیچ هستند. در نظر داشته باشید که این قابلیت نیز بر روی قیمت دستگاه های غذاساز تاثیر دارد.

-      و ...

برند های مختلف دستگاه غذاساز

دستگاه غذاساز یکی از وسایل و محصولات کاربردی است که به نام Food Processor شناخته می شود. این دستگاه غذاساز را در بازار برند های مختلفی طراحی و تولید می کنند. از جمله مدل ها و برند های مختلف دستگاه غذاساز  می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

-      دستگاه  غذا ساز برند فکر مدل Mr.Chef Quadro

-      دستگاه غذاساز برند فیلیپس مدل HR7776

-      دستگاه غذا ساز برند روگن مدل RU-1610

-      دستگاه  غذاساز برند گوسونیک مدل GFP-890

-      دستگاه  غذا ساز 33 کاره برند دلمونتی DL130

-      دستگاه  غذاساز برند بوش مدل MCM3100W

-      دستگاه  غذا ساز برند براون مدل FP3132

-      دستگاه  غذاساز چند کاره برند کنوود مدل P65

-      و ...

هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی ها و مشخصاتی هستند که آن ها را برای کاربرد در موقعیت های مختلف آماده می کنند. انواع دستگاه غذاساز یا چند کاره هستند و یا به صورت تک کاره طراحی و تولید می کنند. انواع دستگاه های غذاساز به صورت خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی ساخته می شوند که هر کدام از این موارد دارای ظرفیت های مختلفی هستند. از انواع دستگاه های غذاساز برای پودر کردن و له کردن و یا حتی ورقه ورقه کردن مواد غذایی استفاده می کنند.

نکات مهم در خرید دستگاه غذا ساز

انواع دستگاه غذاساز با توجه به قابلیت هایی که دارند دارای قیمت های متفاوتی هستند. در نظر داشته باشید که برای خرید یک دستگاه غذاساز باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. از جمله پارامتر های مهم در خرید یک دستگاه غذا ساز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      ظرفیت و گنجایش دستگاه غذا ساز را نسبت به موقعیتی که می خواهید آن را مورد استفاده قرار دهید، در نظر بگیرید.

-      قدرت موتور نیز از دیگر موارد مهمی است که باید حین خرید غذاساز در نظر داشته باشید.

-      جنس تیغه و بدنه دستگاه نیز از دیگر مواردی هستند که باید در خرید غذاساز مد نظر قرار بگیرند.

-      و ...

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108 - 09129534210

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()