کاربرد چاقوی کباب ترکی : کابان تجهیز

در کنار دستگاه کباب ترکی در رستوران ها و فست فودها برای برش زدن به گوشت و مرغ پخته و گریل شده، استفاده از یک چاقوی کباب ترکی امری ضروری می باشد.

این چاقو با دارا بودن تیغه ای از جنس استیل و دسته ای آرگونومیک، به آسانی می تواند تکه هایی نازک از مواد گوشتی را برش زده و آماده سرو کند.

کار کردن با چاقوی کباب ترکی بسیار ساده است و فقط کافیست تا پس از روشن کردن دستگاه و شروع چرخش تیغه ها، کاربر تیغه را روی گوشت سر بدهد تا لایه های رویی که پخته شده اند، برش بخورند. قابل تنظیم بودن فاصله تیغه در این مدل چاقوها، تیکه های نازک و درشت گوشت را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

چاقوی کباب ترکی دارای دو مدل تیغه است که تیغه های صاف برای برش گوشت و تیغه های دندانه دار برای برش مرغ استفاده می شوند.

این دستگاه در دو مدل برقی و شارژی تولید می گردد و به دلیل طراحی خوش دست، ساعتها می توان بدون خستگی با آن کار کرد.

به علت عدم تماس دست با مواد گوشتی و قابل تعویض بودن تیغه ها و امکان شسشتوی آنها، می توان گفت که چاقوی کباب ترکی ، دستگاهی کاملا بهداشتی می باشد و این امر در صنایع غذایی از مهمترین مقوله ها محسوب می گردد.

 با کمک این چاقوی مدرن، علاوه بر ایجاد برشهای یکدست و هم اندازه از گوشت و مرغ، فرایند برش راحت و آسان شده و البته روند کار رستوران یا فست فود سریعتر گردیده و سرویس دهی به مشتریان بهبود می یابد.  

چاقوی کباب ترکی هنگام کار هیچ صدایی تولید نمی کند و طول عمر بالایی نیز دارد.

برای خرید چاقوی کباب ترکی از بهترین برندها می توانید به سایت فروشگاه کابان تجهیز مراجعه کنید و یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.  

 

دستگاه آسیاب آسان توس در دو مدل رومیزی و ایستاده

دستگاه آسیاب آسان توس دارای مدل های مختلفی است که هر کدام از آن ها در دسته بندی های رومیزی و ایستاده قرار می گیرند. این محصول در کشور ایران طراحی و تولید می شود و در واقع برند آسان توس نامی آشنا در حوزه تجهیزات صنعتی است. از ویژگی های متمایز کننده این برند کارایی بالا و ساختار ساده این محصول است که باعث شده است در بازار طرفداران زیادی داشته باشد. همانطور که اشاره شد انواع  دستگاه آسیاب آسان توس در دو دسته بندی رومیزی و ایستاده قرار می گیرند. از انواع مدل های رومیزی این دستگاه می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • دستگاه آسیاب آسان توس عطاری
  • دستگاه آسیاب آسان توس الاکلنگی
  • دستگاه آسیاب آسان توس مفصلی

مدل های آسیاب آسان توس

هر کدام از این مدل ها کارایی و عملکرد خاص خود را دارند. توجه داشته باشید که مدل های ایستاده دستگاه آسیاب آسان توس به نام دستگاه های آسیاب صنعتی در بازار شناخته می شوند. این دستگاه ها در واحد های تولیدی و کارخانه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. از دیگر مزایای دستگاه های آسیاب آسان توس این است که دارای بدنه ای تماما استیل هستند که طول عمر دستگاه را بسیار افزایش می دهد. در نظر داشته باشید که بدنه استیل بسیار راحت تمیز می شود و از طرفی مواد بسیار کمتری بر روی دستگاه می چسبد. اما همانطور که اشاره شد این دستگاه آسیاب در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود. از جمله این مدل ها که هر کدام از آن ها در صنایع مختلف کاربرد دارند، می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • دستگاه آسیاب صنعتی آسان توس شرق مدل 1000
  • دستگاه آسیاب برقی صنعتی آسان توس مدل 10000
  • دستگاه آسیاب عطاری آسان توس شرق مدل 2400
  • دستگاه آسیاب استیل آسان توس شرق مدل 3000
  • دستگاه آسیاب برقی آسان توس مدل 10000 مینی
  • و ...

