انواع دستگاه اسلایسر هالد

دستگاه اسلایسر هالد یکی از محصولاتی است که در کشور سوئد طراحی و تولید می شود و توانسته در بازار جایگاه ویژه ای داشته باشد. دستگاه اسلایسر هالد در انواع مختلفی ساخته می شود و در دسته بندی اسلایسر های برقی قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که اسلایسر های با کیفیت بالایی تولید می شوند و دارای طول عمر بالایی نیز می باشند. از انواع دستگاه اسلایسر هالد می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

-      دستگاه اسلایسر (خرد کن) برند هالد مدل RG200

-      دستگاه اسلایسر ( خرد کن) برند هالد مدل RG250

-      دستگاه اسلایسر (خرد کن) هالد مدل RG100

-      دستگاه اسلایسر (خرد کن) هالد مدل RG400

هر کدام از این انواع دستگاه اسلایسر هالد دارای مشخصه هایی می باشند که می توان از آن ها در محیط ها و موقعیت های مختلفی استفاده کرد. دستگاه های اسلایسر هالد دارای بدنه استیل می باشند که می توانند در طولانی مدت بدون نگرانی استفاده شوند. در نظر داشته باشید که استیل استفاده شده در بدنه این دستگاه ها از زنگ زدن آن ها جلوگیری می کند.

ویژگی های اسلایسر برند هالد مدل RG200

در پاراگراف قبلی چهار مدل از انواع دستگاه اسلایسر هالد معرفی شده اند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خود هستند. برای مثال دستگاه اسلایسر برند هالد مدل RG200 دارای ویژگی های زیر است:

-      قدرت موتور این مدل از اسلایسر هالد معادل 370 وات است.

-      این مدل از اسلایسر هالد دارای قابلیت های برش حلقه ای، رشته ای، رنده ای و حبه ای است.

-      این دستگاه دارای سرعت بالایی است، به طوری که سرعت دیسک این محصول 350 دور در دقیقه است.

-      همانطور که اشاره شد این دستگاه از انرژی برق برای کار استفاده می کند. ولتاژ دستگاه معادل 220-240 ولت است.

-      وزن خالص دستگاه تقریبا برابر با 18.60 کیلوگرم است که تقریبا جابجایی آن راحت است.

-      و ...

اره استخوان بر رومیزی در کجا استفاده می شود؟

اره استخوان بر رومیزی در مدل های مختلفی توسط برند متفاوتی طراحی و تولید می شود. این مدل اره با توجه به اینکه کاربرد های بسیار گسترده ای دارد، در بسیاری از فروشگاه های پروتئینی و قصابی ها مورد استفاده قرار می گیرد. اره استخوان بر رومیزی به نام اره ماهی بر نیز شناخته می شود. این دستگاه در واقع یک ابزار کاملا صنعتی است که در بسیاری از مجموعه ها از جمله موارد زیر استفاده می شود.

-      اره های استخوان بر رومیزی برای برش انواع گوشت قرمز و سفید منجمد در سردخانه ها استفاده می شوند. این مدل اره استخوان بر می تواند برای گوشت های غیر منجمد نیز استفاده شود.

-       اره استخوان بر رومیزی  یک ابزار مناسب برای برش انواع گوشت در رستوران ها محسوب می شود.

-      اره استخوان بر رومیزی یک دستگاه مناسب برای فروشگاه های پروتئینی است که می تواند باعث بهبود کارایی و تسریع در عملکرد شود.

ویژگی های اره استخوان بر رومیزی

تمامی مدل های اره استخوان بر رومیزی دارای ویژگی هایی هستند که از جمله این شاخصه ها می توان به موراد زیر اشاره کرد:

-      انواع اره استخوان بر رومیزی قیمت های مناسبی دارند و شما می توانید با اندکی سرمایه گذاری یکی از این دستگاه ها را برای مجموعه خود تهیه نمایید.

-      با توجه به اینکه دارای ابعاد کوچکتری نسبت به دستگاه های استخوان بر دیگر هستند اما عملکرد قابل قبولی دارند و می توان برای طولانی مدت در طول روز از آن ها استفاده کرد.

-      تعمیر و نگهداری از اره های استخوان بر رومیزی به نسبت بسیار آسان و ساده است.

 

قیمت محصول

انواع اره های استخوان بر رومیزی در مدل های مختلفی تولید می شوند. این اره ها با توجه به اینکه کدام برند آن ها را تولید می کند قیمت های متفاوتی دارند. در نظر داشته باشید که می توانید برای اطلاع از قیمت این محصول به سایت های معتبر مراجعه نمایید.  

