برخی از افراد خواستار خرید  ویدئو پروژکتور مدل T38 از محصولات فروشگاه نیزار کالا می باشند چون این دستگاه تجهیز به قابلیت های جدید است. این دستگاه پروژکتور مجهز به رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی، سیستم عامل اندروید نسخۀ 9، قابلیت تنظیم بر روی 13 زبان و کیفیت بالای تصویر می باشد. فروش ویدئو پروژکتور مدل T38 مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود چون در دسته بندی دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور قرار می گیرد و حمل و جا به جایی آن برای کاربران کار راحتی است.

مشخصات فنی ویدئو پروژکتور مدل T38

از آنجایی که برخی اساتید در طول روز جهت ارائه مطالب آموزشی خود، نیاز به یک دستگاه پخش کننده مناسب دارد. خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T38 را به شما توصیه می کنیم چون از وزن سبک و ابعاد کوچک برخوردار است. این دستگاه تجهیز به لنز و لامپ LED است. دستگاه ویدئو پروژکتور T38 دارای قابلیت زوم تصویر، طول عمر بالای لامپ، وضوح تصویر بالا، کنتراست 1:2500، شدت روشنایی 2500 انسل لومنز، پرده نمایشگر در ابعاد 40 الی 150 اینچ و رزولوشن 1080*1920 پیکسل می باشد.

تصحیح زاویه تصویر توسط دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T38 به میزان 15 درجه در حالت چهار طرفه (افقی و عمومی) می باشد. از پورت های کاربردی این دستگاه می توان به خروجی S-Video، HDMI، USB و ورودی میکروفن و بلندگو اشاره نمود. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور T38 دارای قابلیت Wifi بوده و بدین ترتیب امکان ارتباط بدون کابل با سایر دستگاه ها را فراهم می آورد.

به طور کلی هنگام خرید ویدئو پروژکتور مانند خرید ویدئو پروژکتور مدل T23 plus  ، بایستی مشخصات فنی دستگاه و سس شرایط محیطی که قصد استفاده از پروژکتور را دارید، در نظر بگیرید. جهت تأمین ویدئو پروژکتور مدل T38 می توانید به صورت آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر قادر به راهنمایی مشتریان گرامی به صورت آنلاین و در نهایت ارسال محصولات به سراسر کشور می باشند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 302
نمایش همه
علاقه مندی ها ()