دستگاه سوسیس پر کن برقی مدل های مختلفی دارد

دستگاه سوسیس پر کن برقی یکی از دستگاه های صنعتی و خانگی محسوب می شود که برای پر کردن سوسیس در جلد های مخصوص مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع اگر بخواهیم انواع دستگاه سوسیس پر کن را دسته بندی کنیم دو مدل دستی و برقی وجود دارند که برای مصارف صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی کاربرد دارند. انواع دستگاه سوسیس پر کن برقی اصولا در واحد های تولیدی صنایع غذایی و کارگاه های مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. انواع دستگاه سوسیس پر کن برقی دارای چهار مدل پر کاربرد هستند، که به شرح زیر می باشند:

-      مدل اول دستگاه دستگاه سوسیس پرکن برقی  که به نام مدل الکتروگیربکس شناخته می شود دارای خروجی بین 3 تا 30 لیتر است و می تواند برای کارگاه های تولیدی مناسب باشد.

-      مدل دیگر انواع دستگاه سوسیس پر کن برقی به نام مدل پنوماتیکی شناخته می شود که دارای خروجی 10 تا 20 لیتر است.

-      مدل سوم از دستگاه های سوسیس پر کن برقی به نام مدل هیدرولیکی به بازار مشتریان عرضه می شود. این مدل از دستگاه های سویس پر کن برقی دارای خروجی بین 15 تا 30 لیتر خروجی می باشد.

-      مدل های وکیوم دار انواع دستگاه های سوسیس پر کن برقی از بزرگترین انواع دستگاه های این حوزه می باشند که ظرفیت خروجی آن تا بالاتر از 200 لیتر برآورد شده است. در نظر داشته باشید که این دستگاه بیشتر برای کارخانه های تولید سوسیس و کالباس مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت محصول

قیمت انواع دستگاه سوسیس پر کن برقی به عوامل زیادی بستگی دارد که از جمله می توان به ظرفیت دستگاه، جنس بدنه دستگاه، برند سازنده و ... اشاره کرد. هر کدام از این فاکتور ها بر روی افزایش و کاهش قیمت موثر هستند. شما با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، می توانید بررسی های لازم را انجام دهید و سپس اقدام به خرید نمایید.

انواع سوسیس پر کن

سوسیس پر کن یکی از محصولاتی است که امروزه به عنوان تجهیزات صنعتی و آشپزخانه ای شناخته می شود. این دستگاه با توجه به ساختاری که دارد در دو مدل دستی و برقی طراحی و تولید می شود. در نظر داشته باشید که انواع دستگاه سوسیس پرکن خانگی و برقی را برند های مختلفی تولید می کنند. هر کدام از این محصولات در بازار مشتریان خاص خود را دارند. از انواع دستگاه های  سوسیس پرکن  می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

-      سوسیس پرکن دستی ساده

-      سوسیس پر کن دستی گیربکس دار

-      سوسیس پر کن برقی الکتروگیربکس

-      سوسیس پرکن برقی پنوماتیکی

-      سوسیس پرکن برقی هیدرولیکی

-      سوسیس پرکن برقی وکیوم دار

-      و ...

هر کدام از این مدل های سوسیس پر کن دارای ساختار خاصی هستند که آن ها را برای استفاده در یک محیط و موقعیت مناسب کرده است. این ابزار بسیار کاربردی هم برای مصارف خانگی و هم برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی بسیار مناسب است. در نظر داشته باشید که سوسیس پر کن های صنعتی و نیمه صنعتی اصولا از جنس فلزاتی مانند استیل هستند و دارای خاصیت ضد زنگ زدگی می باشند. همین موضوع باعث می شود که طول عمر دستگاه افزایش پیدا کند و بتواند برای طولانی مدت مورد استفاده قرار بگیرد. البته امروزه برخی از برند ها نمونه های پلاستیکی از این دستگاه ها تولید می کنند که به عنوان سوسیس پرکن دستی – خانگی شناخته می شوند و می توانند تا ظرفیت 2 کیلوگرم خروجی برای آن ها در نظر گرفت.

قیمت محصول

انواع سوسیس پرکن با توجه به ساختار و ظرفیتی که دارند دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند. هر کدام از این دستگاه ها با توجه به جنس بدنه، برند سازنده، جنس تیغه و بدنه، مجهز بودن به میکروسوئیچ و ... دارای قیمت های متفاوتی هستند. شما برای خرید و اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه ها می توانید به سایت های معتبر فروش محصولات و تجهیزاتی صنعتی مراجعه نمایید.