آشنایی با آسیاب اسمارت : کابان تجهیز

آسیاب اسمارت که در دسته آسیابهای صنعتی قرار می گیرد برای خرد و پودر کردن انواع دانه های سخت مانند ادویه های گوناگون طراحی و تولید می گردد و در آشپزخانه های صنعتی، عطاری ها، آزمایشگاه ها و کارگاه های بسته بندی انواع ادویه جات کاربرد بالایی دارد .

از لحاظ ظاهری آسیاب اسمارت به شکل رومیزی ساخته می شود و طراحی جمع و جور آن موجب گردیده فضای زیادی اشغال نگردد.

این دستگاه با ظرفیتهای متنوع در بازار موجود می باشد که با افزایش گنجایش مخزن و میزان بازدهی، قدرت موتور نیز بیشتر می شود. استفاده از استیل در ساخت بدنه هم موجب دارا بودن نمای زیبا و براق آسیاب اسمارت گردیده و هم با مقاوم بودن در برابر ضربات فیزیکی و واکنش های شیمیایی باعث افزایش دوام و عمر مفید دستگاه شده است.

تیغه این دستگاه از جنس فولاد میباشد که با مقاومت بسیار بالا، توانایی پودر کردن سخت ترین مواد غذایی را دارد. این آلیاژ در مواجه با مواد خوراکی واکنشی نشان نمی دهد و در ضمن امکان شستشوی تیغه را میسر می سازد بدون اینکه زنگ بزند و یا دچار پوسیدگی شود. 

برای بالا بردن سطح ایمنی دستگاه آسیاب اسمارت از دو عدد میکروسوئیچ استفاده شده است که هنگام باز بودن در مخزن، موتور شروع به کار نمی کند.

آسیاب اسمارت یک آسیاب گهواره ای قدرتمند است که می توان آنرا حول محور افقی تکان داد تا دانه ها بهتر آسیاب شده و راحتتر تخلیه شوند.

منبع تغذیه مدلهای مختلف آسیاب اسمارت از برق 220 ولت شهری تامین می گردد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد مشخصات فنی و قیمت مدلهای مختلف دستگاه آسیاب اسمارت می توانید هم با کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز تماس بگیرید و هم به سایت مجموعه مراجعه نمایید.

بررسی کاربرد آسیاب ادویه

دستگاه آسیاب از مهمترین تجهیزات در صنایع غذایی می باشد که استفاده از آن به هزاران سال پیش برمیگردد. دستگاه های آسیاب امروزی با نیروی برق کار می کنند و دارای انواع مختلفی می باشند که آسیاب ادویه یکی از پرکاربردترین آنها محسوب می گردد و برای پودر کردن دانه های سفت و سخت کاربرد دارد.

با استفاده از دستگاه  آسیاب ادویه علاوه بر خطوط تولید و بسته بندی ادویه و عطاری ها، در آشپزخانه های صنعتی می توان سخت ترین مواد همچون زردچوبه، فلفل، سماق، زنجبیل، دارچین و غیره را ظرف مدت چند ثانیه خرد کرده و تبدیل به پودر کرد.

در ضمن آسیاب ادویه در کنار صنعت غذا در صنعت داروسازی و صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی  نقش مهمی را ایفا می کند.

انواع دستگاه آسیاب ادویه در سایزهای مختلف به شکلهای ایستاده و رومیزی طراحی و تولید می شوند و بر اساس ظرفیتهای متفاوتی که دارند به گروه های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی دسته بندی می گردند.

این دستگاه ها قادر هستند انواع ادویه را به گونه ای آسیاب کنند که پودری لطیف، نرم  و کاملا یکدست آماده مصرف گردد.

برای ساخت بدنه دستگاه آسیاب ادویه جات معمولا از استیل ضد زنگ استفاده می شود تا هم تمیز کردن آن آسان باشد و هم در مقابل ضربات احتمالی، خط و خش، رطوبت و آب مقاوم گردد. تیغه های تیز فولادی این دستگاه براحتی قابل شستشو بدون زنگ زدگی و پوسیدگی می باشند و معمولا با عملکرد چکشی قادر هستند انواع مواد سخت را خرد کنند بدون اینکه تغییری در ماهیت ادویه ها و گیاهان دارویی ایجاد کنند یا بر بو و طعم آنها تاثیر بگذارند.

مشتریان گرامی برای خرید انواع دستگاه ادویه می توانند با مراجعه به سایت کابان تجهیز مدلهای مختلف را مشاهده و مورد ارزیابی قرار دهند و سپس اقدام به انتخاب و خرید آنلاین نمایند.

  کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108 - 09129534210

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 229
نمایش همه
علاقه مندی ها ()