اره استخوان بر امگا؛ ایمنی بالا و کاربری آسان

اره استخوان بر امگا یکی از مدل های قدرتمند و حرفه ای این ابزار است. اره استخوان بر امگا  در انواع مدل های مختلف به بازار عرضه می شوند که شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید. انواع مدل های اره استخوان بر امگا دارای ایمنی بالا و البته کاربری راحتی می باشند که این مورد از مزیت های این برند است. امگا انواع اره استخوان بر را در سه مدل به بازار مشتریان عرضه می کند. این اره های استخوان بر که به نام اره ماهی بر نیز شناخته می شوند، در فروشگاه های پروتئینی، قصابی ها، رستوران ها و ... کاربرد بسیار گسترده ای دارند.

ویژگی های اره استخوان بر امگا

اره استخوان بر امگا دارای ویژگی هایی است که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-      انواع اره استخوان بر امگا دارای ایمنی بالایی می باشند.

-      اره های استخوان بر امگا همگی از ورق استیل نگیر 304 تولید می شوند.

-      تمامی مدل های اره استخوان بر امگا دارای سوئیچ ایمنی و البته حفاظ هستند.

-      یکی از مزیت و ویژگی های اره های استخوان بر امگا موتور قدرتمند این محصول است که راندمان کار را افزایش می دهد.

-      این محصول با توجه به طراحی که دارد به راحتی قابل شستشو است و به راحتی تمیز می شود.

-      به راحتی می توان اره های این محصول را تعویض نمود.

-      زمانی که برق قطع و وصل می شود، این وسیله به صورت اتوماتیک خاموش می شود.

قیمت محصول

اره استخوان بر امگا با توجه به ساختار و ابعادی که دارد در دسته بندی های مختلفی تولید می شود. قیمت این محصول با توجه به ابعاد اره استخوان بر و دیگر ویژگی های آن تعیین می شود. قدرت موتور، نوع ورق استیل به کار رفته، کیفیت و کارایی و ... از جمله مواردی هستند که بر روی قیمت محصول تاثیرگذار می باشند.

اره استخوان بر براکس یا بدنه آلومینیوم

اره استخوان بر براکس یکی از محصولات و تولیدات صنعتی برند براکس است که دارای بدنه ای تمام آلومینیوم است. براکس در واقع یکی از برند های شناخته شده در زمینه واردات محصولات از شرکت های اروپایی است. البته این برند محصولاتی مانند  اره استخوان بر براکس نیز تولید می کند. اره استخوان بر براکس که دارای بدنه آلومینیومی با لایه آنودایز شده است می تواند دستگاه را در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت کند. در نظر داشته باشید که همین ویژگی دستگاه استخوان بر براکس باعث می شود که گوشت در هنگام برش به بدنه دستگاه چسبیده نشود. در نظر داشته باشید که این موضوع در سلامتی و حفظ رعایت بهداشت تاثیر بسیار زیادی دارد. در واقع زمانی که گوشت به دستگاه نمی چسبد، هیچ آلودگی از طریق گوشت نمی تواند منتقل شود.

اره استخوان بر براکس با موتور قدرتمند

اره استخوان بر براکس  علاوه بر مهمترین ویژگی آن که در پاراگراف قبلی ذکر شد، دارای موتور قدرتمندی است که انواع و اقسام گوشت ها را برش می دهد. اره استخوان بر براکس از جمله دستگاه هایی است که با نمونه های خارجی رقابت می کند. با این تفاوت که دارای قیمت به نسبت پایین تری می باشد. عرشه دستگاه از استیل ضد زنگ ساخته شده است که این مورد نیز از مزیت های این مدل دستگاه محسوب می شود. اره استخوان بر براکس که به عنوان یک ابزار تماما صنعتی شناخته می شود در آشپزخانه، رستوران ها، هتل ها و ... کاربرد گسترده ای دارد. برای حفظ کارایی و کیفیت کار، اره های استخوان بر براکس در مدل های مختلفی به بازار مشتریان عرضه می شوند. شما با توجه به نیاز مجموعه خود می توانید آن ها را انتخاب نمایید.

قیمت محصول

همانطور که اشاره شد اره استخوان بر براکس با توجه به نمونه های خارجی موجود در بازار دارای قیمت مقرون به صرفه تری است. در نظر داشته باشید که مدل های مختلف این دستگاه قیمت های متفاوتی دارند که البته به تبع هر کدام از این دستگاه دارای ویژگی های خاص خود می باشند.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108 - 09129534210

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 205
نمایش همه
علاقه مندی ها ()