انواع دستگاه سوسیس پر کن دستی

دستگاه سوسیس پر کن دستی یکی از انواع محصولاتی است که برند های مختلفی آن را طراحی و تولید می کنند. این دستگاه ها با توجه به ساختاری که دارند اصولا برای مصارف خانگی مناسب هستند. البته برخی از مدل های سوسیس پر کن دستی برای مصارف نیمه صنعتی نیز می توانند مناسب باشند. از انواع مدل های  دستگاه سوسیس پرکن دستی  می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

-      دستگاه سوسیس پرکن گیربکس دار دستی ایستاده

-      دستگاه سوسیس پرکن گیربکس دار دستی ایستاده 2.5 لیتری

-      دستگاه سوسیس پرکن ایستاده دستی گیربکس دار 3 لیتری

-      دستگاه سوسیس پرکن ایستاده دستی گیربکس دار فروشگاهی

-      دستگاه سوسیس پرکن دستی خانگی گیربکس دار تمام استیل خوابیده

-      و ...

هر کدام از این مدل ها کارایی و عملکرد خاص خود را دارند و می توانند برای موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از مدل های دستگاه سوسیس پر کن دستی می توانند برای فروشگاه های کوچک و یا کارگاه های تولیدی با حجم تولید روزانه کم مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از مزیت های اصلی این دستگاه ها این است که برای کار با آن ها شما نیاز به نیروی برق ندارید. به همین دلیل این دستگاه ها می توانند برای محیط های که دسترسی به برق امکان پذیر نیست مورد استفاده قرار بگیرند. دستگاه های سوسیس پر کن دستی که برای مصارف خانگی کاربرد با متریال پلاستیک فشرده نیز تولید می شوند. از طرفی مدل استیل این دستگاه ها برای مصارف نیمه صنعتی و البته خانگی نیز کاربرد دارند.

نحوه کار دستگاه

انواع سوسیس پر کن دستی و یا برقی دارای یک یا چند نازل هستند. شما می توانید با سلیقه خود یکی از نازل ها را انتخاب نمایید. البته در ابتدا مخزن دستگاه را از مواد سوسیس کامل پر نمایید و نازل را با توجه به اندازه روکش انتخاب نمایید. یک فرد باید روکش را نگه دارد و کاربر دیگری اهرم دستگاه را بچرخاند تا روکش از مواد سوسیس پر شود.

دستگاه سوسیس پر کن برقی و دستی

دستگاه سوسیس پر کن یکی از محصولاتی است که در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود. این محصول در دو مدل دستی و برقی برای مصارف صنعتی و خانگی کاربرد های بسیاری دارد. انواع دستگاه سوسیس پر کن خانگی اصولا از مدل های دستی هستند که در جنس های استیل و حتی پلاستیک فشرده به بازار مشتریان عرضه می شوند. اما نمونه های صنعتی و فروشگاهی اصولا از جنس فلزاتی مانند استیل هستند و دارای استحکام بالایی نیز می باشند.  دستگاه سوسیس پرکن با توجه به اینکه ممکن است در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند، تنوع نسبتا بالایی دارند. از انواع مدل های دستگاه سوسیس پر کن می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

-      دستگاه سوسیس پر کن برقی - صنعتی برند الکتروکار مدل EC-29

-      سوسیس پر کن دستی برند الکتروکار

-      سوسیس پر کن برند الکتروکار دستی مدل 5 لیتری

-      سوسیس پر کن دستی برند الکتروکار مدل 3 لیتری

-      سوسیس پر کن دستی برند الکتروکار 15 لیتری

-      دستگاه سوسیس پر کن برقی - صنعتی 20 لیتری برند الکتروکار

-      سوسیس پر کن هیدرولیکی 25 لیتری برند تالسا اسپانیا

-      سوسیس پر کن پنوماتیک ده لیتری برند MOHEBI

-      و ...

قیمت محصول

هر کدام از این دستگاه ها با توجه به ویژگی هایی که دارند، دارای قیمت های متفاوتی می باشند. هر کدام از انواع دستگاه سوسیس پر کن را برند های مختلفی طراحی و تولید می کنند. در نتیجه باید گفت برند سازنده محصول نیز بر روی قیمت محصول تاثیر دارد. اصولا محصولات برند های داخلی نسبت به نمونه های خارجی قیمت مناسب تری دارند. جنس بدنه محصول نیز بر روی قیمت انواع دستگاه های سوسیس پر کن تاثیر دارد. در واقع باید گفت که نمونه های خانگی که از جنس پلاستیک هستند، نسبت به نمونه هایی با جنس فلز قیمت مناسب تری دارند.

  کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی

نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108 - 09129534210

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 219
نمایش همه
علاقه مندی ها ()