دستگاه همبرگر زن

همبرگر یکی از خوشمزه‌ترین و سالم‌ترین فست فودها و محبوب ترین ساندویچ در سراسر دنیا بشمار میرود. با توجه به فراگیر شدن زندگی مدرن و صنعتی شدن شهرها و مشغله ها، افراد ترجیح می دهند زمان کمی را به آشپزی اختصاص دهند و به خوردن فست فود روی آورده اند. در نتیجه نیاز و تقاضای تجهیزات فست فودها نیز هر روز سیر صعودی دارد که یکی از آنها دستگاه همبرگر زن یا همبرگر ساز می باشد.

این دستگاه برای فرم دادن و قالب گرفتن انواع گوشت (قرمز، سفید و ماهی) و سایر مواد افزودنی  به شکل دایره ای با برش های یکسان کاربرد دارد و همبرگرهایی صاف، تمیز و یکدست و یک اندازه آماده می گردند که هنگام پخت به شکل یکنواخت سرخ می شوند.

دستگاه همبرگر زن در دو نوع دستی و برقی یا اتوماتیک طراحی و تولید می گردد:

دستگاه همبرگر زن دستی به شکل های مختلف فشاری و ایستاده و اهرمی موجود می باشد و به دلیل عدم استفاده از نیروی الکترونیکی بسته به مدل، پاسخگوی نیاز مراکزی است که میزان کار زیادی ندارند مانند ساندویچی ها یا رستوران ها و فست فودهای کوچک و حتی خانه ها که نمونه های فشاری مناسبتر می باشند.   

در مقابل، دستگاه همبرگر زن اتوماتیک با بهره گیری از موتور الکترونیکی با سرعت بیشتری تعداد بالایی از همبرگر را آماده پخت می کند و در محیط هایی با حجم کار بالا و یا مراکز صنعتی مانند خطوط تولید همبرگر مورد استفاده قرار می گیرد. 

در ساخت دستگاه همبرگر زن معمولا از استنلس استیل و آلومینیوم آنودایز شده استفاده می‌ گردد تا علاوه بر افزایش مقاومت دستگاه در برابر عوامل محیطی و واکنش های شیمیایی، مسائل بهداشتی نیز رعایت گردد.

فروشگاه کابان تجهیز جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز و خرید آسان، تمامی مدلهای دستگاه همبرگر زن را به همراه مشخصات فنی، ویژگیها و مزایا و معایب مورد بررسی قرار داده تا با مطالعه آنها بتوانید دستگاهی مناسب را خریداری نمایید.

 

انواع دستگاه همبرگر زن

دستگاه همبرگر زن یکی از محصولاتی است که برند های مختلفی آن را با ویژگی ها و مشخصاتی منحصر به فرد طراحی و تولید می کنند. این دستگاه در محیط هایی مانند رستوران ها و فست فود ها به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های همبرگر زن با توجه به ساختاری که دارند در مدل های مختلفی تولید می شوند. انواع مدل دستگاه همبرگر زن به شرح زیر می باشند:

  • همبرگر زن دستی
  • همبرگر زن اتوماتیک
  • همبرگر زن نیمه اتوماتیک

دستگاه همبرگر زن دستی همانطور که از نام آن پیدا است با نیروی دست کار می کند و کار با آن نیاز به هیچ نیروی الکتریکی ندارد. در نظر داشته باشید با توجه به اینکه همبرگر زن دستی با نیروی دست کار می کند، نمی تواند برای محیط هایی مانند فست فود ها و رستوران های بزرگ مورد استفاده قرار بگیرد. فراموش نکنید که این محصولات امروزه بیشتر در منازل و یا محیط های کوچک استفاده می شوند. این دستگاه ها نسبت به مدل های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بازدهی کمتری دارند.

دستگاه همبرگر زن نیمه اتوماتیک یکی دیگر از مدل های این دستگاه است که از مدل های خانگی پیشرفته تر است. این دستگاه سرعت بالاتری نسبت به نمونه های خانگی دارد و می توان گفت میزان دخالت دست بسیار کمتر است. این دستگاه در رستوران ها و فست فود ها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

دستگاه همبرگر زن اتوماتیک بهترین مدل در دسته بندی این محصول است و برای تولید بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه همبرگر زن اصولا دارای بدنه استیل ضد زنگ است و در رستوران و فست فود های بزرگ کاربرد دارد.

قیمت محصول

انواع دستگاه همبرگر زن با توجه به اینکه در چه دسته بندی قرار می گیرند و چه مدلی دارند، دارای قیمت های متفاوتی هستند. مدل های دستی و خانگی به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نیمه اتوماتیک و اتوماتیک می باشند.

انواع دستگاه همبرگر زن آیدیش

همبرگر زن آیدیش از جمله محصولاتی می باشد که در داخل کشور طراحی و تولید می گردد. این محصول در مدل های مختلفی در بازار موجود است و می تواند برای موقعیت های مختلف استفاده شود. از جمله مدل های این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه همبرگر زن دستی ۱۵۰ گرمی برند آیدیش مدل TSB15
  • دستگاه همبرگر زن ایستاده برند آیدیش
  • دستگاه همبرگر زن ۱۰۰ گرمی دستی برند آیدیش مدل TSB10
  • دستگاه همبرگر زن دستی برند آیدیش طرح آیسان

هر کدام از این مدل ها دارای کارایی و عملکرد خاص خود می باشند و می توانند برای منازل و حتی رستوران و فست فود های کوچک نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

ویژگی های دستگاه

در نظر داشته باشید که انواع همبرگر زن آیدیش  در حالت کلی دارای ویژگی هایی می باشند. از جمله می توان به فاکتور های زیر اشاره کرد:

  • جنس پایه و بدنه این دستگاه ها از فلز است که در برخی مدل ها از آلیاژ ضد زنگ مانند استیل یا آلومینیوم استفاده شده است. در نظر داشته باشید که فلز باعث می شود دستگاه دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و حتی عوامل محیطی باشد.
  • این دستگاه با قطر هایی معادل 10، 13 و 15 سانتی متر تولید می شوند و شما می توانید همبرگر را در ابعاد مختلفی تهیه نمایید.
  • برخی از مدل های دستگاه همبرگر زن آیدیش قابلیت پیچ شدن به میز کار را دارند و می توانند به میز فیکس شوند. در این صورت شما به راحتی می توانید از آن ها استفاده نمایید.
  • دستگاه های همبرگر زن برند آیدیش قیمت مناسبی دارند و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشند.
  • انواع همبرگر زن آیدیش دارای وزن بالایی نیستند و شما می توانید به راحتی آن ها را جابجا نمایید.
  • و ...

خرید دستگاه

برای خرید دستگاه همبرگر زن آیدیش می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی و حضوری اقدام نمایید. در نظر داشته باشید که هنگام خرید دستگاه همبرگر زن آیدیش به تمامی مشخصات ذکر شده محصول دقت کنید.

ویژگیهای چرخ گوشت گیربکسی : کابان تجهیز

چرخ گوشت یکی از ابزارهای ضروری است که در هر آشپزخانه صنعتی پیدا می شود و با چرخ کردن حجم زیادی از گوشت و فراورده های آن در پخت بسیاری از غذاها چه ایرانی، چه خارجی سهم بزرگی را ایفا می کند. این دستگاه کاربردی در ابعاد، شکل ها، ظرفیت ها و با متریال های مختلف طراحی و تولید می گردد که نوع موتور و شیوه انتقال نیرو از موتور به قطعاتی که وظیفه چرخ کردن را برعهده دارند، یکی از نقاط اصلی متمایز کننده مدلهای مختلف بشمار میرود.

با توجه به نوع موتور، چرخ گوشت ها به دو دسته چرخ گوشت گیربکسی  و چرخ گوشت تسمه ای تقسیم بندی می شوند که در ادامه به طور مختصر به برخی ویژگیهای موتور گیربکسی می پردازیم.

در چرخ گوشت گیربکسی برای انتقال نیرو به قطعات دخیل در چرخ کردن گوشت مانند گلویی، مارپیچ و تیغ از گیربکس و چرخ دنده استفاده می گردد. چنین ساختاری موجب می شود کل توان موتور مستقیما به چرخ کردن اختصاص بیابد، به همین علت چرخ گوشت گیربکسی دارای قدرت بالایی می باشد.

مدلهای صنعتی چرخ گوشت‌ گیربکسی قادر هستند تکه های بزرگ گوشت و حتی گوشت منجمد را نیز چرخ کنند و با استفاده از آنها در مکانهایی نظیر فست فود، قصابی، کترینگ، رستوران و غیره راندمان کار به طرز چشمگیری افزایش می یابد.

یک چرخ گوشت گیربکسی می تواند به صورت تک فاز یا ۳ فاز ، بدون یخچال یا دارای یخچال و به شکل ایستاده یا رومیزی تولید گردد و بر اساس قطر دهانه خروجی در اندازه های 22، 32، 42 و 52 سانتیمتری قابل انتخاب می باشد. 

یکی از موارد بسیار مهمی که هنگام کار کردن با چرخ گوشت گیربکسی باید در نظر داشت تا دستگاه طول عمر و دوام بیشتری داشته باشد، چرخ نکردن مواد غذایی مانند پیاز و سیب زمینی و سبزیجات می باشد. این مواد هنگام چرخ شدن آبدار می شوند و به دلیل طراحی خطی قطعات چرخ گوشت گیربکسی یعنی اینکه در یک راستا قرار می گیرند، امکان نفوذ آب به بخش موتور دستگاه وجود دارد. تجمع آب در چرخ دنده ها و گیربکس علاوه بر ایجاد آلودگی و بوی بد، موجب پاک شدن روغن شده و در نهایت دستگاه به سر و صدا می افتد و خراب می شود.

 

  کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108 - 09129534210

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()